|
|
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:10 | |
| bitter heeft een mooie ava <3 Ik kan altijd een osje voor je maken zoals die van Red & Pearly of eentje zoals Luvon hier, als je dat wil? c: |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:13 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Luvon schreef:
- bitter heeft een mooie ava <3
Ik kan altijd een osje voor je maken zoals die van Red & Pearly of eentje zoals Luvon hier, als je dat wil? c: omg yes please <3 een osje zoals Luvon of iets met een tekstje zoals red? (en heb je dan een goed tekstje of moet ik iets zoeken? :')) |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:18 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Luvon schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Luvon schreef:
- bitter heeft een mooie ava <3
Ik kan altijd een osje voor je maken zoals die van Red & Pearly of eentje zoals Luvon hier, als je dat wil? c: omg yes please <3 een osje zoals Luvon of iets met een tekstje zoals red? (en heb je dan een goed tekstje of moet ik iets zoeken? :')) Zou je zoiets als Red kunnen maken? c: Met het tekstje dat nu in Bitter's sig staat? Sure, komt eraan c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:22 | |
| Dat moment dat je je beseft dat je alweer 3 jaar rpg't o_o en ik voel me nog steeds noob |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:24 | |
| @Demi; Wat vind je van dit? c: @Nyn; ja, ik ken het gevoel xD Ik zit hier ongeveer 3 en een half jaar, ongelooflijk toch? :') |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:26 | |
| Hey zouden jullie me willen helpen ergens mee? Mijn zusje wordt zwaar gepest op een school en ik zou graag willen dat jullie dit plaatje in de spoiler door sturen naar al je vrienden met het woord STOP pesten eronder. Dit heb ik voor mijn zusje gemaakt - STOP PESTEN:
Alvast bedankt! Sorry voor de vrolijke gesprekken te verpesten. Groetjes Soaringpaw - Stop pesten!:
!!Stuur dit door naar al je vrienden via alle media (Facebook, whats app, ect)!!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:27 | |
| @Hierboven; nou ik zou wel willen, maar jullie zijn al mijn vrienden sooo xD |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:39 | |
| - Redpetal schreef:
- @Hierboven; nou ik zou wel willen, maar jullie zijn al mijn vrienden sooo xD
Hahahaha, is niet erg bedankt voor je steun <33333333333 - Stop pesten!:
!!Stuur dit door naar al je vrienden via alle media (Facebook, whats app, ect)!!
|
|
| |
| |
| |
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:40 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:43 | |
| Ik moet een cupcake gaan halen bij m'n kleine zusje haha, tot strakjes xD |
|
| |
M ♔ 158
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:49 | |
| - Blacktear schreef:
- Wow zo veel Thunderclanners hebben al gereageerd dat ik niet weet wat ik nog moet doen met Black:')
black kan altijd gaan helpen in de nursery, ribkit & dustkit hebben nog veel sibs, bv :') en anders gewoon een npc helpen zoals morning doet xD |
|
| |
M ♔ 158
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 16:52 | |
| Ja doe dat c:
hmm, ik ben echt aan het twijfelen of ik me zou aanmelden voor butter x storm maar ik kan geen mooie naam bedenken xD |
|
| |
»Ice Queen« 52 Actief Float like a butterfly. Sting like a Schnee!
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|