|
|
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:54 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:54 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Dit is echt allemaal begonnen met Lurkie, de eerste acc waar ik echt uitgebreide aanmelding maakte en sindsdien kan ik gwn geen kleiner ding maken haha, gvd Lurk :")
Wind was ook naar mijn maatstaven een lange aanmelding hoor (a) en zie nu, ik heb echt een helemaal ander karakter dan ik had beschreven hehe xD Ahahaha, Lurk is best hetzelfde gebleven, alleen karakterontwikkeling ya <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:55 | |
| @Hannah; So handsome <3 dat strikje maakt het echt af |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:57 | |
| - Tornado schreef:
- Vitani schreef:
- @Hannah; So handsome <3 dat strikje maakt het echt af
Heb je zijn gezicht dan gezien, alsof hij gedwongen wordt om het aan te doen. Hahah xD Fifie moet ook een strikje op der oor |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:57 | |
| Strikjes zijn echt in he tegenwoordig? :') Ik kan niet wachten om alle setjes van IDY te zien tbh xD Ik heb nog steeds die van mij niet gekregen, ik ben zo benieuwd ieehh (ik heb ook de mijne nog niet verzonden hehe) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:58 | |
| ahhaha de idy is nog 10 dagen man :") ik heb zelfs nog niks kunnen maken want ik ken echt niks over die persoon en der chars xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:59 | |
| - Winddancer schreef:
- Strikjes zijn echt in he tegenwoordig? :')
Ik kan niet wachten om alle setjes van IDY te zien tbh xD Ik heb nog steeds die van mij niet gekregen, ik ben zo benieuwd ieehh (ik heb ook de mijne nog niet verzonden hehe) +1 ik hoop alleen niet dat Vitani of één van mijn andere chars er heel erg uitkomen te zien :'3 Also Tate heeft ook een strikje, het maakt je gewoon adorable and handsome |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 19:59 | |
| Ik mis nog steeds Hazelnut's oud setje D: I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:01 | |
| Hazel's oude setje was echt gwn <3 :c
Btw Yanthe, we zouden echt iets kunnen doen tussen Hazel en Lurk right? Zeker met het hele gebeuren die tussen Hazel en Rough heeft gespeeld toen ik wat inactiever was ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:02 | |
| Hehe, strikjes zijn alleen maar voor the baddest boys in town - Hannah sends you a...:
CUTE LIL' SLEEPING KITTY
|
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:03 | |
| Met deze ava heb ik niet zo'n goed gevoel, de ogen storen me wat x'3
Dat kunnen we zeker, enige ideeën? xD I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:03 | |
| @Bo; Ja ik weet t, daarmee dat ik nog wacht (a) Ik heb wel al iets gefixt hehe @Yanthe; HAZEL omg <3 Z'n vorige setje was echt geweldig ja :')
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:06 | |
| Yanthe, als je wil kan ik even kijken of ik nog iets leuks heb liggen anders ^^
En mss nu met de kits? Mss dat Hazel evt jaloers is? Of dat Lurk even een hartig woordje met hem gaat praten dat ie weg moeten blijven van zijn partner hehe :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:06 | |
| We moeten ook echt nog es een topic tussen hazel en wind tbh :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:08 | |
| Hazel was sowieso al een beetje jaloers omdat zijn beste vriendin, Rough, een partner en alles had xD
@Buns: Ja! I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Fien, Fifi 89 Actief When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:09 | |
| - Vitani schreef:
- Halflion schreef:
- Vitani schreef:
- Halflion schreef:
- Eeek ik wil me ook aanmelden *-*
Ik zeg doen, kitties are life <3 gheghe Maar ik verzin altijd idiote namen voor Bloodclanners :') Haha alsof mijn namen niet zuigen :"3 Vitani vindt ik nog wel een gave naam hoor! Once you've accepted your flaws, no one can use them against you.
Laatst aangepast door Halflion op wo 16 nov 2016 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:11 | |
| Kan jij het maken? Ik wil eerst nog mijn tekst hier aftypen van spaghetti en marshmallows B) I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 nov 2016 - 20:11 | |
| - Hazelnut schreef:
- Hazel was sowieso al een beetje jaloers omdat zijn beste vriendin, Rough, een partner en alles had xD
@Buns: Ja! Hm~ Nou Lurk weet ong van hu relatie kinda af toen Rough en hij partners werden. Dus sws kan ik al een jaloers en overbeschermende Lurk op je loslaten als je dat wilt (a) XD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|