|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 23:58 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 23:58 | |
| - Otterdive schreef:
- Amberhunt schreef:
- Burnetkit schreef:
- De ergste manier om aan posten te raken, shame on you!
Also look kittens; https://i.imgur.com/dMci9Km.jpg I'm so sorry everyone
Oh my... they're so cute c: Waarom wil je eigenlijk zo graag veel posts hebben? xD DE EER idk ik wilde vroeger ook gwn veel posts met lurk jank idk??? Still love Otters' setje janken ikr Bo <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 23:59 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 23:59 | |
| Aah dankje Demi en Bo (nog steeds heh) <33
Ooh Bo3 pls don't Dan wordt de spam echt te groot want Emma heeft er ook lang over gedaan hé c': |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:00 | |
| Ja en ze heeft ook echt een heleboel rpg posts enzo gedaan c: En ommggg stiekem wil ik een topic met Otter jank jank ;w; If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:01 | |
| - Burnetkit schreef:
- Ja en ze heeft ook echt een heleboel rpg posts enzo gedaan c:
En ommggg stiekem wil ik een topic met Otter jank jank ;w; Ja idd c: Kom maar op??? Met welk charrie (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:02 | |
| - Otterdive schreef:
- Burnetkit schreef:
- Ja en ze heeft ook echt een heleboel rpg posts enzo gedaan c:
En ommggg stiekem wil ik een topic met Otter jank jank ;w; Ja idd c: Kom maar op??? Met welk charrie (a) ja atm doe ik alleen Burbur want de inspi voor mijn andere dozen is like zo leeg als like mijn liefdesleven??? damn dat kwam harder aan dan gedacht HAHAIf I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:03 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:05 | |
| Aaaah omg die doet me denken aan de os die ik voor de char van mn zus een keer had gemaakt!! this one If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love
Laatst aangepast door Burnetkit op wo 28 dec 2016 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:05 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:07 | |
| Weet je wat, je mag me gwn Guz ofzo noemen, idk, want Bo is een naam die hier al 3x langs komt haha xD en ja hij is leuk he <3 Gos als ik hem nog es terugvind maak ik wss nog een os mee hihi
also slaapwel bo If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:07 | |
| |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:08 | |
| Ik ga maar eens slapen. Morgen nog een dagje leren. Yeahj... Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:08 | |
| Slaapwel Yanthe, alvast veel succes met leren morgen ^^ If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:11 | |
| Thanks Bo <3
Goodnighty Xx Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
|
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 dec 2016 - 0:16 | |
| ik ga ook maar eens
the mentalist kijken c; let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|