|
|
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:02 | |
| - Lovesong schreef:
- Airpaw' schreef:
- @Aurburncry; ohh die zijn mooi <3
Of Aircatcher hmmm
Top AIRCATCHER JA EN DAN BESTIES MET BLURRY TOPPIE HAHA DEAL maar Airwisp is ook wel heel mooi hmm @Anouk; eigenlijk zou ze zo gaan heten :'D |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:03 | |
| - Tank schreef:
- Burnetkit schreef:
- Tank schreef:
- Burnetkit schreef:
- Tank schreef:
- Omg wie zit hier op PoF? *is curious admin*
Ik was er even actief met Melvin Chaill ^^
Omg I remember ghehe Maar wacht wacht... Was jij dan Jamie??? Nee, Jamie is Veronica's account. Ik ben Clyde c: Ow jaaa! yeah, yeah die herinner ik me wel nog :"D Het is echt jammer dat ik er nie meer zo actief was want ik vond het er best leuk om te rpgen haha xD If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Ohja Wölfie je gaat me waarschijnlijk ook binnenkort daar opnieuw zien verschijnen ^^ |
|
| |
F e r n e t j e 19 Actief
| |
| - Airpaw' schreef:
- Lovesong schreef:
- Airpaw' schreef:
Of Aircatcher hmmm
Top AIRCATCHER JA EN DAN BESTIES MET BLURRY TOPPIE HAHA DEAL
maar Airwisp is ook wel heel mooi hmm
@Anouk; eigenlijk zou ze zo gaan heten :'D Airwisp vind ik mooier xD |
|
| |
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
| |
| - Airpaw' schreef:
- Lovesong schreef:
- Airpaw' schreef:
Of Aircatcher hmmm
Top AIRCATCHER JA EN DAN BESTIES MET BLURRY TOPPIE HAHA DEAL
maar Airwisp is ook wel heel mooi hmm
@Anouk; eigenlijk zou ze zo gaan heten :'D Airwisp of Aircatcher one choice one destiny XD Oh, I don't know what you've been told
But this girl right here's gonna rule the world |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:04 | |
| AIRWISP Is mooi en elegant en alles, just do it :") If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:04 | |
| Airwisp is wel mooier maar Air catcher is een van m'n favo liedjes van hen :')) De struggle |
|
| |
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
| |
| |
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:05 | |
| @Bo2; ja man het onderwerp is wel heel leuk :') (heb het niet zelf verzonnen hoor, ben pas later mede-admin geworden) @Anouk; yeees kom maar hoor you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:07 | |
| moet ik loten voor je?
ik maak een word documentje aan met nummers en jij kiest een nummer en die stuur ik dan door naar jouw c: a u b u r n c r y |
|
| |
| |
| Ja en ik vind het rpgen van dat soort dingen zalig, het is alleen nogal moeilijk voor me om op een nieuw forum echt m'n plaats te vinden omdat ik eig echt heel onzeker ben :"")))
rip If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Oh leuk idee, maar ik denk dat ik d'r voor een ceremonie aan ga melden en dan Tallstar(Emma) laten beslissen c: Thanks tho! Airwisp is echt een mooie naam |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:08 | |
| Hehehe dat is een goed idee xD a u b u r n c r y |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:09 | |
| - Burnetkit schreef:
- Ja en ik vind het rpgen van dat soort dingen zalig, het is alleen nogal moeilijk voor me om op een nieuw forum echt m'n plaats te vinden omdat ik eig echt heel onzeker ben :"")))
rip Awh, snap ik tho! Had ik hier in het begin ook wel een beetje haha Maar denk dat als je een berichtje in het randomness topic gooit van 'hé hoi ik ben er weer, iemand topic' dat er sowieso mensen gaan reageren c: you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:11 | |
| - Tank schreef:
- Burnetkit schreef:
- Ja en ik vind het rpgen van dat soort dingen zalig, het is alleen nogal moeilijk voor me om op een nieuw forum echt m'n plaats te vinden omdat ik eig echt heel onzeker ben :"")))
rip Awh, snap ik tho! Had ik hier in het begin ook wel een beetje haha Maar denk dat als je een berichtje in het randomness topic gooit van 'hé hoi ik ben er weer, iemand topic' dat er sowieso mensen gaan reageren c: Yeah I know! Probleempje was meer dat ik vaak moest wachten ook op reacties xD terwijl ik dan zag dat ze aan het posten waren op andere shizz echt na weken en eig zat ik er na een tijdje alleen nog op om met Jamie te posten daar :"D If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:13 | |
| Mijn grootste issues met andere forums is naast dat ik vaak ook een beetje heb dat ik buiten de groep val ook snel geneigd ben om het forum te laten vallen en later weer terug te komen ben dan ook al twee keer eerder op PoF geweest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:15 | |
| - Hellhound schreef:
- Mijn grootste issues met andere forums is naast dat ik vaak ook een beetje heb dat ik buiten de groep val ook snel geneigd ben om het forum te laten vallen en later weer terug te komen
ben dan ook al twee keer eerder op PoF geweest dit dus ook, eig heb ik meestal maar 2 fora ofzo waar ik echt actief ben en dat is nu al enkele jaren wc en pj :"D If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:16 | |
| Met Pj heb ik dat juist nog erger, daar ben ik volgens mij al vijf keer opnieuw begonnen X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:16 | |
| Well dat had ik met dit forum HAHAHA Maar ja, ik ben zelf ook schuldig aan topics laten vallen tbh Niet persé omdat het mensen zijn die ik niet ken, maar omdat ik.... Ja ahum 20 chars heb waarvoor ik niet altijd evenveel inspiratie heb hahahafjdlkmf #confession
Maar als y'all terug willen spawnen, dan introduceer ik jullie wel even in de app groep en zeg ik 'yo die zijn chill hoor' en dan komt alles goed <3 you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 18:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Mijn grootste issues met andere forums is naast dat ik vaak ook een beetje heb dat ik buiten de groep val ook snel geneigd ben om het forum te laten vallen en later weer terug te komen
ben dan ook al twee keer eerder op PoF geweest Dat heb ik ook ;.; Al blijf ik dan meestal wel in stilte op de achtergrond rpg'en. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|