|
|
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 10:47 | |
| |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 10:56 | |
| En goeiemorgen Renske hehe cx |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:11 | |
| Ik wou dat ik zo lang kon slapen vandaag :')
Weet je, eigenlijk moet red 1000 posts voor ze warrior word hm. Iemand zin in een topicje met der? xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:13 | |
| Ik wil wel met Evening, als jij opent (a) ? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
| CAT'S PROFILEAge: 38 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior (?) Warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:17 | |
| @Julia; deal, ik pm 'm wel naar je c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:24 | |
| Ik heb echt zin in de drama rondom Snow met de onbekende vader wbw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:25 | |
| - Snowdance schreef:
- Ik heb echt zin in de drama rondom Snow met de onbekende vader wbw
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:26 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:29 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD Nou ik weet dat als red zwanger word ooit ze het ook aan iedereen gaat zeggen like keiongemakkelijk "hee guys.. ja.. euhm.. Kittens? You know? Ja.. Die hebben we dus gemaakt.." |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:37 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD Nou ik weet dat als red zwanger word ooit ze het ook aan iedereen gaat zeggen like keiongemakkelijk "hee guys.. ja.. euhm.. Kittens? You know? Ja.. Die hebben we dus gemaakt.." Ik wil echt een kitten bespelen van Red omg <3 want Red en Branch zijn zo schattig en leuk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:39 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD Nou ik weet dat als red zwanger word ooit ze het ook aan iedereen gaat zeggen like keiongemakkelijk "hee guys.. ja.. euhm.. Kittens? You know? Ja.. Die hebben we dus gemaakt.." Ik wil echt een kitten bespelen van Red omg <3 want Red en Branch zijn zo schattig en leuk Heheh. Als jij dan mooi Bloomkit kiest kunnen ze gezellig samen opgroeien xD Hoewel de kittensearch branch x red nog niet meteen komt.. Ze moeten immers eerst nog allebei warrior worden en we willen ook niet meteen baf warrior baf kittens xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:40 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD Nou ik weet dat als red zwanger word ooit ze het ook aan iedereen gaat zeggen like keiongemakkelijk "hee guys.. ja.. euhm.. Kittens? You know? Ja.. Die hebben we dus gemaakt.." Ik wil echt een kitten bespelen van Red omg <3 want Red en Branch zijn zo schattig en leuk Heheh. Als jij dan mooi Bloomkit kiest kunnen ze gezellig samen opgroeien xD Hoewel de kittensearch branch x red nog niet meteen komt.. Ze moeten immers eerst nog allebei warrior worden en we willen ook niet meteen baf warrior baf kittens xD ja dat begrijp ik xD ik denk dat snow's kittens echt al rond de 3 moons zijn wanneer red kittens krijgt tbh maar wel leeeuk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 11:42 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
als ze zwanger is moet ze het aan red vertellen en dan vraagt red van wie en dan is snow helemaal like euhhhhhh het erge is dat snow het wel gaat weten maar ze schaamt zich k a p o t dus dat word echt ongemakkelijk xD Nou ik weet dat als red zwanger word ooit ze het ook aan iedereen gaat zeggen like keiongemakkelijk "hee guys.. ja.. euhm.. Kittens? You know? Ja.. Die hebben we dus gemaakt.." Ik wil echt een kitten bespelen van Red omg <3 want Red en Branch zijn zo schattig en leuk Heheh. Als jij dan mooi Bloomkit kiest kunnen ze gezellig samen opgroeien xD Hoewel de kittensearch branch x red nog niet meteen komt.. Ze moeten immers eerst nog allebei warrior worden en we willen ook niet meteen baf warrior baf kittens xD ja dat begrijp ik xD ik denk dat snow's kittens echt al rond de 3 moons zijn wanneer red kittens krijgt tbh maar wel leeeuk Mooi toch? Dan zijn red x branchs kits 3 wanneer die van snow apprentice worden maar wss is het niet zo'n groot verschil dat ze geen vriendjes kunnen worden xD also, jij moet posten op butterfly kisses (a) |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 13:07 | |
| Zop nu maar eens dit prachtige setje terugveranderen xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 13:18 | |
| Ik heb vanavond een etentje van het werk c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|