Bunny 58 Actief "Nothing is lost until it is shattered and charred"
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls zo 15 jan 2017 - 19:32 | |
| Maakt mij niet uit, ik vind het prima ^^ |
|
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls zo 15 jan 2017 - 19:49 | |
| - Chillykit* schreef:
- Rattlesnout schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t31930-to-much-poof
hier is het topic
Ze hebben nog een levende oom: Graveleap, die komt de kittens ook bezoeken/opvoeden c: Oke is goed! Misschien leuk dat Fall en Chilly eerst bij hun tante geplaatst werden waardoor ze dus meer reden hebben om hun oom te verafschuwen?! Want dan kende se de tante daadwerkelijk goed en zouden ze dus ook in die 2 Manen een band met haar ontwikkeld hebben. Daarbij is Chilly enkel met goede reden koud. super voor mij c: |
|
Amy of AA of Eem{pje} 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 19:40 | |
| Ik lag gisteren in mijn bed en kreeg random dit idee :') - Tadaaa:
Shattered is nogal een chaotisch kitten wat in de eerste paar moons van buiten niet te zien is en het voornamelijk nog in haar hoofdje blijft. Als ze wat ouder is, rond de 4 moons en haar neefjes op het punt staan apprentice te worden begint te drang om het camp uit te gaan en alles te verkennen erg groot te worden en haalt ze een kat(of twee) over om met haar naar buiten te gaan. (Kan eventueel haar neefjes en/of zusje zijn wie dan begeleidt word door hun ofcourse) maar natuurlijk gaat dat niet zonder gevolgen. Shattered zal struikelen/ vallen van een kleine hoogte en zal haar kopje stoten. Dit zorgt er voor dat het een grote chaos word in haar hoofdje, denk aan herinneringen die niet die niet op volgorde lopen, ze haalt dingen door elkaar, ect. Het word alleen maar erger als ze problemen en ongeluk lijkt aan te trekken, en dus het nogal een chaos word met haar in de buurt. En misschien dat ze dan tijdens de ceremonie als ze apprentice word ze eventueel Chaospaw genoemd kan worden(indien mogelijk natuurlijk.). Wat uiteindelijk toepasserlijker zal zijn bij haar.
Was even een heel random idee en ben niet echt van plan het echt toe te passen maar dacht ik deel het even want het kwam *poef* in me op :') En tja wat zou Rattle moeten denken als hij zo'n nichtje in de familie had :') |
|
beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 20:39 | |
| Voor mij is het goed c: Altijd leuk die verhaallijntjes, brengt weer eens wat drama hahaha voor de naam moet je wel vragen aan het team, want daar ben ik niet zeker van.
is er eigenlijk al gekozen voor een pleegmoeder? |
|
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 20:41 | |
| Zullen we anders Brightflash doen als pleegmoeder? Want er waren er twee en die naam vindt ik het leukste :") |
|
nyn 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 20:48 | |
| Het maakt mij niet uit wie de pleegmoeder is, als ze maar lief is tegen Fallkit <3 |
|
Bunny 58 Actief "Nothing is lost until it is shattered and charred"
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 20:50 | |
| Brightflash is goed voor mij hoor ^^ |
|
Amy of AA of Eem{pje} 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls ma 16 jan 2017 - 21:21 | |
| Bright is een sweetheart :3
En dan ga ik eens informeren bij Waz of het mogelijk is met die naamverandering als apprentice ^^ |
|
| Onderwerp: Re: [KS] Little pearls | |
| |
|