|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:21 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Ik blijf crappy games kopen op steam, alleen maar omdat ze een paar centen kosten. Plz stop me. :')
IK VOEL DIT HAHA en ik wil enkel twd season 3 kopen maar kom echt net tekort MAG IK EVEN JANKEN XD En ja, dat is helemaal waar Waz, dat is wrm Emma echt zoveel respect verdient. If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Dodo 323 Actief I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:22 | |
| Waarom melted boeken met chliffhangers eindigen wanneer je niet weet wanneer het volgende boek vertaald word? Mag ik? Mag ik in een hoekje janken? Xd We're no snow, rain or autumn leaves we don't look beautyful when we fall When you're around It's like an army's marching through my chest |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:24 | |
| ik ben moe maar wil niet toegeven aan slaap •Draco Malfoy• |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:32 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:34 | |
| Ik zou eig ook moeten slapen maar dat gaat lastig met kittens haha If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:38 | |
| - Amberhunt schreef:
- Burnetkit schreef:
- Ik zou eig ook moeten slapen maar dat gaat lastig met kittens haha
Ahw, je babys houden je wakker C: ja haha XD als ik zou slapen rennen ze toch maar rond en is mijn hoofd het eerste dat ze vastgrijpen :") maar ze moeten bij me slapen want anders kunnen de andere katten hun aanvallen, sigh :") If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:41 | |
| Thanks hehehe :") ik denk dat ik zo mn pc wegleg en toch probeer wat slaap te halen xD Vanaf donderdag slaap ik ergens anders dus dan kan ik slaap inhalen <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:43 | |
| ja, ga maar nie op posten haha, er is teveel gebeurd in de tussentijd, dus als ik dan met hem zou posten zou ik wss nie meer reageren XD If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 1:44 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 10:33 | |
| Vandaag geen postjes van mij omdat ik tot laat moet werken en de dag erna er weer vroeg uit moet (: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 10:44 | |
| Yeee, wifi in een wegrestaurant in Duitsland |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 10:49 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 11:02 | |
| omg ja het is nog morgen :'') ben al sinds half drie op dus mijn ritme is een beetje onderbroken c: maar mn ouders willen weer verder, dus byee all! |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 11:23 | |
| Haha, veeel plezier nog Nynke! c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|