We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 17:50
Even simpel osje ingesteld want kan echt niks van goede plaatjes vinden XD
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Sandflower
Member
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:03
Branchpaw' schreef:
Omg Wazz dat vind ik zo cool! geef mij eigenlijk maar bloederig, maar verbruinde botten vind ik ook echt interessant <'3
Nightsparks setje is super mooi, maar ook wel zielig voor het muisje
Ja bloederig wordt m nie xD Maar we hebben bijvoorbeeld botten waar gaten in zitten omdat ze gevuld waren met pus en dat moest dan naar buiten door de druk (cloaca) dus wel een beetje gore factor
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:15
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Omg Wazz dat vind ik zo cool! geef mij eigenlijk maar bloederig, maar verbruinde botten vind ik ook echt interessant <'3
Ja bloederig wordt m nie xD Maar we hebben bijvoorbeeld botten waar gaten in zitten omdat ze gevuld waren met pus en dat moest dan naar buiten door de druk (cloaca) dus wel een beetje gore factor
wahahahah lekker xD maar ik vind jouw richting wel erg cool hoor alleen mag ik m niet doen van mijn ouders want er is weinig job in ofzoiets
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:20
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
wahahahah lekker xD maar ik vind jouw richting wel erg cool hoor alleen mag ik m niet doen van mijn ouders want er is weinig job in ofzoiets
Yeah ik doe dit omdat t me gelukkig maakt. K zou geen baan kunnen doen voor t leven waar k niet gelukkig mee was. Dus dan maar een risico
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:22
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Yeah ik doe dit omdat t me gelukkig maakt. K zou geen baan kunnen doen voor t leven waar k niet gelukkig mee was. Dus dan maar een risico
true dat zoek ik ook, ik heb nog een jaar om te beslissen maar zo een richtingen en bloederige dingen vind ik veel interessanter dan bureau werk c: of boekhouding ofzo *stares at my nephew*
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:24
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
true dat zoek ik ook, ik heb nog een jaar om te beslissen maar zo een richtingen en bloederige dingen vind ik veel interessanter dan bureau werk c: of boekhouding ofzo *stares at my nephew*
^De reden wrm ik van drie op vierde jaar van talenrichting naar een wetenschaps ben gegaan haha :"D Vorig jaar moesten we oa bloedonderzoeken enzo gaan doen, echt zo cool hehe. Alleen zou ik zelf nooit voor de rest van m'n leven in een labo willen werken, aangezien het nogal herhalend werk is :")
Ik probeer m'n posts qua lengte in te perken... En dan staan er ineens 3 alinea's haha, oops
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Arrowthrill schreef:
Branchpaw' schreef:
Hele dag achter n bureau zitten is niks voor mij ook xD K heb zoiets van ik wil t graag dus k ga mn best doen om een baan te krijgen. Lukt t nie dan jammer heb ik wel geprobeerd. K heb ook wel n plan B
Spoiler:
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:29
Kantoorbaan zou ook niks voor mij zijnxD, daarom ook dat ik mijn huidige opleiding doe. Maar bij ons gaan we elke module wel naar de snijzaal en mogen daar dan in lijken gaan kijken en de organen daarvan aanraken en voelen en al dat soort dingen om de anatomie van mensen te leren kennen. Ook hebben we vorig jaar in hersenen mogen snijden om te kijken hoe dat eruit zag en vonden er zelfs een tumor in.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:41
Hmm, ik wil de wetenschappen in denk ik xD of rechten en misdaad c': maar ik ga sws volgend jaar natuur en gezondheid kiezen, en als ik nu een studie moest uitkiezen zou t archeologie of geologie zijn wbw
Nightthorn
Member
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 18:46
Snowdance schreef:
Hmm, ik wil de wetenschappen in denk ik xD of rechten en misdaad c': maar ik ga sws volgend jaar natuur en gezondheid kiezen, en als ik nu een studie moest uitkiezen zou t archeologie of geologie zijn wbw
En je gaat echt voor NG? Hmm, want Geologie en Archeologie zijn beide sterker aanwezig in het EM pakket terwijl NG meer gericht is op Natuurkunde, Scheikunde, Biologie enz en evt Informatica. Aardrijkskunde kun je dacht ik ook kiezen maar op mijn school zijn de meeste Aardrijkskunde mensen iig van EM. En Rechten en Misdaad zit ook bij de EM of CM kant.
Tis geheel je eigen keuze! Maar het viel gewoon op xd