We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey iedereen, Welkom bij mijn nieuwe droptopic! c: Ik vond mijn vorige dropping ietsjes té druk en rommelig worden en kon er zelf niet meer zo veel van maken, vandaar dat ik dit sheetje in elkaar geknutseld heb. Ik ga hier onder al mijn actieve accounts neerzetten, en daar zijn/haar informatie, topics, to-do list et cetera neerzetten. Zelfde regels gelden voor droppings ook, dus gelieve dat ook niet te gaan doen. (: xx
Naam - Snowdance Vorige namen - Snowkit, Snowpaw Toekomstige namen - ???, Snowstar? Leeftijd - 12 moons Geslacht - Poes Geaardheid - Hetero Clan - Thunderclan Rang - Queen Vorige mentoren - Lightningdragon, Cinderdance Apprentice - geen Vorige apprentices - geen Crush - Glazepaw (beetje) Partner - geen Kittens - Jinglekit, Twigkit en Bloomkit
Bouw - breed, en stevig gebouwd Vacht lengte - half lang Vacht kleur - wit Vachtpatroon - egaal Oogkleur - blauw Littekens - geen Speciale dingen - geen
Positieve karaktertrekjes - vrolijk, optmistisch, zelfverzekerd, enthousiast Negatieve karaktertrekjes - impulsief, naïef en snel op haar tenen getrapt
Hier komt verder vooral dingetjes van Snow die ik kwijt wil.
Laatst aangepast door Snowdance op zo 26 maa 2017 - 15:29; in totaal 9 keer bewerkt
Deerleg
StarClan
Nynke 303 Actief » Still awesome
CAT'S PROFILE Age: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: ʜᴀᴘᴘʏ ᴍᴇ ღ zo 4 dec 2016 - 16:38
deerkit
Naam - Deerkit Vorige namen - geen Toekomstige namen - Deerpaw, Deer???, Deerstar? Leeftijd - Een paar dagen Geslacht - Poes Geaardheid - onbekend Clan - Shadowclan Rang - Kitten Mentor - geen Vorige mentoren - geen Apprentice - geen Vorige apprentices - geen
Bouw - smal, fragiel en klein Vacht lengte - kort Vacht kleur - zwart en wit Vacht patroon - tuxedo Oogkleur - blauw Littekens - geen Speciale dingen - geen
Positieve karaktertrekjes - zelfverzekerd, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus Negatieve karaktertrekjes - bazig, vooroordelend, trekt te snel conclusies
Topics
tekst
titel
tekst
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Naam - Muta Vorige namen - geen Toekomstige namen - geen Leeftijd - 9 moons Geslacht - Poes Geaardheid - onbekend Clan - BloodClan Rang - Young One Mentor - Hellhound Vorige mentoren - Vitani Apprentice - geen Vorige apprentices - geen
Bouw - smal maar gespierd. Sierlijk Vacht lengte - kort Vacht kleur - bruin (lichtbruin en zwart) Vacht patroon - tabby Oogkleur - amber tot rood Littekens - een paar Speciale dingen - geen
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: ʜᴀᴘᴘʏ ᴍᴇ ღ zo 19 feb 2017 - 13:14
coyotekit
Coyotekit Unborn Girl Butterstar x Stormwind Moonkit x Slowkit Riverclan Kitten (Based on Malia Hale)
Because funny: Mijn kittenaanmeldingen sinds ik op warriorcats zit
Het lijstje:
Redpetal x Branchtrove - niet gekozen - ????kit Butterstar x Stormwind - gekozen - Coyotekit NPC x NPC (KS van Rattlesnout) - gekozen - Fallkit Roughflower x Lurkingshade - gekozen - Deerkit Tigergaze x Mousewish - niet gekozen - Crowkit/Crowhunter Panthergrowl x Silvercloud - niet gekozen - Wolfkit/Wolfshadow Polarbear x Brightspots - niet gekozen - Silverkit Claw x Howl - niet gekozen - Confident Jinx x Zira - gekozen - Muta Cyber x Iggy - gekozen - Artemis (weggegeven) Glowstick x Snowblossom - gekozen - Snowkit/Snowfield (nu Snowdance xD) Hate x Lightleaf - gekozen - Swallowkit/Swallowflight (weggegeven aan Iro) Cherrypelt x Maskheart - niet gekozen - Coralkit/Coralreef Otterflight x Crossroad - niet gekozen - Weaselkit/Weaseleye Lucentstray x Shademind - niet gekozen - Windkit/Windshine Thymewillow x Iciclespirit - niet gekozen - Nightkit/Nightmoon (later Thyme overgenomen c:) Rai x Owyn - niet gekozen - Roar Leafstorm x Unknown - niet gekozen - Stormkit Fallentear x Whitelion - niet gekozen - Dewkit/Dewwind Cloudpelt x Shockwave - niet gekozen - Beppie Softvoice x Rushleap - niet gekozen - Flowerkit/Flowerroar Nevermind x Aurynight - niet gekozen - Smilekit/Smilemask Brightspots x Polarbear - niet gekozen - Rockkit/Rockflight Snowynight x Thrushdrive - niet gekozen - Snowkit/Snowstorm Ashdrizzle x Fawnstep - niet gekozen - Moonkit/Moonlight
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
SWALLOWPAW. Één woord: grumpy. Was een tijdje het verkeerde pad op, maar probeert zich weer te focussen op al het goede. Ondanks dit is ze een ontzettende pessimist.
SNOWDANCE Tegenovergestelde van Swallowpaw. Happy af, en optimistisch. Niet zo heel subtiel.
MUTA Is te lief voor Bloodclan, maar is wel ambitieus. Wil dus koste wat kost haar best doen voor de Elite, ook al moet ze tegen haar eigen 'ik' in gaan. Heeft last van paniekaanvallen en wordt 's nachts geteisterd door nachtmerries.
KENWAY Flirt, erg zelfzeker. Heeft ook een enige smaak voor humor, hoewel bijna geen enkele kat die begrijpt. Note: Is klein en is geen goede vechter. Wel snel.
DEERKIT. Is een mondig meisje die weet wat ze wil. Bazig, en lijkt dus een beetje op Swallowpaw voordat Cole ontvoerd werd. Verder is ze erg klein en fragiel en dankzij haar poot zal ze nooit warrior worden. (helaas pindakaas)
TIGERPAW, Kille, norse kater. Ambitieus, slim en eigenlijk gewoon heel slecht. Hij geeft om geen enkel ander wezen behalve Rovingpaw en zichzelf.
COYOTEKIT. Gebaseerd op Malia Hale van Teen Wolf. Is een doener, houdt niet van denken. Niet subtiel, flapt dingen eruit. Als kitten vooral heel vrolijk en speels, en houdt van babbelen. Eist haar plekje op.
FIREKIT, De rust zelve. Zal erg beschermend zijn over Icekit. Is een schouder waar je op kan leunen wanneer je het zwaar hebt.