[Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen - Pagina 5
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 9:10
@ Katniss Ja, dat was wel anders, waarom hadden ze dat eigenlijk zo gedaan? Maar ik heb het boek gelezen en ik vind het toch wel een goede verfilming. Op dat na waren er volgens mij geen belangrijke dingen weggelaten, al was alles natuurlijk wel ingekort, maar dat is logisch met een verfilming.
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 9:12
Petalpaw schreef:
@ Katniss Ja, dat was wel anders, waarom hadden ze dat eigenlijk zo gedaan? Maar ik heb het boek gelezen en ik vind het toch wel een goede verfilming. Op dat na waren er volgens mij geen belangrijke dingen weggelaten, al was alles natuurlijk wel ingekort, maar dat is logisch met een verfilming.
naja allemaal kleine dingentjes die ik wel anders had willen zien bedoel
Spoiler:
volgens mij moest Haymitch dronken effie lastig vallen en dan van het podium afflikkeren, dat had ik heel graag willen zien
zo ver ik weet waren ze die vergeten of ik ben blond
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 9:29
Voordeel als je eerst de film ziet, en dan het boek leest. Dan heb je daar geen last van, en is de film geen teleurstelling, en is het boek nog leuker >D
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 9:30
Oké, dat was leuk geweest ja xD Maar ja, de film was al, (wat was het, 2,5 uur?) behoorlijk lang, ze konden natuurlijk niet het hele boek er precies instoppen, dan zou de film echt minstens 5 uur duren (zou ik ook niet erg vinden, maar goed...)
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 9:32
nee ik wil het echt andersom anders weet ik al wat er ongeveer gaat gebeuren en heb ik geen interesse meer in het boek word het nog voorspelbaarder. maar met wie ze eindigd had ik niet verwacht
Spoiler:
ben dr wel bij mee :D:D:D:D:D, Pentalclaw hoe veel tijd kost het nou om haymitch dronken op het podium te laten komen en dr van af te laten flikkeren. van madge snap ik maar haymitch niet
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 10:59
Ik heb gwn serieus iemand gezien, die in die Hoorn liep, en dat was een cameraman >.< Ook die Mulitaten vielen tegen, je zag namelijk niet wie wie was, en het waren er geen 22
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 11:22
Blacksoul schreef:
Ik heb gwn serieus iemand gezien, die in die Hoorn liep, en dat was een cameraman >.< Ook die Mulitaten vielen tegen, je zag namelijk niet wie wie was, en het waren er geen 22
En ze werden dan ook nog eens de verkeerde kant op gestuurd, in het boek stond het namelijk anders D<
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 15 apr 2012 - 16:26
Rue schreef:
Blacksoul schreef:
En ze werden dan ook nog eens de verkeerde kant op gestuurd, in het boek stond het namelijk anders D<
@Jinte, Het waren 21 Mutilanten, want er waren nog 3 tributen in leven
Ze vielen inderdaad tegen. Ik had ze groter en magerder verwacht. En ook dat ze kenmerken van de overleden tributen hadden. Dat was dus niet zo :C en dat viel nogal tegen
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen wo 23 mei 2012 - 16:46
Ik ben nu bezig in Vlammen!!!!!
Soort van hele mega verslaving eraan. Inderdaad, die Mulitanten vallen dik tegen. Het lijken eerder op misvormde pitbulls dan op een mulitant die in het boek stond geschreven.
Spoiler:
De paraody van Hillywood show , en HISHE( bonus scene eronder ) xD
Camouflage (peeta mellark)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen