|
|
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:17 | |
| Hee Julia, klein vraagje; ben je van plan ooit nog met brindle te posten als rogue of niet? want als je dat wel bent, moeten we echt ooit eens een topicje brindle x amber doen <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:24 | |
| Ze is nu in ieder geval een tijd buiten WC |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:26 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ze is nu in ieder geval een tijd buiten WC
yeah, wss blijft ze wel weg van wc nu xD Maar misschien, ooit? (a) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:27 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:34 | |
| |
|
| |
Bunny 58 Actief "Nothing is lost until it is shattered and charred"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:37 | |
| @Julia; nice cx @Mimi; what did you do? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:38 | |
| Wat doe je Mims :') ?
Nog een paar minuutjes dan ben ik vrij. Gledi weer insmeren met anti schimmel middeltje van de dierenarts. Hopelijk is ze daarna van die plekjes af. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:42 | |
| Boter kan niet drijven? x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:43 | |
| Nee Mims jij laat haar niet weer dood gaan, dat verbied ik :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:44 | |
| Het klinkt zo raar wanneer je zegt 'weer' doodgaan, maar ik ben het er helemaal mee eens haha xD |
|
| |
ϟ Michelle ϟ 113 Actief It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:46 | |
| maar maar Butter verdrinkt butter kan niet zwemmen en zinkt. En alleen panther kan haar er niet optijd uithalen.. Maar als er een ander komt leren meer dat ze niet kan zwemmen.. En wie weet komt er dan toch wat anders aan het licht ook... (damnit ik heb iemand nodig die papa speelt. Any takers? For just this topic and an in clan topic XD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:47 | |
| - Hollow schreef:
- maar maar Butter verdrinkt
butter kan niet zwemmen en zinkt. En alleen panther kan haar er niet optijd uithalen.. Maar als er een ander komt leren meer dat ze niet kan zwemmen.. En wie weet komt er dan toch wat anders aan het licht ook... (damnit ik heb iemand nodig die papa speelt. Any takers? For just this topic and an in clan topic XD) papa speelt? |
|
| |
ϟ Michelle ϟ 113 Actief It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:48 | |
| Butters o zo geliefde papa c: Sinds juul gestopt is ligt acc iig te verstoffen. Of iemand maakt een RC elder aan die like super oud is en zich herinnert wat dr precies gebeurd is... ohhohohho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:49 | |
| - Hollow schreef:
- Butters o zo geliefde papa c:
Sinds juul gestopt is ligt acc iig te verstoffen. Of iemand maakt een RC elder aan die like super oud is en zich herinnert wat dr precies gebeurd is... ohhohohho Oeh Luvon/Criedwolves?! Choose me choose me xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:51 | |
| yess xD & Wil je dat echt doen hahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:52 | |
| - Hollow schreef:
- yess xD
& Wil je dat echt doen hahaha omg ja hij is ook white's pappie hoor <3 edit; also, hij lijkt heel veel op white, zeker in zijn beginperiode xD Ik speel graag zo'n karakters <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 15:56 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 16:06 | |
| Oh god dat was even een 720 woorden post.. Veel succes met lezen Mim xD
(En je hebt gelijk, het lukt Panther idd niet om haar er op tijd uit te krijgen rip dit gaat hij zichzelf voor altijd blamen)
Laatst aangepast door Panthergrowl op wo 18 jan 2017 - 16:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 16:07 | |
| Ik moet gaan joggen nu, tot binnen een uurtje guys <3
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 jan 2017 - 16:16 | |
| jezus jouw post ik lief het XD en al dat ik kan posten is -ded- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|