We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 18:16
Burnetkit schreef:
Aspenpaw schreef:
Omg zo lekker gesprongen vandaag met Es. Ze was wel echt gek in d'r kop, maar het ging heel goed. ;D
Springen is zo leuk umg <3 Het is jammer dat mijn springknol niet meer superhoog kan, want springen is echt zo leuk umg <3333
Jaa springen is zoo tof. Esperanza kan er ook echt van genieten, dus dan vind ik het helemaal leuk. Maar ze is nog maar 5 dus ik ben redelijk voorzichtig nog en spring nog niet zo vaak, maar als we het dan doen ahhh <3 Ga waarschijnlijk 2017 wel op springles dus yeesss c:
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