We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 dec 2016 - 18:52
Heya Lolo~
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Sandflower
Member
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 dec 2016 - 18:52
Cootsnarl schreef:
Ja lap danku Kip
Redpaw (family Firestar) = vriendinnetje die hem niet wilt Snowdance (family Firestar) = zus van Redpaw die plots kittens heeft van hem like O.O Hazelfray (family Firestar) = broer van Snowdance en Redpaw die een zieke crush heeft op hem
Nog ideeën voor Sand mayby?
xD
Best wel hé :c
i'm breakable, unbreakable
im shakeable, unshakeable and finally it drives me mad
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 dec 2016 - 18:57
@Lolo; awh, waarom? :c maar wel fijn dat je geen belangrijk huiswerk hebt!! ik heb morgen twee toetsen :'") maar van nederlands en engels dus dat gaat me wel lukken haha
edit; aayy ik ben zomaar de 1500 posts gepasseerd C: nog 150, en dan heb ik sws binnen een halfjaar 1000 posts gehaald
Laatst aangepast door Snowdance op di 13 dec 2016 - 18:58; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 dec 2016 - 18:58
Ik rol letterlijk omver van vermoeidheid haha Verder gaat mijn leef wel goed denk ik?? Ben dingen te weten gekomen die ik niet wilde weten tho dus ik probeer desperately mijn geheugen te wissen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 dec 2016 - 19:04
Cootsnarl schreef:
Wauw Cloudgaze en Greywind verwarren me zo ._.
Mes excuses ik log wel in op deze jongeman, om verwarring te voorkomen huehue
@Waifu; ahjoh nee je gaat zelf al niet lekker dus!! Rol jij mijn app maar binnen om te praten over urself ja
Also ceremoniën ik kenniemeer
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?