We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Chasing rainbows zo 11 dec 2016 - 13:36
the world i thought i knew
i never knew at all
Zachtjes neuriënd liep de jonge tom rond zijn nest. Hij was bezig met het herschikken van een paar hebbedingetjes, die hij verzameld had bij de rivier. Voornamelijk perfect ronde kiezeltjes, maar ook een mooi glimmende schelp. Hold up. Licht in paniek rende hij nog een rondje rond het nest, maar zijn schelp zag hij nergens. Met zijn voorpoot haalde hij het mos wat zijn nest moest voorstellen door elkaar, maar nog steeds was de schelp zoek. Misschien had iemand per ongeluk het ding door de den geschopt en lag het nu ergens in een donker hoekje. Of erger, misschien had iemand zijn schelp gestolen??
Een beetje radeloos keek hij de den rond, waardoor zijn blik op de zwart-witte tux viel. In een paar sprongen stond hij naast haar nest, waarna hij haar wakker schudde. ”Shadow, heb jij misschien mijn schelp gezien?” Vroeg hij een beetje dringend toen hij haar ambere ogen zag open gaan.
&Shadowpaw
Shadowfray
Member
|-/annah 168 Actief Discontent follows ambition like a shadow
Onderwerp: Re: Chasing rainbows zo 11 dec 2016 - 13:54
we have fallen in love With the shadows inside us
Odanks de kou dat zich soms lukte door de ingang te banen was het de kattin gelukt in slaap te vallen. Het had lang geduurd. Al dat vechten met haar eigen brein leidde tot nog een staking maar toch was het haar gelukt het te overwinnen en voor een paar uurtjes haar ogen dicht te doen. Totdat een bekende kater haar slaap weer uit haar eigen onderbewustzijn wegtrok en haar schokkend wakker liet worden. ”Shadow, heb jij misschien mijn schelp gezien?” Het klonk duidelijk en dringend en haar kinderachtige stem vertelde haar hem te negeren of wijs te maken om zich niet zo melodramatisch te gedragen. Maar aangezien ze hier degene was die dingen in orde legde stond ze op, schudde haar vacht uit en keek hem met een vermoeide blik aan. "Jouw schelp? Sorry, Stone. Maar ik had ten eerste geen enkel idee dat je zo een hobby bezit. En ten tweede; nee, ik heb jouw schelp niet gezien." Murmelde ze nogal slaperig. Elk woord klonk wel alsof haar slaap wegvaagde. Totdat ze echt klaarwakker voor hem stond. "Ik kan wel helpen zoeken als je wilt."
Onderwerp: Re: Chasing rainbows zo 11 dec 2016 - 15:07
i never knew at all
Het was nu niet bepaald erg vroeg in de ochtend meer, dus het verbaasde hem wel dat Shadowpaw nog lag te slapen. Misschien had ze zich overslapen, dat overkwam hem soms ook wel een keer. Maar deze ochtend zat hij vol energie, en al zeker nadat hij zich even had beziggehouden met een van zijn favoriete dingen. Al werd zijn hype nu wel even onderbroken door het feit dat zijn favoriete schelp weg was. En wie anders moest hij om hulp vragen dan Shadow? Zijn mede-apprentice leek echter niet zo blij met zijn plotse wake-up call. "Jouw schelp? Sorry, Stone. Maar ik had ten eerste geen enkel idee dat je zo een hobby bezit. En ten tweede; nee, ik heb jouw schelp niet gezien." Klonk het slaperig.
Gelukkig zag ze de ernst van de situatie ook in, waardoor haar moeheid leek weg te gaan. "Ik kan wel helpen zoeken als je wilt." Stelde ze voor. Dankbaar en deels opgelucht keek hij haar aan. Hij zou pas echt helemaal relaxen als ze de schelp terug hadden gevonden. ”Oké, hij is niet zo heel erg groot, wit met een rode glans”, Beschreef hij het schelpje. ”Kunnen we het wel maken om te kijken in andere apprentices hun nest?” Vroeg hij zich toen luidop af. Zelf zou hij het namelijk ook niet echt fijn vinden, als iemand dat bij hem zou doen..
Shadowfray
Member
Onderwerp: Re: Chasing rainbows zo 11 dec 2016 - 15:33
Gelukkig had de bruine kater haar wat norse kant nog niet opgemerkt nadat ze klaar was met praten. Maar ja. Wie zou nou blij worden als iemand je plots wakker maakte na een vermoeide dag? En om een schelp? Maar toch. Shadow was altijd al bekend geweest als een erg behulpzame en verstandige kattin en het verbaasde haar ook niet echt veel meer dat de meesten naar haar toe kwamen voor hulp. En dus zal ze dit keer een vriend in nood niet opzij zetten. ”Oké, hij is niet zo heel erg groot, wit met een rode glans”, beschreef hij het ding. Waardoor Shadow maar voor eventjes knikte als teken dat ze hem gehoord had. ”Kunnen we het wel maken om te kijken in andere apprentices hun nest?” Bij die vraagt fronste ze voor eventjes. "Nou, is dat wel verstandig?" Begon ze maar voordat ze in zijn ogen keek. "Ik wil je wel helpen, hoor. Maar ik denk niet dat de rest het wel zou willen waarderen als we hun nesten doorzochten naar een schelp."
