|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:06 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- woeh woeh ik zie een branch : D
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 Moet je nog wel een paar manen wachten want red word echt pas warrior op 15 ofzo dus een nestje is minstens nog 4 manen verwijderd haha x3 Ohh, maar bij Snow gaat het ook nog wel 4/5 manen duren hoor :') |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:09 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 Moet je nog wel een paar manen wachten want red word echt pas warrior op 15 ofzo dus een nestje is minstens nog 4 manen verwijderd haha x3 Ohh, maar bij Snow gaat het ook nog wel 4/5 manen duren hoor :') Mooi mooi, huehue. Ik ben benieuwd wie de vader word van haar nestje 8) |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:13 | |
| Tbh zou een nestje voor Gravelsmoke wel echt een heel leuk idee zijn want het kan enorm veel doen met haar karakter. Maar dan moet ze eerst verliefd worden en Gravel is stiekem daar te verlegen voor x) Ze is wel al oud genoeg Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:20 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 Moet je nog wel een paar manen wachten want red word echt pas warrior op 15 ofzo dus een nestje is minstens nog 4 manen verwijderd haha x3 Ohh, maar bij Snow gaat het ook nog wel 4/5 manen duren hoor :') Mooi mooi, huehue. Ik ben benieuwd wie de vader word van haar nestje 8) Branch gaat even changen van uiterlijk uwu en oeh spannend c: pssst buns ik ging reageren op de ceremonie xD let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:22 | |
| Oeh mooi mooi maar ze moeten ook een leuk topicje hebben hihi <'3
gaat 'ie eindelijk bruin worden? (a) |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:24 | |
| mwa nee xD let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:25 | |
| Wat nee? (a) Dat 'ie bruin word of dat we een topicje moeten? :') |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:28 | |
| Dat ie bruin wordt xD
Hij gaat like echt changen let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:34 | |
| Oh maar we moeten dan wel een topic hee beer <'3 Also kom op skype. Is het goed als ik maak btw? (a) |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:37 | |
| - Redpaw* schreef:
- Oh maar we moeten dan wel een topic hee beer <'3
Also kom op skype. Is het goed als ik maak btw? (a) ja is goed c: en ik kom ik kom let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:42 | |
| - Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 Moet je nog wel een paar manen wachten want red word echt pas warrior op 15 ofzo dus een nestje is minstens nog 4 manen verwijderd haha x3 Ohh, maar bij Snow gaat het ook nog wel 4/5 manen duren hoor :') Mooi mooi, huehue. Ik ben benieuwd wie de vader word van haar nestje 8) ik weet het tbh zelf nog niet haha xD also heb ik wel een idee wbw naar Inge |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:47 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Tbh zou een nestje voor Gravelsmoke wel echt een heel leuk idee zijn want het kan enorm veel doen met haar karakter. Maar dan moet ze eerst verliefd worden en Gravel is stiekem daar te verlegen voor x)
Ze is wel al oud genoeg Gravel x Snowdrop 5ever Stiekem is Gravel gewoon de vader van al Snowdrop haar kittens. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:50 | |
| omg ik heb altijd gedacht dat Gravelsmoke een kater was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:52 | |
| - Snowdance schreef:
- omg ik heb altijd gedacht dat Gravelsmoke een kater was.
Is ze stiekem ook Wel een kater die wat mist aan de onderkant maar shhhtNightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:53 | |
| En toen had mn ma mn tel stiekem afgepakt wanneer ik mn cadeautjes wou uitwrijve bij mn vrienden dus heb ik de hare afgepakt B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:56 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Snowdance schreef:
- omg ik heb altijd gedacht dat Gravelsmoke een kater was.
Is ze stiekem ook Wel een kater die wat mist aan de onderkant maar shhht Ze is gewoon transgender Over transgender gesproken, het lijkt me echt leuk om een kat die transgender is te bespelen hmmm c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:56 | |
| Sheez nu begin ik te twijfelen hmmmm [0] Redrain [0] Redpoppy [0] Iets anders? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:59 | |
| [0] Redrain [1] Redpoppy [0] Iets anders? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 20:02 | |
| - Snowdance schreef:
- [0] Redrain
[2] Redpoppy [0] Iets anders? c: @Snowdance Hmm, stiekem wel ja. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|