We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 22:30
Silvercloud schreef:
@Demi, niets gevonden? In welke winkels ben je geweest?
Wat winkels hier in de buurt die wat duurdere mode verkopen, waaronder feestelijke jurkjes. Ik heb ook redelijk wat op internet rondgekeken (Zalando, Asos, dat soort dingen), maar ik weet het gewoon echt niet c':
a leash can be pulled from either end.
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 22:32
Ik denk dat ik vanavond niet meer ga posten, hopelijk komen ze morgen als ik tijd heb, maar anders maandag pas.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 22:46
Na een tijdje van een afstandje gekeken te hebben toch een account aangemaakt hier... Dus.. Hallo!
Zijn er clans die specifiek apprentices nodig hebben? Of welke is de leukste op het moment? En zoekt iemand nog familie? Sorry voor zoveel vragen.
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 22:50
@Minnowpaw, welkom :3 en ik denk niet dat er echt clans specifiek op zoek zijn naar apprentices, en persoonlijk vind ik shadowclan het leukste ^^, maar de andere clans zijn ook leuk :3
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 22:52
Butterstar schreef:
Sorry voor mn afwezigheid guys. Ben best wel bezig met mn kat die mogelijk behoorlijk ziek is.
Awh, sterkte Mims!
@Hierboven: Welkom^^ en qua clan zou ik kiezen waar je zelf het liefste bij wilt. Ik kan namelijk wel gaan zeggen dat Shadowclan het leukste is, maar het is echt je eigen keuze.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 23:04
@Sam; Welkom op WC! I prefer Shadowclan en op de tweede plaats Riverclan... Maar kijk naar het karakter wat je gaat bespelen en misschien vind je dan waar je kat het beste bij past c:
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 nov 2016 - 23:11
@Sam: Ik heb eigenlijk wel zin in een nieuw account c: Dus mocht je nog familie zoeken, PB me hihi ~
a leash can be pulled from either end.
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on