|
|
San 120 Actief Why aren't you dead yet?
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:15 | |
| - Mapleshade schreef:
- Echt serieus peer pressure much XD
nu ben ik in tweestrijd tussen TC en SC waarom doen jullie mij dit aan Ga anders even kijken in het clanhulp topic (: If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
M ♔ 158
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:19 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Goeiemorgen c:
- Mapleshade was in de boeken een ThunderClanner ^^ goh, dat was me niet opgekomen XD I know hehe 戦い、着火する |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:20 | |
| If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:29 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:33 | |
| Omg en Lurkingshade is gebaseerd op Levi van aot, gaat lekker If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:35 | |
| - Amberhunt schreef:
- Ik wil meer topics met Amber maar doordat hij super slim was kan het alleen in sc camp met sc mensjes :C
AmberCampEscape De kitten struggle be like :"D If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:36 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:45 | |
| Ja haha, of nja, ik ben begonnen met hem met based on Levi en nu begint zijn karakter een beetje zijn eigen weg te vinden XDDD
Ooit wil ik nog een Armin maar idk If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:46 | |
| - Burnetkit schreef:
- Ja haha, of nja, ik ben begonnen met hem met based on Levi en nu begint zijn karakter een beetje zijn eigen weg te vinden XDDD
Ooit wil ik nog een Armin maar idk Ik had Maple bijna op Mikasa gebasseerd XD Also ja Armin, moet je dooooen 戦い、着火する |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 dec 2016 - 11:48 | |
| - Mapleshade schreef:
- Burnetkit schreef:
- Ja haha, of nja, ik ben begonnen met hem met based on Levi en nu begint zijn karakter een beetje zijn eigen weg te vinden XDDD
Ooit wil ik nog een Armin maar idk Ik had Maple bijna op Mikasa gebasseerd XD Also ja Armin, moet je dooooen Armin is gwn like een nerdje en omg er is zo'n abridged waar hij geniaal word gespeeld XDDD Maar heb atm al genoeg liggen van accs haha xD If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|