'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

'Cause I'm Broken When I'm Lonesome

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Appletree
Member
'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2 DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Appletree
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause I'm Broken When I'm Lonesome   'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 14:33

Appletree kijkt naar de kater "Ik kan niks goed doen dus je kan beter weggaan voor dat ik iets niet goed doe." ze kruipt weg als ze PlumeEar ziet "ik begrijp waarom je weggerent bent ik ben geen goeie jager zelf dus kan ik niemand helpen." Appletree kruipt langzaam uit de hol en kijkt in de ogen van Bluewave. "Ik heb geen vrienden meer bijna dus vandaan dat ik me schaam." Appletree likt haar vacht een 1 traan valt naar beneden en ze voelt zich rot om alles haar partner is dood gegaan en ze moet verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stoneheart
Member
7

CAT'S PROFILE
Stoneheart
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause I'm Broken When I'm Lonesome   'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 9:30

(als Appletree, Bluewave en Plumeear niet in de Den zijn, moeten ze dan geen nieuw topic ergens op de hoogvlaktes ofzo starten? Nu gaat het een beetje door elkaar Wink)
(Beetje laat en inspiloos :s)

Jumpfoot begon te zingen en te dansen. Andere katten volgden haar al snel. Stoneheart keek net als Bluewave toe, niet van plan om mee te doen. Het maakte hem gelukkiger dan hij al was om te weten dat zijn Clangenoten weer werden opgepept. Nu was hij niet de enige meer die nog iets van geluk in de dag had gevonden. Net toen hij dacht dat alle problemen waren weggevaagd door een onbenullig dansje en een aanstekelijk liedje, zag hij Appletree bij de ingang van de Den. Ze zag er niet blij uit. Iets wat leek op een snik ontsnapte haar voor ze weg rende, met Bluewave achter haar aan. Plumeear volgde ook, alleen wat langzamer. Stoneheart keek verbaasd naar de ingang van de Den. "Wat was dat nou weer?" vroeg hij een beetje geïrriteerd. Hij rolde zich met een diepe zucht op zijn rug. "Is het dan nooit goed?" Hij wachtte af wat de andere krijgers zouden zeggen of doen. Hij was in ieder geval niet van plan om zijn blijheid van zich af te laten pakken door een andere verdrietige Clangenoot. Daar had hij er vandaag al genoeg voor de rest van zijn leven van gezien.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause I'm Broken When I'm Lonesome   'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 18:44

Ook Plumeear werd enthousiast, wat Kittyheart blij maakte. Tot Appletree in één keer binnenkwam. Voor de grijze poes iets kon zeggen was Appletree alweer weg en was Bluewave naar haar toegegaan, om haar te troosten. Dat vond ze nu zo lief aan Bluewave; hij hielp anderen altijd! Plumeear ging met haar mee; blijkbaar had de slechte jacht niet alleen op haar effect gehad. Kittyheart fronste wel een beetje. Ze had ook wel mee willen gaan om Appletree te troosten, maar dat leek nu een beetje overbodig. Haar gedachten werden al snel weer daarvan afgeleid toen Stoneheart sprak. 'Ik snap het niet,' miauwde Kittyheart. 'Ze komt in één keer binnenvallen en dan is ze weg om zich in een hol onder de boom te verstoppen. Ik heb iets gemist, denk ik..' Kittyheart ging weer zitten en sloeg haar staart om zich heen. Ze had nog steeds een glimlach op haar gezicht. 'Ik voel me gelukkig alweer beter,' zei ze, deels tegen zichzelf. 'Maar jouw jacht was zo te horen heel goed,' besloot ze tegen Stoneheart te zeggen. 'Hoe doe jij dat toch!' Ze was altijd nieuwsgierig en blij als het jagen goed ging en van anderen kon je altijd leren..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 'Cause I'm Broken When I'm Lonesome   'Cause I'm Broken When I'm Lonesome - Pagina 2 Icon_minitime

'Cause I'm Broken When I'm Lonesome
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: