|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:26 | |
| |
|
| |
F e r n e t j e 34 Actief God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:27 | |
| Een goede gezondheid wahahha
ik heb het 4de jaar gehaald en een goed examen gedaan van mn 5de dat is wat ik bereikt heb xD |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:32 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:38 | |
| |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:39 | |
| Er is echt teveel gebeurd dit jaar voor mij c':
|
|
| |
F e r n e t j e 34 Actief God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:40 | |
| Dankjulliewel ^^
Ik vind vooral haar naam schattig |
|
| |
Elfje 56 Actief If having everything that I want is wrong I don't want to be right
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:42 | |
| ik snap niet waar mensen er zo'n big deal van maken van de jaarwisseling, het is toch niet alsof het veel anders gaat worden behalve weer een jaartje later XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:43 | |
| haha, daar heb je zeker een punt :'D m'n verjaardag is alleen ook dan, dus voor mij gaat er niet alleen een jaar voorbij, ook een nieuw levensjaar uwu Aye, maar ik doe ook nooit aan al die 'new year, new me' onzin |
|
| |
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:44 | |
| Maar als het niet later wordt blijft de tijd eigenlijk stil staan en het is gwn leuk om vuurwerk af te steken en cadeautjes te krijgen ofcourse |
|
| |
Elfje 56 Actief If having everything that I want is wrong I don't want to be right
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:45 | |
| - Airpaw' schreef:
- haha, daar heb je zeker een punt :'D m'n verjaardag is alleen ook dan, dus voor mij gaat er niet alleen een jaar voorbij, ook een nieuw levensjaar uwu
Aye, maar ik doe ook nooit aan al die 'new year, new me' onzin Ik blijf dit jaar ook gewoon lekker thuis met de hondjes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:47 | |
| Si! We maken het altijd gezellig, leuk vuurwerk afsteken met familie en vrienden c': Alleen altijd sneu voor de huisdieren, onze katten en hond vinden het maar niets.
|
|
| |
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:49 | |
| God mijn hond is zo verschrikkelijk met vuurwerk. Gaat ze piepend op een stoel liggen of bijt ze plots in mijn nieuwe kerstsokken.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:51 | |
| probeer eens vier blaffende honden, dat is ook een van de redenen dat ik thuis blijf het zou echt zielig zijn om vier bange honden alleen te laten. |
|
| |
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:52 | |
| Hondjes zijn leuk <3
wat voor rassen hebben jullie? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:54 | |
| - Anni schreef:
- Hondjes zijn leuk <3
wat voor rassen hebben jullie? geen, we hebben gewoon een eigen ras er van gemaakt door de ship names van de ouders en idk dus we hebben een plugo en twee bruna's haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:54 | |
| mijne is een mix van vanalles xD Zit herder en husky in, ze lijkt veel op een Ierse wolfshond. De jouwe? c: |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 0:58 | |
| tja, bij ons gooien ze het voor de lol in de tuin zodat ze gaan blaffen, doen ze ieder jaar. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:00 | |
| Zijn lekker laat op hier ;P
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
▲
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 dec 2016 - 1:02 | |
| c: ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar eerst Anni's history
de mijne is ook een mix, maar nog wel herkenbaar. Het is een maltezer shi-tzu <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|