Onderwerp: Re: Chasing rainbows zo 11 dec 2016 - 16:09
i never knew at all
Stonepaw wist ook wel dat hij dit soort dingen niet bij iedereen kon flikken. Maar van Shadowpaw was hij niet bang, niet in de zin van dat ze naar hem zou uithalen omdat hij haar wakker had gemaakt voor zijn schelp. Voor andere katten was het misschien iets heel belachelijks, maar voor hem was het wel belangrijk. En hoewel ze helemaal niet had geweten dat hij zoiets deed als schelpen verzamelen, wist ze dat hij er wel serieus om was. Anders had hij haar ook niet wakker gemaakt. Ze stelde voor om te helpen zoeken, waar hij wel blij om was. Al wist hij nu ook niet echt heel zeker of het wel op prijs werd gesteld dat hij in andere katten hun nest zou zoeken. Iets waar Shadow ook mee in stemde.
"Nou, is dat wel verstandig?" Zei ze, waarna ze hem weer aan keek. "Ik wil je wel helpen, hoor. Maar ik denk niet dat de rest het wel zou willen waarderen als we hun nesten doorzochten naar een schelp." Stone knikte even, wel een tikkeltje teleurgesteld. ”Je hebt gelijk”, Gaf hij toe, al zou hij daarmee natuurlijk zijn schelp niet terug krijgen. ”Dan is hij voorgoed verloren denk ik”, Merkte hij spijtig op. Even zat hij er om te tobben, tot er hem ineens iets te binnen schoot. ”Misschien vinden we wel een nieuwe, bij de river? Ik heb die rode daar ook gevonden”, Zei hij, ging er maar van uit dat ze evenveel zin zou hebben om met hem daarheen te gaan als ze zin had gehad om hem te helpen zoeken naar zijn verloren schelp.
Shadowfray
Member
Onderwerp: Re: Chasing rainbows ma 12 dec 2016 - 16:23
De kater leek haar te begrijpen. Wat Shadow wel wat opluchtte. Dan hoefde ze het hem ook niet echt uit te leggen. Nou ja. Hij was wat ouder dan haar. Tuurlijk was hij al meer volwassener en slimmer. ”Je hebt gelijk”, gaf hij toe met een knik. ”Dan is hij voorgoed verloren denk ik”, het was duidelijk dat hij teleurgesteld was het degelijk te accepteren. Shadow haalde slechts haar schouders op. Maar voordat ze iets terug wou zeggen zei hij plotseling nog iets. ”Misschien vinden we wel een nieuwe, bij de river? Ik heb die rode daar ook gevonden”, zei hij. De zwartwitte kattin twijfelde eventjes. Ze had toch al geen slaap meer. "Alright. Waarom niet." Mauwde ze met een glimlach. "Laten we nu maar gaan, dan."
Onderwerp: Re: Chasing rainbows di 13 dec 2016 - 14:25
i never knew at all
In het vervolg zou hij toch echt wel beter op zijn spullen letten. Wie weet was de schelp al meer dan een week weg, hij zou het niet eens kunnen zeggen. Hij had het natuurlijk gewoon druk met apprentice-zijn, net zoals iedereen trouwens. Hij wist niet eens of er wel nog andere apprentices waren die er zo’n hobby op na hielden als hij deed. Misschien was het gewoon niet doenbaar, om zoiets te willen doen. Al kon hij het verlies van het schelpje niet zomaar zo laten. Hij wou er op zijn minst één, gewoon omdat ze zo mooi waren. Het was voor hem symbolisch een herinnering aan zijn afkomst, het RiverClanner-zijn en zijn voorliefde voor zwemmen en alles wat met water te maken had.
Tot zijn plezier stemde Shadowpaw er mee in om een nieuwe te gaan zoeken. ”Je bent echt een held, heb ik je dat ooit verteld?” Snorde hij opgewekt. Hij liep op een energieke manier de apprentice den uit. Nadat hij even had gecheckt bij Bramble of hij het kamp uit mocht, liep hij via de uitgang naar buiten. Zonder aarzelen hupte hij het koude water in, dat toch wel een stukje lager stond dan anders. Langs de andere kant van de rivier, hees hij zichzelf terug op de oever. ”Misschien ligt er ergens eentje tussen de oeverplantjes”, Suggereerde hij, waarna hij de proef op de som stelde en met zijn voorpoten de plantjes uit elkaar begon te duwen.
