there has been an awakening



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 there has been an awakening

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 13:55


KYLO REN
have you felt it?
Eindelijk had hij een beslissing genomen. Eentje die zijn leven waarschijnlijk voorgoed zou veranderen. Maar hij was er klaar voor, al zei hij het zelf. Hij was er klaar voor om zijn vorige leventje af te sluiten en opnieuw te beginnen. Zijn familie betekende nooit erg veel voor de jonge tom, dus was het vrij makkelijk om hen achter te laten. Voor de tweede keer. Hij wist dat er geen weg meer terug was. De informatie die hij van Shallow had gekregen, had veel duidelijk gemaakt. En had hem uiteindelijk ook overtuigd. De eerste periode zou waarschijnlijk wel saai zijn, maar hij kende tenminste al iemand waar hij op zich wel mee kon chillen als hij zich verveelde.

Dus was de tux die ochtend opnieuw richting het Elite kamp getrokken. Opnieuw bij de grens bleef hij staan, zijn rode ogen nieuwsgierig op de bewegingen in het kamp. Het duurde opnieuw niet lang voor hij opgemerkt werd, al was het deze keer wel een exemplaartje met een halsband. Een member dus, een echte Elite. "Ik zou graag een leidinggevende spreken", Miauwde hij naar de kat. Die beval hem te wachten, wat hij dan ook besloot te doen. Kylo ging zitten, benieuwd naar degene die zich de baas mocht noemen over deze verzameling katten.

&Claw/Shark(?)


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 15:43

Shark wandelde de laatste trappen van de young ones’ tower af terwijl hij elke ruimte zorgvuldig inspecteerde. Het leek erop dat de young ones de tower deze keer echt schoon hielden. April’s ruimte die ze deelde met een paar anderen zag er ook schoon uit; de she-cat had duidelijk geleerd van haar ervaringen met haar taak. Toch vond Shark dat hij zo erg niet eens geweest was. De tom wandelde de laatste trappen af en wilde net in de richting van zijn barn gaan toen hij een member op zich af zag wandelen. Deze gaf aan dat er bezoek was voor de Elite en wees in de richting waar het bezoek dus schijnbaar stond. Shark gaf met een zwiep van zijn staart aan dat het goed was en draaide zich in de richting van de barn waar Claw sliep. De bezoeker kon wel even wachten. ‘Claw?’ vroeg hij. ‘We hebben een bezoeker. Ik ga alvast met hem praten. Kom jij ook zo?’ Hij draaide zich met een ruk om nadat hij gewacht had op iets dat instemmends moest klinken en ging naar de bezoeker toe. Oh nee… Shark’s blik ging van nieuwsgierig naar nors toen hij de rogue herkende die hij een paar dagen geleden had gesproken. Dit meende je toch niet, hè? Met een arrogante blik keek hij de tom aan terwijl hij op een niet bepaald verre afstand van de tom ging staan zodat zijn neus bijna tegen die van hem drukte. ‘Wat doe jíj hier?’ snauwde hij. ‘Ik hoopte een aanwinst voor de Elite te hebben, niet jou.’ Hij ging geïrriteerd zijnde zitten. ‘Je hebt in elk geval lef om hier helemaal tot in het camp te lopen, maar om welke reden? Dacht je soms de Elite te mogen joinen?’ Hij grinnikte even alsof hij dat zelf best wel een goede grap vond. Deze tom was namelijk mentaal niet helemaal in orde. Dacht hij echt kans te maken binnen de Elite? Dan moest hij zichzelf wel goed gaan bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 16:54


KYLO REN
have you felt it?
Oh regenboogjes en zonneschijn, het was zowaar meneer big deal die op hem af kwam gelopen. Of eerder gestormd. Erg blij met zijn komst was de tom waarschijnlijk niet. Hij leek zelfs wel boos te zijn. That being an understatement. De tabby drukte zijn neus bijna tegen die van hem, waardoor Kylo toch iets achterover leunde. Niet persé uit angst (misschien een beetje) maar ook omdat hij het niet zo leuk vond als katten dat deden. ‘Wat doe jíj hier?’ Kwam er nogal rude uit zijn mond. ‘Ik hoopte een aanwinst voor de Elite te hebben, niet jou.’ Beet hij hem toe. ‘Je hebt in elk geval lef om hier helemaal tot in het camp te lopen, maar om welke reden? Dacht je soms de Elite te mogen joinen?’ Vervolgde hij zijn tirade.

De jongere tom besloot om toch maar even zijn best te doen niet betweterig over te komen. Hoe, dat was een andere vraag, maar hij zou toch in ieder geval iets proberen anders te doen dan in hun vorige gesprek. ”Dat ik wil joinen is deels jouw schuld hoor”, Grijnsde de tux. ”Ik wil ook een coole halsband met tanden, net zoals jij”, Vervolgde hij. ”Plus, hoe kan jij nu weten dat ik geen aanwinst ben? Je kent me toch niet zo heel goed”, Vroeg hij zich toen luidop af. Hij sloeg even met zijn staart, hield zijn kop een beetje scheef. Daar had hij toch wel een mooi punt gemaakt, of niet dan?


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimema 16 jan 2017 - 17:04

Shark voelde voldoening door zich heengaan toen hij merkte dat de tom een stapje achteruit deed zodat ze niet meer zo dicht bij elkaar in de buurt stonden. Dat wilde zeggen dat de tom het oftewel ongemakkelijk vond als de tabby dat deed oftewel dat hij bang was voor Shark. En Shark hoopte natuurlijk het laatste. Het zou namelijk eens tijd worden dat hij tenminste wat gezag zou uitoefenen over één van de katten hier, hoewel hij dacht dat dat wel de goede kant op ging. Hij was weer één stap dichterbij bij het volledig aanvullen van zijn halsband; nog even en heel zijn halsband hing vol. En hij kon echt niet wachten op dat moment. Momenteel had Hellhound de meeste hondentanden van hun allemaal terwijl hij de deputy was. Dat wilde hij graag veranderen. Hij wilde de deputy zijn én alle hondentanden hebben die hij nodig had om heel zijn halsband vol te hebben. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes toen de zwart-witte tom begon te spreken. Hij onderdrukte een zucht. ‘Ik weet niet of je dat nog steeds zou willen als je te weten komt wat ik allemaal voor deze tanden heb moeten doen.’ Zijn geïrriteerde blik maakte plaats voor een haast maniakale grijns. ‘En op dit moment weet ik niet of ik dat zo heel erg vind,’ snauwde hij naar de tom. ‘Misschien wil ik je wel helemaal niet betere leren kennen.’ Hij klemde zijn kaken op elkaar. Hoewel Claw had aangegeven dat hij mee mocht beslissen of hij katten aannam of niet, was de uiteindelijk beslissing toch aan de zwarte tom. Als Claw dadelijk zou aangeven dat de tom wél in de Elite mocht blijven dan kon hij daar vrij weinig tegenin brengen. Hij keek de tom met een strakke blik aan. ‘Maar goed,’ zei hij rustig. ‘Stel dat we je in de Elite zouden laten… wat wil je daar nog meer mee bereiken buiten de halsband vol met tanden? Want die halsband krijg je écht niet zomaar, hoor. De Elite is geen spel waar je je in kunt smijten en vervolgens uit kunt trekken als het je te veel wordt. Je leven staat letterlijk op het spel als je dat probeert. Er wordt van je verwacht dat je je aan bepaalde regels houdt en dat je je eigen grenzen overschrijdt om erbij te horen. Er wordt van je verwacht dat je durft te moorden en durft te martelen als dat van je verwacht wordt. Ik weet niet of jij daar klaar voor bent, ook al lijk je bijna de leeftijd van een member te hebben.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimema 16 jan 2017 - 22:30


KYLO REN
have you felt it?
Hopelijk waren niet alle types binnen deze Elite zo vervelend als deze tom. Nu goed, hij was blijkbaar wel nog belangrijker dan Kylo eerst had gedacht. Anders hadden ze hem waarschijnlijk niet hierheen gestuurd, toch? En hij had veel hondentanden verzameld. Niet dat de tux daarom gelijk tonnen respect voor hem had, maar het moest toch wel iets betekenen. Maar of ze ooit met elkaar zouden kunnen opschieten, was een heel andere vraag. ‘En op dit moment weet ik niet of ik dat zo heel erg vind,’ Werd er gesnauwd. ‘Misschien wil ik je wel helemaal niet betere leren kennen.’ Bevestigde de tabby. Nou, insgelijks hoor.

Maar Kylo Ren hield wijselijk zijn mond, luisterde naar de woorden die meneer big deal uit sprak. ”Dat weet ik ook niet”, Zei de kleine tux schouderophalend. ”But I am willing to learn”, Vervolgde hij. Als iemand het hem wilde leren, zou hij wel luisteren, zelfs als hij daarvoor katten moest doden. Wat kon hem het schelen. ”Wat ik wil bereiken is een plek vinden waar ik uitdaging krijg zodat ik een sterkere versie van mezelf kan worden”, Sprak hij verder. Want zo was het wel, op zijn eentje zou hij niet meer evolueren en dat zou wel jammer zijn, gezien hij nog zoveel jaren voor de boeg had.


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
there has been an awakening Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 13:27

Hij duurde even voordat hij tevreden was. Shark had hem net gemeld, dat ze bezoek hadden. Zijn Commander kon het eerst wel zelf doen. Hij moest eerst de goede hondentanden uitzoeken. Een paar members hadden hem weer een stapel hondentanden gebracht. Er zaten alleen ook een paar tussen waar hij niet tevreden over was. Kapotte of gewoon tanden die hij niet mooi genoeg vond. Die liet hij wel liggen, voor het geval hij een keer te kort kwam. Dan kon hij die altijd nog aan beginnende members geven. De kapotte pakte hij tussen zijn kaken. Met de afgekeurde hondentanden in zijn bek liep hij zijn barn uit. Eens zien wie zich bij de grens bevond en wat die te melden had. Zijn blik viel op Shark en een jonge zwart-witte kater. Hij spuugde de kapotte hondentanden in een bosje, voordat hij naar het tweetal toeliep. “Dus wat hebben wij hier?” Hij vroeg het niet aan de Rogue, maar aan Shark. De blik in zijn groengele ogen richtte zich kalm op zijn Commander.



there has been an awakening Eki8z
there has been an awakening ZrDY9U2there has been an awakening 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 20:52

Waarom zou hij deze tom toelaten? Waarom zou hij hem niet volledig afkraken als Claw naar hier zou komen en het met hem zou bespreken? Hij zag niet in waarom hij de tom een kans moest geven. Hij leek overduidelijk mentaal gestoord te zijn. En ja, dat moesten ze allemaal wel een beetje zijn om in deze Elite terecht te komen, maar Shark bedoelde mentaal gestoord als in dat hij een potentieel gevaar voor de Elite kon vormen. Dat zijn opmerkingen en zijn acties hém op een dag zouden laten omkomen maakte Shark vrij weinig uit, maar daar mocht de Elite niet in betrokken worden. Hij zag de rogue er nog voor aan om een hoop domme katten over de Elite op de hoogte te brengen en deze naar hun schuilplaats te leiden. Hij was sowieso al verwonderd over het feit dat de tom hun directe plaats had kunnen vinden, maar ze hadden de borders een paar dagen geleden gemarkeerd, dus dat kon natuurlijk wel. Toch wilden ze hun directe plaats altijd zo geheim mogelijk houden en dan zeker van Clan cats. Hun geur was dan natuurlijk ook weer zo sterk dat het moeilijk te missen viel en dan zeker als ze hun borders nog eens markeerden, dus de tom had vrij veel lef om naar hier te komen. Shark kneep zijn ogen samen naar de tom. ‘En je weet dat als je de Elite joint dat je ook naar mij moet luisteren?’ Net op dat moment kwam Claw naar hem toe en Shark draaide zijn kopje naar zijn leader toen deze zijn vraag stelde. ‘Hij wil zich bij onze Elite voegen,’ sprak hij met een toon die niet bepaald enthousiast was. ‘Ik weet alleen niet of hij echt een geweldige bijdrage gaat zijn als ik moet luisteren naar zijn argumenten waarom hij de Elite wil joinen. Hij paste zijn argument “ik wil ook een coole halsband met tanden net zoals jij” iets te snel aan naar “ik wil een plek vinden waar ik uitdaging krijg zodat ik een sterkere versie van mezelf kan worden” naar mijn mening. Plus het feit dat hij echt compleet gestoord lijkt.’ Dat laatste mompelde hij iets zachter naar zijn leader zodat de kans dat de rogue het hoorde vrij klein was. ‘Wat denk jij? Gaan we hem testen?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 21:17


KYLO REN
have you felt it?
Kylo Ren was best trots op zijn heel erg volwassen en vooral goed doordachte antwoord. Nu zou meneer big deal hem zeker wel in de Elite willen. Of niet. Eigenlijk had de kleine tux er niet echt meer vertrouwen in. De tom was zo intens chagrijnig en dat speelde in zijn nadeel. Kon hij er wat aan doen dat elk woord dat uit zijn mond kwam op zijn zenuwen werkte? Hij wist eerlijk gezegd niet waar hij dan wel blij van werd. Waarschijnlijk katten die alleen maar zwegen en stil waren en hem niet in de weg liepen. Maar helaas was Kylo niet zo’n soort kat. ‘En je weet dat als je de Elite joint dat je ook naar mij moet luisteren?’ Waarschuwde de tom hem. De jonge kat haalde zijn schouders op. ”Dan is dat maar zo”, Zei hij ongeïnteresseerd.

