We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 nov 2016 - 21:07
Ik heb al zolang aan mijn wiskunde gezeten en ik ??? snap het niet nog steeds niet ugh ;-; Pas na een half uur denken over één opdracht weet ik het, dit schiet echt niet op Also, al deze sommen zijn zó niet wat er in de theorie staat ._.
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Chivysniff
StarClan
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
CAT'S PROFILE Age: Full of stars (33 moons) ♡ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 nov 2016 - 21:08
Waspsting schreef:
Ik heb al zolang aan mijn wiskunde gezeten en ik ??? snap het niet nog steeds niet ugh ;-; Pas na een half uur denken over één opdracht weet ik het, dit schiet echt niet op Also, al deze sommen zijn zó niet wat er in de theorie staat ._.
my life c':
♡
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 nov 2016 - 21:08
Waspsting schreef:
Waarover gaat het? c:
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 nov 2016 - 21:09
D:
Het is vooral dingen die je met je rekenmachine moet doen, en heel veel schattingen en zo. Ik kan het wel, maar het duurt heel lang voordat het kwartje valt en zoveel tijd heb ik op een toets niet zeg maar :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 nov 2016 - 21:34
Het is zo raar dat deze dame nu een warrior is Want het lijkt nog maar gisteren dat ik een hele geschiedenis had met Cinderfell toch wel grappig hoe je van karakters kunt gaan houden en ze kunt 'missen' :')