|
|
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:01 | |
| #Kip: Kan het ook liggen aan een nieuwe oplader...? I mean hij laadt wel gewoon op en zo, maar het probleem doet zich eigenlijk voor sinds ik die nieuwe oplader heb. Hoewel ik me kan herinneren dat ik eerder ook al zoiets voorhad... Miss idd dus een keertje stofzuigen |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:02 | |
| Ze wilt ook med cat worden :')
Heel stiekem tho, zegt 't tegen niemand. Maar alsnog haat ze rout stiekem omdat die heeft wat zij wilt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:18 | |
| |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:22 | |
| - Routpaw schreef:
- Ohhh ik ruik drama :') haha als je een topic wilt roep je maar <3
@Freedje; oeh geen idee :c heb daar zeer weinig verstand van, wel irritant zeg Stofzuigen heeft helaas geen vruchten afgeworpen, dus ik werk nu maar met een computermuis xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:24 | |
| Tijd om in bed te duiken, morgen laatste examen en dan meteen beginnen met Burbur hihi c:
Laters mensen~ If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:36 | |
| Ik ga ook slapen, morgen moet ik om kwart na6 op mijn werk zijn ^^' |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:42 | |
| Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen? Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:46 | |
| - Azola schreef:
- Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:53 | |
| - Runa schreef:
- Azola schreef:
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe. Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is! |
|
| |
»Quinty« 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:26 | |
| - Azola schreef:
- Runa schreef:
- Azola schreef:
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe. Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is! Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :') |
|
| |
Little Witch 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:28 | |
| - Spottedheart schreef:
- Azola schreef:
- Runa schreef:
- Azola schreef:
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe. Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is! Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :') Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c: Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol Nous allons enfin nous régaler |
|
| |
»Quinty« 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:29 | |
| - Forestcall schreef:
- Spottedheart schreef:
- Azola schreef:
- Runa schreef:
- Azola schreef:
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe. Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is! Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :') Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c: Ja klopt, also Wicca draait over 't algemeen alleen om de Godin, omdat vrouwen 'hoger in rang' staan dan de God/man :') Noobish Wiccan hier |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:31 | |
| M'n ma heeft zo'n hele cursus gevolgd met zo'n groep... ben vergeten hoe ze dat noemden. Iets met wicca ook. Ze doet nu kaartlezen en pendelen maar van alles en nogwat. Plus, ze verzamelt edelstenen en heeft hier twee vitrinekasten vol met die stenen. Oh, en niet vergeten de standbeelden die ze heeft, pentagrammen en uhh... nog van alles. Ik heb 't er niet zo mee maar tja.
Plus, ze heeft zo'n mini sticker vanachter op de auto waar op staat 'Witch on board' XD |
|
| |
Little Witch 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:34 | |
| - Spottedheart schreef:
- Forestcall schreef:
- Spottedheart schreef:
- Azola schreef:
- Runa schreef:
- Azola schreef:
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c: Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe. Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is! Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :') Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c: Ja klopt, also Wicca draait over 't algemeen alleen om de Godin, omdat vrouwen 'hoger in rang' staan dan de God/man :')
Noobish Wiccan hier Ooh dus jij zit ook een beetje in die genre? Nice <3 Ik denk dat ik het (voor nu) bij Witch hou voor mezelf, zonder goden erbij, anders is het zoveel in één keer c: Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol Nous allons enfin nous régaler |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:35 | |
| |
|
| |
Little Witch 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 23:36 | |
| Whoops sorry had over je bericht heen gelezen ^^" Wel tof van je ma tho!! Ik zie mezelf dat later ook nog wel doen hehe. Al moet ik nu nog even in de kast blijven met mijn witch-zijn, want mijn ouders zijn daar echt niet van gediend ehh Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol Nous allons enfin nous régaler |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 dec 2016 - 0:17 | |
| Ik kan niet slapen but i got you this rose and i need to know will you let it die or let it grow? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|