Een nieuwe tom verscheen op het toneel, een groot en vooral pikzwart exemplaar dat hem straal negeerde. Hij sprak de tabby aan en die begon aan een stuk door te praten. Kylo Ren moest heel veel moeite doen niet met zijn ogen te rollen. Hij verdraaide gewoon zomaar zijn woorden! De tux had namelijk zijn argument niet aangepast, hij wou namelijk nog steeds zo’n coole halsband. Argument twee was gewoon een antwoord geweest op de vraag van de tabby. Om niet te zuchten, hield hij voor kort zijn adem in, om vervolgens zijn rode ogen ook een beetje toe te knijpen. Zo zag hij er vast uit alsof hij aan het stikken was, maar hé, hij deed op z’n minst zijn best om niet respectloos over te komen.


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
there has been an awakening Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimewo 18 jan 2017 - 13:29

Shark leek niet echt te spreken te zijn over deze kater. Zijn blik richtte zich op de jonge Rogue. Hij nam hem peilend op. Zijn blik gleed ongegeneerd over het lijf van de andere kater, totdat hij hem in zijn ogen keek. Zijn blik boorde zich in die van de jonge kat. Pas na een tijdje begon hij weer te spreken. Zijn stem kalm en emotieloos. “Een plek verdienen in de Elite is hard werken. Er zullen genoeg katten zijn die jou het leven maar wat graag zuur gaan maken. Denk jij dat je dat aankunt?” Zei hij toen. “Een halsband betekent niet zomaar iets. Het staat voor het aanzien die je hebt in de Elite. Die krijg je dus niet zomaar. Er zal vaak genoeg gevraagd worden om tot het uiterste te gaan en daar dan nog overheen en je moet je poot er niet voor omdraaien om te moorden.” Hij stopte even. “Eenmaal in de Elite, betekent er nooit meer uit.” Hij liet de woorden tussen hen in hangen.  “Waar kom jij vandaan?” Vroeg hij vervolgens terwijl hij de kater de hele tijd recht aan bleef staren.



there has been an awakening Eki8z
there has been an awakening ZrDY9U2there has been an awakening 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimema 23 jan 2017 - 13:45

Shark onderdrukte een luide zucht. En waarom had deze tom de weg naar hun camp ook alweer kunnen vinden? Het zou makkelijker zijn geweest mocht hij zijn directe weg naar het Thunderpath vinden. En dan net op het moment dat er heel veel monsters reden. Jeetje. Wat waren zijn gedachten toch weer lief en positief. Ach ja. Alsof Claw of deze tom voor hem niemand ooit het Thunderpath op hadden gewenst. Hij dacht echter dat Claw het niet alleen bij wensen hield en dat hij ook daadwerkelijk zorgde dat de kat die hem verveelde iets overkwam, maar hij hield het liever bij gokken wat dat betrof. In elk geval had de tom nooit op een vijandelijke manier naar hem gereageerd, maar dat kwam ook omdat Shark hem daar weinig reden toe had gegeven. Hij had zich vanaf het begin al als een waardige member aangetoond en het feit dat Claw hem benoemd had als zijn deputy bevestigde dat alleen maar meer voor zijn gevoel. Claw nam het gesprek van hem over en Shark keek de jonge tom voor hem strak aan terwijl Claw exact dezelfde uitleg gaf als die hij had gegeven. Maar dan een beetje anders natuurlijk. Maar hij dacht wel dat hij het gedeelte over dat moorden al wel had uitgelegd. Hij grinnikte even toen Claw zijn woorden over de Elite sprak. ‘Als je op de één of andere manier de Elite binnen weet te geraken, moet je Pearl maar eens opzoeken. Hij kan je precies vertellen wat er gebeurt als je probeert te ontsnappen aan de Elite.’ Hij gaf de tom een onheilspellend knipoogje, maar liet een ijzige stilte tussen hun vallen nadat Claw had gevraagd waar hij vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 24 jan 2017 - 14:05


KYLO REN
have you felt it?
De manier waarop de zwarte tomcat zijn blik vast hield, integreerde hem wel. Kon deze kat misschien gedachten lezen? Cool. Dan zou hij vast ook wel zien hoe erg Kylo Ren het meende met dit hele Elite ding. Als hij eenmaal zijn zinnen gezet had op iets, streefde hij naar dat doel en dat doel alleen. Tot hij het bereikt had. Het duurde misschien wel een tijdje voor hij de beslissing nam om er voor te gaan, maar dan ging hij er wel volledig voor. Net zoals deze kat iets had met woorden. Eerst zei hij een hele tijd niks, een best onheilspellende stilte, maar eenmaal hij begon te spreken..

Kylo Ren luisterde aandachtig, hij herhaalde vooral wat meneer big deal eerder al had gezegd maar met iets andere woorden. Hij vroeg of hij dacht het aan te kunnen. Zeker kon hij dat natuurlijk niet weten, maar hij was wel van plan er zijn best voor te doen. Dus knikte hij bij de woorden, zijn rode oogjes schitterden een beetje. De bedreiging dat hij er niet meer uit kon van zodra hij er in zat, volgde ook nog een keer. ”Ik snap de consequenties wel”, Zei hij. De ernst van de situatie drong wel tot hem door. Hij wist dat ze het meenden ook, anders zouden ze het niet zo vaak herhalen, toch?

“Waar kom jij vandaan?” Vroeg de zwarte tom. ”Ehh”, Begon hij, twijfelde lichtjes. Hoeveel dagen was hij ook alweer onderweg geweest? ”Als je rogue gebied uit loopt in de richting van waar de zon op komt, zo’n zeven dagen lopen”, Zei hij toen maar. ”Al had ik geen haast om hier te komen. Dus waarschijnlijk kan het wel sneller”, Greens hij toen. Waarom de leader dat wou weten, was hem een raadsel, maar hij besloot dat de tijd voor vragen niet nu was.


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
there has been an awakening Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimewo 25 jan 2017 - 15:35

De kater zei dat hij de consequenties snapte. De kat was nog jong, dus hij vroeg zich af of hij dat wel echt helemaal wist. Maar goed, daar ging hij vanzelf achter komen. Hij liet eerst Shark uitpraten, voordat hij zijn bek weer open deed. “Over dat gebied moet je maar eens wat meer vertellen.” Informatie was altijd handig en je wist nooit wanneer je het zou kunnen gebruiken. “Kijk eerst maar eens of je een nest weet te bemachtigen in de Young One’s tower.” Het leek hem verstandig om hem eerst een mentor te geven. De zwart-witte kater moest leren wat het betekende om een Elite kat te zijn. Dan konden ze kijken of hij geschikt was. Was hij dat niet, konden ze hem altijd nog een kopje kleiner maken. Hij wenkte de kersverse BloodClanner met zijn staart om hen te volgen. Toen keek hij in zijn ooghoek naar Shark en gaf Shark de kans om naast hem te gaan lopen.



there has been an awakening Eki8z
there has been an awakening ZrDY9U2there has been an awakening 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 31 jan 2017 - 21:16

Shark rolde met zijn ogen toen de tom aangaf dat hij de consequenties wel snapte. De deputy had geen idee wat hij daarvan moest geloven. Hij had namelijk niet echt het idee dat de rogue echt begreep waar het om ging en wat de gevolgen waren als hij niet voldeed aan de eisen. Hij snapte niet dat hij praktisch gezien zijn eigen dood opzocht als hij later toch besloot om de Elite niet te joinen omdat hij toch dacht dat hij niet goed genoeg was. Ze konden immers niet eerst hun locatie weggeven en hem daarna weg laten lopen. Dan zouden ze te veel verraders kunnen hebben en dat wilde hij niet. Hoewel de rogue zijn weg sowieso wel had gevonden in het camp van de Elite was het niet de bedoeling dat elke rogue of Clan cat dat zou doen. Ook was het niet de bedoeling dat de rogue kwetsbare informatie over hun zou rondbazuinen, hoewel Shark geen reden zag om hem dat toe te vertrouwen ook al zou hij zich binnen de weken bewezen hebben. Hij bewoog kort met zijn oortjes naar de rogue en wierp een blik op Claw. Meende hij dit nu? ‘Leg ons ook maar wat meer uit over de omgeving,’ mauwde hij er achteraan. ‘Met dit soort informatie kunnen we dus niks.’ Met een norse uitdrukking sprong hij langs de tom en ging naast zijn leader lopen. Hij dacht na over een mentor die ze hem konden geven. ‘Misschien is het verstandig als één van ons hem traint,’ murmelde hij. ‘Of iemand die er zeker geen gras over laat groeien. Deze tom moet weten hoe het is om in de Elite op te groeien en wat de gevolgen zijn als hij zich niet aan onze regels houdt.’ Hij wierp een blik over zijn schouder naar de tom. ‘We kunnen hem natuurlijk tegen één van onze young ones laten vechten zodat hij kan bewijzen dat hij zijn plaatsje in de young one tower kan verdienen.’ Hij grijnsde naar Claw en richtte zijn blik daarna weer naar voren. ‘Maar eerst moeten we wat meer over hem te weten komen. Ik ben benieuwd.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedo 2 feb 2017 - 14:19


KYLO REN
have you felt it?
Of hij echt de consequenties snapte, zou later pas duidelijk worden. Voor zover hij wist, was hij toch niet van plan om er terug uit te gaan. Waarom alle moeite doen om er in te komen, om er dan weer uit te willen? Nope, Kylo Ren had besloten om er in te gaan dus zou hij er in blijven ook. Alle dreigementen waren dus eigenlijk niet eens nodig, dus hield hij er niet echt rekening mee. Toch leek hij de leader te hebben overtuigd. “Over dat gebied moet je maar eens wat meer vertellen.” ‘Leg ons ook maar wat meer uit over de omgeving,’ Vervolgde meneer big deal. ‘Met dit soort informatie kunnen we dus niks.’ Beet hij hem toe, waarna hij langs hem heen sprong. ”Maar natuurlijk”, Greens hij. Het was ergens wel grappig hoe humeurig deze tom werd door alleen al zijn aanwezigheid.

Nieuwsgierig om zich heen kijkend, volgde hij de twee katten verder het kamp in. Hij ontmoette een hoop blikken, maar hij keek niet weg. Daarvoor vond hij dit alles gewoon te interessant. De twee namen hem mee richting een torentje, dat er uit zag alsof het op instorten stond, maar het nog wel enkele jaren zou volhouden. Kylo vroeg zich af wat de hele bedoeling er van was, maar dat zou hem snel wel duidelijk worden. Als ze hem wilden testen op het een of ander, dan zou hij zijn best doen om zich te bewijzen. Want een uitdaging was altijd leuk, vond hij dan.


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
there has been an awakening Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimedi 7 feb 2017 - 19:20

Hij had een beetje het idee, dat Shark de andere kater niet mocht. Maar dat was wel goed, dat hield je scherp. Zijn Commander kwam met een wat norse blik naast hem lopen en in zijn ooghoek keek hij hem aan. “Dat kunnen we wel doen inderdaad.” Sprak hij rustig. Hij kon er best nog een Young One bij hebben en Shark ook. Hij zou dat eens overdenken. Er waren immers nog wat Young One’s die een mentor nodig hadden. Bij de tower draaide hij zich weer om naar Kylo Ren. Hij staarde de kater een tijdje strak aan, met een doodkalme blik in zijn groengele ogen. Daarna keek hij Shark aan. “Ja, haal Chawl maar even op.” Vervolgde hij toen. Hij ging zitten zijn blik weer op de kersverse Young One gericht. Dan konden ze meteen zien hoe getraind hij was. Chawl kon zich prima verweren en anders werd hij er hard van.



there has been an awakening Eki8z
there has been an awakening ZrDY9U2there has been an awakening 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimewo 8 feb 2017 - 20:53

Die grijns en die houding… hij kon het echt niet uitstaan als deze kat lid van de Elite zou worden. En hij zou het nog minder kunnen uitstaan als deze kat member zou worden. Dan zou hij mee mogen op patrols en als Shark net op dezelfde patrol zat als hem, mocht hij weer alle onzin van deze kat aanhoren. Hij hoopte dat de tom het echt flink voor zichzelf verpestte en dat hij op moest rotten of dat Claw de opdracht gaf aan de andere Elite cats om hem te vermoorden. Dood was hij volgens Shark beter dan levend, maar dat ging hij nu natuurlijk niet hardop zeggen. Hij trok kort met zijn oortje toen ze bij de young ones’ tower aankwamen en hij keek over zijn schouder om te zien hoe de tom reageerde. Deze leek alles goed in zich op te nemen en Shark richtte zijn blik weer naar Claw toen hem iets gezegd werd. Chawl? Shark wilde niet gemeen doen tegenover de kleine tom, maar hij kende heus wel gemenere young ones dan hem. Niet dat Chawl niet capabel zou zijn om te vechten, maar hij leek alles behalve gemeen te zijn geworden. Misschien was dit een manier van zijn vader om ervoor te zorgen dat hij dat wél werd. Hij bracht er niets tegenin, maar de verwarring was voor een paar seconden kort te zien in zijn blik. Daarna draaide hij zich om en begon de trappen op te lopen. Hij wist precies waar Chawl sliep en ging naar binnen. Daar vond hij de tom algauw en gaf hem een por in zijn zij. ‘Wakker worden, prinses,’ zei hij plagend. ‘Ik heb een opdracht voor je.’ Hij keek kort over zijn schouder. ‘We hebben iemand die zich bij de Elite wil voegen, maar we weten niet of hij goed genoeg is om zichzelf te bewijzen. De bedoeling is dat jij een gevecht tegen hem houdt. Houd je vooral niet in.’ Hij keek de tom met een betekenisvolle blik aan en wenkte hem vervolgens met zijn staart waarna hij de trappen afliep. Dit ging interessant worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
there has been an awakening BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 18:17

Hij begon steeds meer te groeien de laatste tijd. Hij werd ook breder door de harde trainingen van Jinx, zijn spieren werden peziger. Toch putte dat alles hem flink uit. Zijn groeispurt, maar ook de steeds op elkaar volgende zware uitputtingslagen. Jinx was een goede mentor, maar hij wist hoe hij hem moest laten werken. Hij was dus nog snel weer even in zijn nest gaan liggen, voordat Jinx hem weer op zou halen. Hij lag opgerold in zijn nest naast het nest van Shallow in dromenland. Hij was een lichte slaper. Na zijn avontuur met de twolegs was hij altijd alert, zelf in zijn onderbewustzijn. Daarom waren zijn oren al gespitst voordat Shark in de buurt van zijn nest kon komen. Toch deed hij nog alsof hij sliep omdat de geur van de kater zijn zintuigen al geprikkeld had. Hij wist dat het de Commander was. Toen die hem in zijn zij porde deed hij zijn tweegekleurde ogen open en keek Shark nieuwsgierig aan. Hij hoefde niet lang te wachten totdat hij te horen kreeg waarom hij hem had gewekt. Er ontstond een klein grijnsje om zijn lippen terwijl hij overeind kwam. “Met genoegen commander.” Er lag een ondeugende fonkeling in zijn ogen terwijl hij vervolgens achter Shark de trap af liep. Hij hield wel van een uitdaging en als hij zijn vader en Shark een dienst kon bewijzen, dan deed hij dat maar al te graag. Toen hij de tower uitkwam viel zijn blik meteen op de vreemdeling. Met een uitdagende blik op zijn snoet stapte hij naar hem toe. Hij was ouder dan hem, maar hij was niet zomaar gek te krijgen.


there has been an awakening 85A0ca8T_othere has been an awakening V4s23EcO_othere has been an awakening FTbtNyE2_othere has been an awakening FTbtNyE2_othere has been an awakening PF71KdU0_othere has been an awakening JeyKDma8_othere has been an awakening GPr1M0jZ_othere has been an awakening COxUkZt
Judge me
there has been an awakening NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylo Ren
Member
there has been an awakening Tumblr_ohms9aMDTA1vvd0eqo3_400
Wölf
103
Actief
the brightest flames cast the darkest shadows

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kylo Ren
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 19:50


KYLO REN
have you felt it?
Het was een beetje pech dat meneer big deal hier zoveel te zeggen had. Zijn eerste indruk was namelijk niet zo denderend geweest, al lag dat gewoon aan het feit dat hij was wie hij was en dat voor niemand zou proberen te veranderen. Hij had het niet voor zijn ouders gedaan, dus waarom zou hij het voor een compleet onbekende doen? Misschien had hij de tabby beledigd, maar daar was hij zich gewoon niet van bewust. Hoe dan ook, hij liep ondertussen wel het camp binnen, dus er bestond nog een kans dat hij alsnog werd toegelaten. En daar had de zwarte leader blijkbaar een test voor bedacht.

