We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 19:50
Nou ik snap het ook iet hoor xD Hoewel ik volgens mij gewoon te veel heen en weer switch met accounts om heel veel posts te hebben op ééntje. Ik heb wss wel meer 6000 posts alles bijeengeteld, wind en white samen zijn er al 4000 en dan red met der 1000 en een beetje en dan al die andere accs met zo'n 2 a 300 :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 19:55
@Bunny; True that xD Hoewel ik atm vooral actief ben op Snow c: maar toen ik Swallow had, had ik op d'r iets in de 1700 en ik had ook nog Thyme met 800 posts, en verder is Muta geloof ik in de 500 posts ofzo? Dus dat is dan uiteindelijk ongeveer 4800 posts xD nog steeds niet veel vergeleken met dat van jou tho @Emma; hoe?! ik kan meestal amper 5 topics actief houden c':
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 20:01
Pfftt.. wanneer houd die longontsteking is op :")) Morgen heb ik portfolio presentatie op school, ik verwacht een laag cijfer omdat ik niks aan school heb kunnen doen omdat ik ziek was :c
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jan 2017 - 20:30
Twirldance schreef:
Ik maak me zorgen om het 'end of an era' topic .-.
Ik zat echt net hetzelfde te denken??
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?