Queen M ♔ 34 Actief *Sigh*
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:25 Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: anders moet lili gewoon weglopen van corra en ook naar khione gaan ;3 Maar Het is Corra!!! Ze zal een goede moeder zijn :c Nee Lili blijft bij Corra <3 moederskindje hehe Khione is ook een moeder (a) maar uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, right? Pff nahh Vitani komt gewoon 8)
Bunny 44 Actief His fur is pitch black, but his soul pure gold
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:28 Líthium schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: anders moet lili gewoon weglopen van corra en ook naar khione gaan ;3 Maar Het is Corra!!! Ze zal een goede moeder zijn :c Nee Lili blijft bij Corra <3 moederskindje hehe Khione is ook een moeder (a) maar uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, right? Pff nahh Vitani komt gewoon 8) over Vitani gesproken.. Gaat haar nest nog door? (a)
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:33
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:35 Amberhunt schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: anders moet lili gewoon weglopen van corra en ook naar khione gaan ;3 Maar Het is Corra!!! Ze zal een goede moeder zijn :c Nee Lili blijft bij Corra <3 moederskindje hehe Khione is ook een moeder (a) maar uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, right? Pff nahh Vitani komt gewoon 8) over Vitani gesproken.. Gaat haar nest nog door? (a) Ja ze komen weer bij elkaar, maar Corra en Vi krijgen wel een super schattige relatie <3 <33
Ik denk dat ik haar een miskraam laat krijgen Buns :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:36
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:41 Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: anders moet lili gewoon weglopen van corra en ook naar khione gaan ;3 Maar Het is Corra!!! Ze zal een goede moeder zijn :c Nee Lili blijft bij Corra <3 moederskindje hehe Khione is ook een moeder (a) maar uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, right? Pff nahh Vitani komt gewoon 8) over Vitani gesproken.. Gaat haar nest nog door? (a) Ja ze komen weer bij elkaar, maar Corra en Vi krijgen wel een super schattige relatie <3 <33 Ik denk dat ik haar een miskraam laat krijgen Buns :c nawwww :c
ik wou zo graag een kitten spelen xd
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:45 Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Pitch schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Pitch schreef: anders moet lili gewoon weglopen van corra en ook naar khione gaan ;3 Maar Het is Corra!!! Ze zal een goede moeder zijn :c Nee Lili blijft bij Corra <3 moederskindje hehe Khione is ook een moeder (a) maar uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, right? Pff nahh Vitani komt gewoon 8) over Vitani gesproken.. Gaat haar nest nog door? (a) Ja ze komen weer bij elkaar, maar Corra en Vi krijgen wel een super schattige relatie <3 <33 Ik denk dat ik haar een miskraam laat krijgen Buns :c nawwww :c ik wou zo graag een kitten spelen xd Misschien dat ik in de toekomst nog een kitten zoek voor der dan stuur ik je een pm'tje c;
@Bootje; Nooo, ze was zwanger van Tornado voor dat ze Corrie had ontmoet
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:48 @M; nou, laat ik dan hopen dat ze ooit nog es zwanger word dan xD kleine Brutus (of Troop, of Trench, ofzo) moet ooit wel es echt geboren worden hoor <3
Wölf 103 Actief the brightest flames cast the darkest shadows
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:51 Omg nu is Tank boos geworden voor niks hahaha
show me again the • power • of THE D A R K N E S S
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:51
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 16:52 Kylo Ren schreef: Omg nu is Tank boos geworden voor niks hahaha Stiekem waren het de kitties van Tank :')
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:01 Amberhunt schreef: Líthium schreef: Kylo Ren schreef: Omg nu is Tank boos geworden voor niks hahaha Stiekem waren het de kitties van Tank :') Ehm is het de bedoeling dat de quote onder je mini Pf *SigN * *womans* is? Yes..? Nu twijfel ik als ik verkeerd heb gespeeld xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:03 Bianca moet online komen zodat we verder kunnen mhh :')miss had ik beter corra gekozen zodat we veel konden spammen haha xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:07
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:09 Amberhunt schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Líthium schreef: Kylo Ren schreef: Omg nu is Tank boos geworden voor niks hahaha Stiekem waren het de kitties van Tank :') Ehm is het de bedoeling dat de quote onder je mini Pf *SigN * *womans* is? Yes..? Nu twijfel ik als ik verkeerd heb gespeeld xD Moest het geen sigh zijn? Oh ja shittt xd
Dodo 323 Actief I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:09 Pitch schreef: Bianca moet online komen zodat we verder kunnen mhh :')miss had ik beter corra gekozen zodat we veel konden spammen haha xD Ben bezig c:
We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:10
"Women"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:11 Amberhunt schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Líthium schreef: Amberhunt schreef: Líthium schreef: Kylo Ren schreef: Omg nu is Tank boos geworden voor niks hahaha Stiekem waren het de kitties van Tank :') Ehm is het de bedoeling dat de quote onder je mini Pf *SigN * *womans* is? Yes..? Nu twijfel ik als ik verkeerd heb gespeeld xD Moest het geen sigh zijn? Oh ja shittt xd Blub C: Lehh me tekening is klaar iee (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 feb 2017 - 17:12
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic