|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:03 | |
| Mijn hond was niet dol op vuurwerk maar volgens mij streste hij nooit superhard. Wij hadden altijd lichten en radio voor hem aan en tsja... Lieten hem uit voor we weg gingen. Lieten hem weer uit als we terugkwamen. (Om 4:00 of 5:00 's nachts ja. Ach, hond was toch wakker en wij ook. Klein rondje zou geen kwaad kunnen. niet dat mijn vader korte rondes deed maar ach ja) Oke, we waren dus grootste deel weg laatste jaren tijdens oudjaar dus geen idee hoe de hond heeft gereageerd maar thuis schrok hij weinig op van een knal. Klinkt slecht maar wij waren altijd weg en de keer dat hij mee was was hij niet bang so yeah. Vooral de blije mensen zijn interessant.
Was trouwens een Berner Sennen. Superlief beestje. Jongen zathem te pesten door een stok in hem te porren toen ik nog op basisschool zat (tijd geleden dus) en beest besloot maar niks terug te doen, behalve wat te piepen en te grommen en proberen weg te lopen (hijzat vast tho) maar bijten? Ho maar. Berners zijn wel grote honden en ik raad je absoluut niet aan om er door een te worden gebeten en ze kunnen echt wel dominant zijn dus ja, zeker een soft beestje eigenlijk. Helaas doodgegaan aan iets wat erg bekend is bij berners.... Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
F e r n e t j e 34 Actief God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:05 | |
| Berner Sennens zijn echt de schattigste honden ooit <3
Ik ga slapen peeps c: slaapwel en tot morgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:08 | |
| - Anni schreef:
- Berner Sennens zijn echt de schattigste honden ooit <3
Ik ga slapen peeps c: slaapwel en tot morgen Jep, totdat er plots je zeeeer enthousiast op staan te wachten in de tuin. #TrueStory nee nee okey dat is gewoon doggiehemel eigenlijk. Het leukste is wanneer ze naar binnengaan en je beter alle breekbare dingen even op een onbereikbare plek zet. Slaapse! Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Elfje 56 Actief If having everything that I want is wrong I don't want to be right
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:09 | |
| Ik ben moe, maar ik wil nog niet slapen haha. |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:11 | |
| Ik was vandaag om 15:20 pas wakker, dus voorlopig slaap ik nog niet c': Mijn slaap ritme is in de vakanties altijd helemaal naar de galleniezen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:12 | |
| - Airpaw' schreef:
- Ik was vandaag om 15:20 pas wakker, dus voorlopig slaap ik nog niet c':
Mijn slaap ritme is in de vakanties altijd helemaal naar de galleniezen :') Morgen moet je toch laat opblijven dus beter wen je er meteen aan eh Ik moet morgenochtend eerst sporten. Yeahhh Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Elfje 56 Actief If having everything that I want is wrong I don't want to be right
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:13 | |
| - Airpaw' schreef:
- Ik was vandaag om 15:20 pas wakker, dus voorlopig slaap ik nog niet c':
Mijn slaap ritme is in de vakanties altijd helemaal naar de galleniezen ^^ Ik was 14:45 wakker, but ik was ook pas half zes echt aan t slapen so ik ben wel moe |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 9:07 | |
| |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 9:26 | |
| Goedemorgen en een fijne jaarwisseling! Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 9:37 | |
| Hmm, Snowdance's history uitschrijven op je telefoon kan je niet echt ideaal noemen c': |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 9:59 | |
| |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:07 | |
| heey wordt er in Thailand ook oud en nieuw gevierd? c': ----- Ik wil dat er een bepaald persoontje online komt omdat ik een antwoord nodig heb ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:07 | |
| - Snowdance schreef:
- Hmm, Snowdance's history uitschrijven op je telefoon kan je niet echt ideaal noemen c':
Snow had heus wel gehoord dat een andere kitten van ThunderClan, Coalkit, was ontvoerd door BloodClan. Niet dat dat haar veel scheelde, aangezien ze nooit had verwacht dat BloodClan zo slecht was. Echter, op een heel slechte dag, werd ook Ailveratar ontvoerd, waarna BloodClan de kans greep; ze vielen aan. Het gevecht duurde niet lang, en al gauw was ThunderClan overgenomen. Snow was erg bang voor BloodClan. Er vielen gewonden en zelfs doden, en Snowkit wilde niet de volgende zijn.what happened nyn xD en oud en nieuw word gevierd c: oh en het tijdsverschil is in de winter zes uur vooruit en in de zomer 5 uur h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:10 | |
| - Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Hmm, Snowdance's history uitschrijven op je telefoon kan je niet echt ideaal noemen c':
Snow had heus wel gehoord dat een andere kitten van ThunderClan, Coalkit, was ontvoerd door BloodClan. Niet dat dat haar veel scheelde, aangezien ze nooit had verwacht dat BloodClan zo slecht was. Echter, op een heel slechte dag, werd ook Ailveratar ontvoerd, waarna BloodClan de kans greep; ze vielen aan. Het gevecht duurde niet lang, en al gauw was ThunderClan overgenomen. Snow was erg bang voor BloodClan. Er vielen gewonden en zelfs doden, en Snowkit wilde niet de volgende zijn.
what happened nyn xD en oud en nieuw word gevierd c: oh en het tijdsverschil is in de winter zes uur vooruit en in de zomer 5 uur Autocorrectie van mn telefoon xD ben er nog mee bezig c: en oeehh, dan begin jij eerder dan wij c: maar je bent zeker niet meer op als het bij ons nieuwjaar wordt niet waar? |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:11 | |
| - Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
Snow had heus wel gehoord dat een andere kitten van ThunderClan, Coalkit, was ontvoerd door BloodClan. Niet dat dat haar veel scheelde, aangezien ze nooit had verwacht dat BloodClan zo slecht was. Echter, op een heel slechte dag, werd ook Ailveratar ontvoerd, waarna BloodClan de kans greep; ze vielen aan. Het gevecht duurde niet lang, en al gauw was ThunderClan overgenomen. Snow was erg bang voor BloodClan. Er vielen gewonden en zelfs doden, en Snowkit wilde niet de volgende zijn.
what happened nyn xD en oud en nieuw word gevierd c: oh en het tijdsverschil is in de winter zes uur vooruit en in de zomer 5 uur Autocorrectie van mn telefoon xD ben er nog mee bezig c: en oeehh, dan begin jij eerder dan wij c: maar je bent zeker niet meer op als het bij ons nieuwjaar wordt niet waar? waarschijnlijk niet, hehe foxx aaah <3 h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:13 | |
| Ik moet nog steeds lachen om de schrijfstijl van fox's history c': het is leuk omg |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 10:15 | |
| Aaaah dankje!! Daar wilde ik juist voor gaan want dat is helemaal haar karakter ze is zo stoer en tomboy en P O U S S E Y |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|