De generaal verdween in de toren, ondertussen kreeg hij weer een staar-behandeling van de overgebleven kater. Hij ontmoette zijn blik wel even, maar wendde hem toen weer af. Het maakte hem toch een tikje ongemakkelijk. Gelukkig kwam de tabby al snel weer terug met een jongere kater die dus blijkbaar Chawl heette. Het zwarte evenbeeld van de leader stapte met een uitdagende blik op hem af. Kylo keek opgewekt terug, met een soort zelfvertrouwen dat misschien onterecht was maar misschien de zwarte tom uit balans zou brengen.

Moesten ze vechten met of zonder klauwen? Hij had geen idee hoe het hier werkte. Met Luke mocht hij zijn klauwen nooit gebruiken. Hij zou wel afwachten wat Chawl deed. Hij wist niet of ze al mochten beginnen, maar eerlijk gezegd kon hij niet meer wachten. De tux nam zijn tegenstander in zich op, een van de eerste dingen die hij van Luke had geleerd. Kijken waar zijn evenwichtspunt lag en zich daar vervolgens op richten. Daarvoor moest hij Chawl wel in beweging krijgen, dus begon hij uitdagend en langzaam om hem heen te lopen, in de hoop dat hij zich zou herpositioneren en zo ook in beweging zou komen.


show me again
the  •  power  •  of
THE D A R K N E S S
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
there has been an awakening Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimema 13 feb 2017 - 15:31

Hij zag de verwarring bij Shark wel, maar het was echt geen ondoordachte keuze geweest. Hij hield zijn kids scherp in de gaten en woonde soms ook wel een training bij. Op een afstand zodat ze hem niet doorhadden, maar zodat hij wel kon beoordelen hoe het ging. Hij zag ook de vooruitgang die Chawl langzaamaan aan het boeken was. Zijn zoontje was misschien nog niet zo sterk maar wel razendsnel en slim. Hij zag zeker potentie in hem en hij wist zeker dat Chawl zijn mannetje kon staan. Het zou een interessant gevecht kunnen worden en leerzaam voor hun beiden. Het zal zowel Kylo Ren als zijn zoontje kunnen helpen. Daarom had hij die keuze gemaakt. Dus keek hij kalmpjes om toen Shark terug kwam en Chawl daar niet veel later op volgde. De jonge zwarte kater met tweegekleurde ogen stapte meteen op de nieuwe Young One af. Er ontstond een klein grijnsje om zijn lippen terwijl hij rustig afwachtte wat die twee gingen doen.



there has been an awakening Eki8z
there has been an awakening ZrDY9U2there has been an awakening 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
there has been an awakening Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 20:27

Shark rolde met zijn ogen naar de jonge tom. ‘Je mag blij zijn dat ik voor jou niet zo serieus aangelegd ben. Er zijn zat deputies voor mij geweest die je een klap om je oren hadden gegeven.’ Niet dat hij dat echt ooit kon doen of zo. Hij wist dat Chawl het niet slecht bedoelde en dat hij ook niet niet-respectvol naar zijn deputy wilde zijn. Bovendien wist Chawl goed genoeg dat hij dat soort gedrag wel kon vertonen als ze alleen waren, maar als Claw erbij was of iemand anders had hij toch wel graag dat de tom zich als de andere young ones gedroeg. Shark tolereerde het namelijk niet van elke young one die zo tegen hem sprak, maar zijn band met Chawl lag dan ook heel anders dan met die van een andere young one en dus kon hij dat moeilijk gaan vergelijken. Nadat hij de tom naar Claw had gebracht, ging hij zitten en liet zijn blik naar de zwart-witte tom glijden. Deze viel nog niet direct aan, maar begon in plaats daarvan om Chawl heen te cirkelen. Hoewel het er dik op lag dat hij niet wist hoe hij Chawl moest benaderen, wist Shark dat dit een poging was om Chawl in beweging te krijgen en daarachter te komen. ‘Hij probeert in te schatten hoe Chawl zich gaat verweren,’ mompelde hij zacht tegen Claw. ‘In elk geval is hij niet helemaal dom wat vechten betreft. Wie weet heeft hij alsnog potentie.’ Hij rolde met zijn ogen naar zijn leader alsof hij dat zelf niet kon geloven en draaide zijn kop daarna weer naar het gevecht. Dat Chawl de stomme rogue wannabe maar eens een goede klap zou geven en hem hopelijk zou laten omdraaien met zijn staart tussen de benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: there has been an awakening   there has been an awakening Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
there has been an awakening
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: