|
|
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:34 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:36 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; Hoe oud hoort Raven eigenlijk nu te zijn? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:38 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; Hoe oud hoort Raven eigenlijk nu te zijn? Oud xD maar ga hem vanaf zijn kittens gewoon spelen zoals plan want heb eigenlijk nooit wat met hem gedaan so yea |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:39 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; Hoe oud hoort Raven eigenlijk nu te zijn? Oud xD maar ga hem vanaf zijn kittens gewoon spelen zoals plan want heb eigenlijk nooit wat met hem gedaan so yea Max is hier ook al rond aan het lopen dus ja MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:41 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; Hoe oud hoort Raven eigenlijk nu te zijn? Oud xD maar ga hem vanaf zijn kittens gewoon spelen zoals plan want heb eigenlijk nooit wat met hem gedaan so yea Max is hier ook al rond aan het lopen dus ja
MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 SKYBABEE |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:43 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd Raven word er ook op gebaseerd maar het meeste van Fairly local c'; Hoe oud hoort Raven eigenlijk nu te zijn? Oud xD maar ga hem vanaf zijn kittens gewoon spelen zoals plan want heb eigenlijk nooit wat met hem gedaan so yea Max is hier ook al rond aan het lopen dus ja
MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 SKYBABEE Hij komt wel tevoorschijn en WHY WHY IS RAVEN RIVERCLAN BLURR NEEDS A FREN |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:44 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 SKYBABEE Hij komt wel tevoorschijn en WHY WHY IS RAVEN RIVERCLAN BLURR NEEDS A FREN SORRY D'; Hijs toch blind dusja uwu |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:45 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 SKYBABEE Hij komt wel tevoorschijn en WHY WHY IS RAVEN RIVERCLAN BLURR NEEDS A FREN SORRY D'; Hijs toch blind dusja uwu De bespeler van heavy is ook al inactief rip WHAHAHA IK GA BLURRY AROMANTIC OFZ MAKEN YES YES NO LOVE FOR U |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:46 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd *Steekt hand op* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:47 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
MAXXXIEEEE KOM MET JE SKYFEATHER, HUN <3 SKYBABEE Hij komt wel tevoorschijn en WHY WHY IS RAVEN RIVERCLAN BLURR NEEDS A FREN SORRY D'; Hijs toch blind dusja uwu De bespeler van heavy is ook al inactief rip WHAHAHA IK GA BLURRY AROMANTIC OFZ MAKEN YES YES NO LOVE FOR U Ik heb nog geen plannen voor Raven :'D |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:48 | |
| - Brat schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Osje <3
<3 Blurry is gebasseerd op alle twenty one pilots songs, niet alleen het album Blurryface, voor als IEMAND zich ooit afvroeg xd *Steekt hand op* YOU YES YOU I NEED YOU TO CONVINCE BLURRY TO ATTACK SMOKEGHOST |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:49 | |
| Hey guys, hoe gaat ie? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:50 | |
| Hii Buns c: Alles goed hier, met jou?
@Hannah: Laten we iets verzinnen tussen Blurr en Raven :') |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:50 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Hii Buns c: Alles goed hier, met jou?
@Hannah: Laten we iets verzinnen tussen Blurr en Raven :') Maybe hehe |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:53 | |
| Met mij gaat het ook goed hoor c: hmm ik moet eigenlijk wel posten maar geen zin (a)
|
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:53 | |
| - Redpaw* schreef:
- Met mij gaat het ook goed hoor c:
hmm ik moet eigenlijk wel posten maar geen zin (a)
+1 ALSO HI |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:54 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
@Hannah: Laten we iets verzinnen tussen Blurr en Raven :') Maybe hehe Ik dwing je @Bunny: Good to hear 'n misschien komt de zin straks wel (a) |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:55 | |
| - Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
@Hannah: Laten we iets verzinnen tussen Blurr en Raven :') Maybe hehe Ik dwing je
@Bunny: Good to hear 'n misschien komt de zin straks wel (a) Lol fight me xd Also, ik moet voor Blurry ff een karaktertopic maken en een nieuwe rp sheet, so it'll take a bit of time xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 16:56 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Ravenkit' schreef:
@Hannah: Laten we iets verzinnen tussen Blurr en Raven :') Maybe hehe Ik dwing je
@Bunny: Good to hear 'n misschien komt de zin straks wel (a) Lol fight me xd Also, ik moet voor Blurry ff een karaktertopic maken en een nieuwe rp sheet, so it'll take a bit of time xd Yea Raven moet ook nog helemaal opgeknapt worden xd |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jan 2017 - 17:03 | |
| wat heeft iedereen toch met twenty one pilots? c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |