We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 20:41
Sweetheart schreef:
Briarlight schreef:
Sweetheart schreef:
Shallow schreef:
Mijn inspiratie is zo neutraal omg. Ik voel het niet. Maar toch is het er wel...
just like my soul
+1 :') feel ya hun
Ik wil een infobox voor Briar maken maar dat doe ik in het weekend. God wat ben ik toch een GEWELDIGE vriendin dat ik TOCH speciaal voor Sweet snel met Running op het topic post I deserve a cookie for this
Wat ben je toch weer een schatje <3 *gives a cookie*
:33
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Coldspirit
Member
105 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 20:43
Ik moet stoppen met oude accounts tot leven wekken
Tears now, sliding down, vicious little streaks You cry, but you won't get to me
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 20:57
Ik zat zo te denken van 'hey, eigenlijk heeft geen van mn karakters een partner' maar ja Routpaw is medicine cat apprentice Jinx heeft net z'n partner verloren Jackdaw is een vieze fckboy En Wolfkit is en veel te jong en heel erg gay
Het liefdesleven van mn RPG katten is bijna net zo tragisch als die van mij in het echt :'))
"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 20:59
Jackdaw schreef:
Ik zat zo te denken van 'hey, eigenlijk heeft geen van mn karakters een partner' maar ja Routpaw is medicine cat apprentice Jinx heeft net z'n partner verloren Jackdaw is een vieze fckboy En Wolfkit is en veel te jong en heel erg gay
Het liefdesleven van mn RPG katten is bijna net zo tragisch als die van mij in het echt :'))
Shal houdt Jack wel gezelschap XD Also, same. Briar is te gefocust op de Clan en anderen Shal doesn't really give a f*ck Running is a pile of emotional mess Blurry is in een relatie met zijn eigen schaduw ofzow Shadow geeft meer om haar reputatie dan om het leven
Shark was eerst te bruut om een relatie te hebben, maar begint nu opeens allemaal soft feelings te krijgen voor z'n kits, dus 't is mogelijk ;D Fern is fout bezig Light is te jong en wil nog geen relatie en vraagt zich af waarom toms zo aantrekkelijk zijn en waarom haar denmates er zo over moeten zeuren Jay is te gefrustreerd voor een relatie, maar heeft stiekem wel gevoelens Runa gebruikt toms omdat ze haar moeder zou haten, maar nu gaat dat veranderen, ook al heeft ze nog steeds lichte voorkeur voor toms cause reasons Butter is gewoon te arrogant om een relatie te hebben en eindigt wss in een relatie met zichzelf Zuko is te shy en te suf voor een relatie Crow's heart is broken... ;( En Thorn was is happy af met Sinclaw
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 21:44
Jackdaw schreef:
Zealspark -> forever alone bcuz wel tja :') Littlestream -> mooi & meedogenloos maar in de kattenversie
En hollypaw is nog niet eens ontwikkeld in de rpg haha. Ze gaat m'n kleine experimentje worden. Bereid Rout alvast voor, holly gaat d'r haten
“Give me honorable enemies rather than ambitious ones, and I'll sleep more easily by night.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 21:47
Hollypaw* schreef:
Jackdaw schreef:
Zealspark -> forever alone bcuz wel tja :') Littlestream -> mooi & meedogenloos maar in de kattenversie
En hollypaw is nog niet eens ontwikkeld in de rpg haha. Ze gaat m'n kleine experimentje worden. Bereid Rout alvast voor, holly gaat d'r haten
wat de Mousedung chi, zealxfire for lyfe!!!!! B)
Mist is pas forever alone.... :"D tenzij het aan rowan lag ofc
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 21:50
Panthersoul is verkeerd bezigxD Maskheart heeft eigenlijk Cherrypelt nog ondanks dat Chi niet actief is met haarxD En de rest is nogal lonely of te jongxD
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 21:54
Heeft iemand idee wat te doen bij een touchpad die raar doet? Ik kan de muis niet stilhouden (vliegt alle kanten op) en soms hapert hij... iemand anders dit probleem al eens voorgehad? Ik gebruik atm een computermuis
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 dec 2016 - 22:00
Hollypaw* schreef:
Jackdaw schreef:
Oh shiiiiit :'D hehehe Wat heeft Rout dr misdaan?
@Freedje; wel eens gehad, bij mij zaten er toen katten haren/stof onder de censor van de muis ^^" anders zou ik hem gewoon even naar een telefoon/computerzaak brengen om te kijken
"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"