|
|
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:26 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
i posted everywhere and made a drawing
didn't think i would run out of things to do so soon :') Wanna switch with me? of met mij? Ik heb nog vijf miljoen topics om bij te posten en een heleboel hobby's die ik vaker zou moeten doen en een heleboel vakken die ik zou kunnen leren voor de examens binnenkort.. :') Of mij? Ik heb nog een miljoen games die staan te wachten op me, een motivatiebrief die in de helft zit, zo'n vier fora's die wachten op een miljoen posts en... *staart naar de nieuwe boeken die ze binnen heeft* Oh... Dearies.. Ooit ga ik jullie lezen :c
Hoe overleven jullie met zoveel dingen? XD Eh, door de weeks heb ik het altijd druk, maar dan maak ik alles vrijdagavond gewoon af c: |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:26 | |
| Succes met 600 Nederlandse gezegdes en ingewikkelde woorden die je letterlijk moet kennen, 60 zinnen Frans naar Nederlands en 60 zinnen Nederlands naar Frans, 300 woorden Engels en nog presentaties voor die drie vakken dan :')
Man o man jullie komen tenminste aan leuke dingen toe |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:28 | |
| - Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
didn't think i would run out of things to do so soon :') Wanna switch with me? of met mij? Ik heb nog vijf miljoen topics om bij te posten en een heleboel hobby's die ik vaker zou moeten doen en een heleboel vakken die ik zou kunnen leren voor de examens binnenkort.. :') Of mij? Ik heb nog een miljoen games die staan te wachten op me, een motivatiebrief die in de helft zit, zo'n vier fora's die wachten op een miljoen posts en... *staart naar de nieuwe boeken die ze binnen heeft* Oh... Dearies.. Ooit ga ik jullie lezen :c
Hoe overleven jullie met zoveel dingen? XD Eh, door de weeks heb ik het altijd druk, maar dan maak ik alles vrijdagavond gewoon af c: Dit zijn enkel de dingen die ik na 7/8u doe Ervoor heb ik nog een paard te verzorgen, veel te veel reizen, school slaan, werken... Leven is hard man also 7845218774517854 animes ofzo die ik nog wil kijken en 78457854798658745 series ofzo >.>En ondertussen zit ik maar wat naar science filmpjes te kijken op yt, ben hopeloos echt XD |
|
| |
Miss Stilinski 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:28 | |
| Iemand zin in een topic met Stiles? Ik wil hem graag testen in de rpg :3 |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:29 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Well guys, ik ben een weekendje weg en te bereiken op app (: see y'all on pakjesavond ;D |
|
| |
| |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Ik moet m'n bachelor scriptie schrijven maar in plaats daarvan speel ik Final Fantasy x'D |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:30 | |
| - Stiles schreef:
- Iemand zin in een topic met Stiles? Ik wil hem graag testen in de rpg :3
*steekt hand in de lucht* me me me c: Kies maar iemand uit euheue~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:32 | |
| [quote="Lurkingshade"][quote="Cliff"] - Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
Ik heb ook nog een lijst series... Laatst heb ik Game Of Thrones boek gekocht, heb hem al drie maanden of zo, nooit geopend omdat ik nog niet mijn andere boek uit heb xD En een hele lijst animes en series... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:34 | |
| - Firedance schreef:
- Ik moet m'n bachelor scriptie schrijven maar in plaats daarvan speel ik Final Fantasy x'D
Same, alleen dit zal op 20 december met me gebeuren B) en ipv scriptie schrijven zal het leren zijn voor m'n tweede semester binnen te geraken op unief ripIk moet ook echt es verder gaan met FF games ._. |
|
| |
Miss Stilinski 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:34 | |
| - Sweetheart schreef:
- Stiles schreef:
*steekt hand in de lucht* me me me c: Kies maar iemand uit euheue~ Ayehm doe maar met Sweetheart lijkt me wel grappig :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:35 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Firedance schreef:
- Ik moet m'n bachelor scriptie schrijven maar in plaats daarvan speel ik Final Fantasy x'D
Same, alleen dit zal op 20 december met me gebeuren B)
en ipv scriptie schrijven zal het leren zijn voor m'n tweede semester binnen te geraken op unief rip
Ik moet ook echt es verder gaan met FF games ._. Yeah u should. They good |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:35 | |
| - Stiles schreef:
- Sweetheart schreef:
- Stiles schreef:
*steekt hand in de lucht* me me me c: Kies maar iemand uit euheue~ Ayehm doe maar met Sweetheart lijkt me wel grappig :') Suree, zou jij kunnen openen? ^^ |
|
| |
Miss Stilinski 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:36 | |
| - Sweetheart schreef:
- Stiles schreef:
- Sweetheart schreef:
- Stiles schreef:
*steekt hand in de lucht* me me me c: Kies maar iemand uit euheue~ Ayehm doe maar met Sweetheart lijkt me wel grappig :') Suree, zou jij kunnen openen? ^^ Jups :3 |
|
| |
Kiki 120 Actief Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:36 | |
| Waz moet de corner of shame in want ze heeft Noctis aangemaakt :") |
|
| |
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:43 | |
| - Stiles schreef:
K wil wel met Noggie? :3 |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:45 | |
| - Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
Ik heb ook nog een lijst series... Laatst heb ik Game Of Thrones boek gekocht, heb hem al drie maanden of zo, nooit geopend omdat ik nog niet mijn andere boek uit heb xD En een hele lijst animes en series... Ja, zwijg me van boeken, ik moet er nog vijf miljoen uitlezen + een voor frans en een voor nederlands (die ik eigenlijk moet uitlezen voor het examen, wat woensdag is, oeps xD) Alsoo, ik wil eigenlijk posten met Amberpaw, is er iemand geïnteresseerd in een topicje? (één iemand please (a)) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:48 | |
| Wat ben ik blij dat ik geen talen meer heb haha Ik weet nog wat een pain dat alles was, ugh :")
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 dec 2016 - 19:51 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Cliff schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- i'm bored
Ik heb ook nog een lijst series... Laatst heb ik Game Of Thrones boek gekocht, heb hem al drie maanden of zo, nooit geopend omdat ik nog niet mijn andere boek uit heb xD En een hele lijst animes en series... Ja, zwijg me van boeken, ik moet er nog vijf miljoen uitlezen + een voor frans en een voor nederlands (die ik eigenlijk moet uitlezen voor het examen, wat woensdag is, oeps xD)
Alsoo, ik wil eigenlijk posten met Amberpaw, is er iemand geïnteresseerd in een topicje? (één iemand please (a)) Amber is mooi! Ze word al zo groot *snik* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|