We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 14:45
Snowdance schreef:
Ribkit schreef:
@Bo; met mij gaat het goed hoor ^^ Dit weekend moet ik nog Latijn leren, vandaag ga ik me concentreren op de teksten, dus waarschijnlijk dat als ik dan ga posten dat met heel veel lange zinnen is want dat heb ik al ondervonden toen ik moest leren voor toetsen en daarna wou posten xD En een topicje is goed hoor, als jij maakt c:
@Nyn; hey! Red en Snow moeten ook echt nog eens een topic. Of jij moet posten op Butterfly Kisses, maar red is nu veel vrolijker dan toen :')
of gewoon beide ik zal zo bij hun topic posten c:
Dat is altijd goed voor mij hehe Wie maakt dan het nieuwe? (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 15:01
Redpaw* schreef:
Snowdance schreef:
Ribkit schreef:
@Bo; met mij gaat het goed hoor ^^ Dit weekend moet ik nog Latijn leren, vandaag ga ik me concentreren op de teksten, dus waarschijnlijk dat als ik dan ga posten dat met heel veel lange zinnen is want dat heb ik al ondervonden toen ik moest leren voor toetsen en daarna wou posten xD En een topicje is goed hoor, als jij maakt c:
@Nyn; hey! Red en Snow moeten ook echt nog eens een topic. Of jij moet posten op Butterfly Kisses, maar red is nu veel vrolijker dan toen :')
of gewoon beide ik zal zo bij hun topic posten c:
Dat is altijd goed voor mij hehe Wie maakt dan het nieuwe? (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 15:25
Rose is pwetty <3
#Demi: Ja, ik ga er ook mee stoppen denk ik, lol
#Kip: Als je dit leest, ga dan onmiddellijk naar het account van Routpaw! Je moet een heel belangrijke beslissing maken! + Als je het doet krijg je een gratis postje van Jaypaw vandaag xD #BesteOfferEver
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 15:31
c:
pssst Freedie wat vind je van de setjes? ik ga nu eventjes niet meer terug naar Chivy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 15:33
Ik vind ze echt super mooi, maar ik kan niet kiezen en dus laat ik Kip voor me kiezen! c: Ik zit te twijfelen tussen die ene die ik jou doorstuurde en die grijze tabby die jij mij doorstuurde met die woeste blik xD
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 15:35