Shadowfray
Member
Onderwerp: Re: Chasing rainbows za 17 dec 2016 - 11:56
Stonepaw leek meer tot rust gesteld te zijn nadat ze instemde om te helpen. ”Je bent echt een held, heb ik je dat ooit verteld?” Zei hij duidelijk opgewekt. Waardoor Shadow eventjes tevreden haar ogen dichtkneep. "Dat is mij vaak verteld, ja." Zei ze trots. Shadow opende haar ogen weer en trippelde snel achter de kater aan. Die vervolgens naar zijn mentor om toestemming vroeg. Snel gleden haar ambere ogen door het kamp. Nou, Butterpact was nergens te bekennen. Maar het zal niet lang duren en bovendien hadden ze al toestemming van een andere mentor. Dus het kon op zich wel, toch? Anders zou ze het later wel goedmaken. Nu moest ze haar vriend helpen. ”Misschien ligt er ergens eentje tussen de oeverplantjes”, zei hij. Waardoor de kattin snel knikte. "Maar de schelpen zijn toch meestal bij zand dus daar kunnen we beter graven." Miauwde ze terwijl ze met haar staart naar het losse zand wees.
Onderwerp: Re: Chasing rainbows zo 18 dec 2016 - 15:26
i never knew at all
Misschien kreeg Shadowpaw door deze zoektocht later zelf zin om schelpjes te verzamelen voor haar eigen nest. Dat zou wel heel cool zijn. Dan had hij iemand om zijn hobby mee te delen. Natuurlijk moesten ze nog een heleboel andere dingen doen ook, maar er waren altijd wel van die dode momentjes, die ze dan hiermee konden invullen. Dat was toch wat hij deed. En gelukkig liet Bramblepatch hem zijn gangetje gaan, al werd er natuurlijk ook genoeg getraind en gejaagd en wat nog meer. Met de andere apprentice op zijn hielen, liep hij de rivier in en zwom naar de andere oever. Daar aangekomen ging hij op zoek naar enkele hot spots, om schelpjes te vinden.
"Maar de schelpen zijn toch meestal bij zand dus daar kunnen we beter graven." Stelde Shadowpaw voor. Stone keek haar even bedenkelijk aan. ”Misschien wel, maar ik denk dat ze daar makkelijker weer wegspoelen ook”, Zei hij bedenkelijk. ”Al heb ik ook nog niet aan graven gedacht”, Vervolgde hij toen lachend. ”Ik kijk nog even daar en als ik niks vind, help ik jou wel mee”, Suggereerde hij, waarna hij opnieuw tussen de oeverplanten dook, op zoek naar een nieuwe schat.
Shadowfray
Member
Onderwerp: Re: Chasing rainbows vr 23 dec 2016 - 19:12
Ze keek eerst toe hoe de kater naar de andere kant toe zwom. En al snel volgde de zwartwitte kattin. Ze had de bouw van haar moeder gekregen. Wat best wel goed was aangezien haar moeder puur RiverClan was. Echter had ze nog niet echt de vaardigheden van een RiverClanner geleerd. En oom niet geërfd. Dus probeerde ze haar best te doen haar kop boven water te houden en zo snel mogelijk zich van het koude water te bevrijden. Totdat ze eindelijk haar voorpoten op de grond plaatste en zichzelf optilde. Vervolgens schudde ze haar vacht uit naast de kater. Een speelse fonkeling in haar ogen te lezen. Ziezo. Payback. ”Misschien wel, maar ik denk dat ze daar makkelijker weer wegspoelen ook”, zei hij nadat ze voorstelde bij het zand te zoeken. ”Al heb ik ook nog niet aan graven gedacht. Ik kijk nog even daar en als ik niks vind, help ik jou wel mee”, zei hij. Waarna Shadowpaw begrijpelijk knikte voordat ze weer op het zand focuste. Een schelp, was hun doel. Het zou een makkie zijn, toch?
Onderwerp: Re: Chasing rainbows wo 28 dec 2016 - 17:13
i never knew at all
Alsof hij nog niet doorweekt genoeg was, kreeg hij nog een hele douche van Shadowpaw ook. Met een plagende blik keek ze hem aan, waarop hij grijnsde. Die kreeg ze ooit nog wel een keer terug. Ondertussen probeerde hij er maar niet aan te denken hoe koud het eigenlijk was. Hij warmde wel weer op. Sowieso al als hun zoektochtje iets intensiever was dan eerst gedacht. Het zag er namelijk niet naar uit alsof het zo makkelijk zou gaan als de vorige keer. Zijn vorige schelp had hij eigenlijk per toeval gevonden toen hij het kamp uit was gelopen. Hij was er gewoon op gaan staan, heel erg simpel. Nu moesten ze effectief zoeken.
Nu goed, met twee zou het wel snel gaan, of niet dan? Hij duwde plantje voor plantje aan de kant, zijn bruine ogen gefocust op de grond. Maar heel erg succesvol was hij niet. Na een vijftal minuten was hij ook wel klaar met zoeken hier. Hij hupte op Shadowpaw af. ”En? Jij al iets gevonden?” Vroeg hij nieuwsgierig, al zou het antwoord waarschijnlijk wel negatief zijn. Anders had Shadow al eerder geroepen. Ondertussen stond de andere apprentice al in een dieper kuiltje, waardoor hij een stuk groter was. Geamuseerd snorde hij, nam een mislukte sluiphouding aan en sprong vervolgens op zijn vriendin. Van verrassingsaanvallen gesproken.