| [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen | |
|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen za 3 dec 2011 - 10:36 | |
| Toen ik in de bios zat voor een nadere film, kwam er zo'n korte trailer van, om de een of andere reden moest ik bijna Janken. |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 14:22 | |
| De première van de film komt steeds dichterbij xD Ik heb er voor gezorgt dat een andere jongen uit mijn klas nu ok aan het eerste boek is begonnen 8D Ik ben trots :p |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 14:23 | |
| Ik krijg de rillingen als ik naar die trailer kijk ^^ |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 14:26 | |
| er is nu ook een tweede trailer he! |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 15:16 | |
| Ik hoop dat de film net zo leuk is als de boeken. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 16:11 | |
| Zet de trailers hier neer !!! Ik ben nieuwsgierig. Het lijkt me echt een heel leuk boek, alleen ik lees nu al best wel veel series. De Vampyrus Academicus serie, ik ga morgen het laatste boek kopen. Ik lees de Warrior Cats serie. Ik lees Het huis van de nacht. En die weerwolven serie, huiver, fluister, voor altijd etc. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 16:25 | |
| Ik hou van Peeta Mellark<3 Sinds het begin van het eerste boek was het; PEETA, KATNISS, CHOOSE PEETA! :'D - Boek drie:
Vond ik eerlijk gezegt wat minder, met alles rond Hijacking etc D: Maar mijn droom kwam uit, Peeta x Katniss o.O Toen Finnick stierf, heb ik als protest een hele dag het boek niet aangeraakt, kwaad :'D
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 16:29 | |
| Ik ben gwn zo verslaafd aan the Hungergames Heb momenteel Safe and Sound al een.. korte 4 uur op staan |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 17:06 | |
| - Moonstripe schreef:
- Ik hou van Peeta Mellark<3
Sinds het begin van het eerste boek was het; PEETA, KATNISS, CHOOSE PEETA! :'D
- Boek drie:
Vond ik eerlijk gezegt wat minder, met alles rond Hijacking etc D: Maar mijn droom kwam uit, Peeta x Katniss o.O Toen Finnick stierf, heb ik als protest een hele dag het boek niet aangeraakt, kwaad :'D
Eerst vondt ik gale beter :p Maar in boek drie begon hij - Spoiler:
maniakaal
te doen O__o en toen werd hij stom >.< |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 17:48 | |
| Ik vond Gale ook beter. Wat deed hij dan ook alweer in deel drie? Het is al een tijdje geleden dat ik het heb gelezen. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 5 feb 2012 - 18:33 | |
| @Petalpaw; Zou je dat aub niet willen vragen, mensen die het dan nog niet gelezen hebben zouden het dan ook kunnen lezen ;D
|
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 8:50 | |
| ik ben nu ongeveer op de helft van boek 1... AWESOMENEZZZZZZ! |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 9:52 | |
| @ Snowrose
sorry, dat was niet de bedoeling. Maar je kunt het in een spoiler zetten. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 15:47 | |
| mijn ouders vinden het een betje een gewelddadig boek x3
Ik vind het awesome! |
|
| |
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 15:48 | |
| Prachtig boek, i love it <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 16:03 | |
| Ik ben nu bezig in boek 2 love them so much<3 |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 16:05 | |
| /was ook de opener van dit topic/: Ja he! Ik vind het zoooo'n geweldige boeken. kan niet wachtent tot de film <3 |
|
| |
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 16:46 | |
| De film zal echt prachtig zijn, ik kan niet wachten >3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 17:04 | |
| Echt wel =D
Wanneer hij uitkomt, ga ik hem meteen zien, en bij dat ene stukje ga ik huilen :3
It is just, Peeta, Katniss, Rue, even Finnick in his underpants<3 |
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen zo 4 maa 2012 - 18:59 | |
| de film komt deze maand uit : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Boek aka Film] The Hungergames/ De hongerspelen | |
| |
|
| |
|