|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 9:56 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
»Ice Queen« 52 Actief Float like a butterfly. Sting like a Schnee!
| |
| |
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 10:41 | |
| - Snowdance schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Hazelfray schreef:
- Oké is deze wound een klein beetje realistisch hmm
meh zal ik deze instellen of niet? mijn brandwond-kunsten zijn niet zo geweldig maar zijn halve gezicht is wel verbrand xD
Omg krijgt Botervloot kittens omg omg tbh vind ik het er een beetje raar uit zien c': - Ik zocht op 'burn cat' -engels op zijn best- om te kijken hoe brandwonden op katten eruit zagen, zie ik dit:
pretty things don't last
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 11:19 | |
| Mooorning, nog iets gemist hier? C: |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 11:23 | |
| KlikjeZou iemand hier eens naar willen kijken aub? c: |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 11:34 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Klikje
Zou iemand hier eens naar willen kijken aub? c: Ik kan na school ff kijken of ik, tussen het leren door, de juiste skills heb. Goed? Ik heb nooit echt geprobeerd om serieus krassen te maken over een oog maar desnoods pak ik een al getekende wond, als je dat niet erg vind xd Oog grijs maken lukt iig wel. Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 11:35 | |
| Ik zou best iets voor je willen proberen, maar ik weet uit ervaring dat als er zo gras voor het gezicht zit en dat de kat zo ingezoomd is dat het niet mooi gaat worden, zowel niet tijdens het bewerken als wanneer hij helemaal in het setje zit.. Dus misschien wil je een ander plaatje zoeken? Nogmaals ik wil het wel proberen maar ik weet bijna zeker dat het niet mooi wordt ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 11:51 | |
| Ik ben echt doodop. Ik lag al vanaf 3 uur vannacht wakker. Ik kan me echt niet concentreren op mijn werk :') I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 12:15 | |
| Het oog moet in principe zelfs niet bewerkt worden, want de maker heeft het zelf al heel vaag gemaakt. Ik vind de krassen in dit geval belangrijker. Het moet ook geen spectaculaire wond zijn. Gewoon wat chique uitziende krassen zijn goed. Zou het zo wel lukken? (: Het zou in elk geval al cool zijn als jullie je ernaar willen richten, daarvoor alvast dank (:
--
Dat moment dat je een post maakt, je een foutmelding krijgt, je teruggaat naar de pagina waar je moest posten en hij hem toch geplaatst heeft. I won the internet today! xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 12:15 | |
| Aah sterkte Julia :c Mijn school is zo koud komop man
@Freedje: Nou ja het plaatje is zeg maar heel breed, en het gras zit voor de ogen, dit zorgt er allebei voor dat het niet mooi gaat worden in een ava. En met het gras voor de ogen moet ik het gras meekleuren met de ogen, en dan ziet het er nep uit etc.. Dus ik kan het proberen maar niet veel kans dat het mooi wordt, sorry :c |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 12:20 | |
| #Lolo: Vind je het niet mooi hoe loyaal Jay naar z'n mentor is tho? xD Als het écht niet gaat (ik zou wel het resultaat willen zien van je probeersel als je dat niet erg vindt tho!) dan heb ik ook nog dit plaatje: klikje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 12:22 | |
| Jaa ik las het net omg <3 Ik zal het proberen als ik thuis ben! Dat andere plaatje ziet er idd wel beter uit ja maar ik zal het sowieso even proberen c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 12:24 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 13:34 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 15:22 | |
| - Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Hazelfray schreef:
meh zal ik deze instellen of niet? mijn brandwond-kunsten zijn niet zo geweldig maar zijn halve gezicht is wel verbrand xD
Omg krijgt Botervloot kittens omg omg tbh vind ik het er een beetje raar uit zien c':
- Ik zocht op 'burn cat' -engels op zijn best- om te kijken hoe brandwonden op katten eruit zagen, zie ik dit:
very legit to me |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 15:24 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 16:00 | |
| - Amberhunt schreef:
- Snowdance schreef:
- Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Hazelfray schreef:
Omg krijgt Botervloot kittens omg omg tbh vind ik het er een beetje raar uit zien c':
- Ik zocht op 'burn cat' -engels op zijn best- om te kijken hoe brandwonden op katten eruit zagen, zie ik dit:
very legit to me Didn't you know that's how firestar looks like? C: Firestar has green eyes c: so this one isn't Firestar It's a Hellcat |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jan 2017 - 16:03 | |
| Heey everybody c: De laatste twee ideeën die ik had voor een naam voor butter x storm zijn al gebruikt, namelijk Futurekit en Riverkit, dus terug naar het brainstormen xD en nee ik wil geen watermelon >d |
|
| |
M ♔ 158
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|