|
|
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:52 | |
| ikr <'3 Ik vraag me af hoe lang geleden het is sinds ze voor het laatst een maantje omhoog gegaan zijn, hmm.. Alleen moet dan de hele familie mee dus dan moet ik iedereen pm'en om het te vragen meh xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:55 | |
| - Wolfpaw schreef:
- Waz moet de corner of shame in want ze heeft Noctis aangemaakt :")
I knoww but I had to |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:09 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
i posted everywhere and made a drawing
didn't think i would run out of things to do so soon :') Wanna switch with me? of met mij? Ik heb nog vijf miljoen topics om bij te posten en een heleboel hobby's die ik vaker zou moeten doen en een heleboel vakken die ik zou kunnen leren voor de examens binnenkort.. :') Of mij? Ik heb nog een miljoen games die staan te wachten op me, een motivatiebrief die in de helft zit, zo'n vier fora's die wachten op een miljoen posts en... *staart naar de nieuwe boeken die ze binnen heeft* Oh... Dearies.. Ooit ga ik jullie lezen :c
Ik heb ook nog een lijst series... Laatst heb ik Game Of Thrones boek gekocht, heb hem al drie maanden of zo, nooit geopend omdat ik nog niet mijn andere boek uit heb xD En een hele lijst animes en series... Ja, zwijg me van boeken, ik moet er nog vijf miljoen uitlezen + een voor frans en een voor nederlands (die ik eigenlijk moet uitlezen voor het examen, wat woensdag is, oeps xD)
Alsoo, ik wil eigenlijk posten met Amberpaw, is er iemand geïnteresseerd in een topicje? (één iemand please (a)) Het is nog erger als je traag leest dus 30 minuten over een hoofdstuk doet XD |
|
| |
Miss Stilinski 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:17 | |
| - Nogitsune schreef:
- Stiles schreef:
- Iemand zin in een topic met Stiles? Ik wil hem graag testen in de rpg :3
K wil wel met Noggie? :3 Sounds good, wil jij hem maken? :3 |
|
| |
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:25 | |
| |
|
| |
Miss Stilinski 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:30 | |
| - Nogitsune schreef:
- Is goedd :3
Yay! :3 |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:47 | |
| Gekke teen wolf infasie.. |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 20:58 | |
| Ik heb net pas 6x03 gekeken van Teen Wolf, god ik ga dit seizoen niet overleven. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:07 | |
| nee hallo me neither uhm
maar over 3 maanden wss mn tattoo yayy |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:14 | |
| - Futuresong schreef:
- nee hallo me neither uhm
maar over 3 maanden wss mn tattoo yayy wat voor tattoo |
|
| |
Ez 172 Actief give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:23 | |
| ik wil ook tattoos /cries |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:25 | |
| - Futuresong schreef:
-
maar over 3 maanden wss mn tattoo yayy +1 o3o 4 maanden |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:27 | |
| oh god, wat voor tattoos? :'D ik ben heel erg geobsedeerd door tatoeages, maar ik wil er zelf geen één c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:31 | |
| Mijn beste vriendin is nu al een gestoord katten vrouwtje, and no probs with that. Ze heeft nu een omlijning van een kat aan de binnenkant van haar pols en een pootafdruk op haar schouder |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:32 | |
| Same Demi, vind ze altijd zo nice en stuff, maar zelf zou ik er geen willen :")
|
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:39 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Same Demi, vind ze altijd zo nice en stuff, maar zelf zou ik er geen willen :")
Ik wilde er vroeger altijd super graag één, had zelfs al een design en zo, maar als ik zo terug kijk ben ik echt zo blij dat ik dat niet heb gedaan c': |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:47 | |
| - Sagefeather schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Same Demi, vind ze altijd zo nice en stuff, maar zelf zou ik er geen willen :")
Ik wilde er vroeger altijd super graag één, had zelfs al een design en zo, maar als ik zo terug kijk ben ik echt zo blij dat ik dat niet heb gedaan c': Dat dus, vroeger wilde ik er ook een enzo, weet nog dat ik echt lang heb zitten zagen bij m'n ouders voor een xD Maar opeens wast gwn van... Neh, laat dat maar zitten :") |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 21:52 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Sagefeather schreef:
- Lurkingshade schreef:
Ik wilde er vroeger altijd super graag één, had zelfs al een design en zo, maar als ik zo terug kijk ben ik echt zo blij dat ik dat niet heb gedaan c': Dat dus, vroeger wilde ik er ook een enzo, weet nog dat ik echt lang heb zitten zagen bij m'n ouders voor een xD Maar opeens wast gwn van... Neh, laat dat maar zitten :")
Ik heb gewoon het gevoel dat ik dingen die ik nu zou laten zetten later toch niet meer leuk vind. Plus het feit dat een vriend van me een paar heeft laten zetten en ik vind die niet echt mooi c': Daarbij is het me ook veel te duur uwu |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 23:02 | |
| Ik heb er zelf wel, en ik moet zeggen, oké het zijn misschien niet de meest fantastische diepzinnige tekeningen maar ergens geeft dat niet. Straks als ik 70 ben ga ik sowieso met trots kunnen zeggen dat m'n eerste tattoo een slice pizza hawaii is hahaha Ik vind een tattoo meer een 'moment opname' van een periode in je leven, het hoeft geen tijdloos design te zijn snap je? Ik kan dankzij die tattoo terug kijken op m'n wilde tienerjaren, waarin ik roekeloze en gekke beslissingen nam B) |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 23:05 | |
| - Ironsoul schreef:
- Ik heb er zelf wel, en ik moet zeggen, oké het zijn misschien niet de meest fantastische diepzinnige tekeningen maar ergens geeft dat niet. Straks als ik 70 ben ga ik sowieso met trots kunnen zeggen dat m'n eerste tattoo een slice pizza hawaii is hahaha
Ik vind een tattoo meer een 'moment opname' van een periode in je leven, het hoeft geen tijdloos design te zijn snap je? Ik kan dankzij die tattoo terug kijken op m'n wilde tienerjaren, waarin ik roekeloze en gekke beslissingen nam B) Amen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|