|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:46 | |
| - Sagebite schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Sagebite schreef:
- Quietstep schreef:
- Sagebite schreef:
- pretty girl <3
OH MY GOOOOOD HIHIHIHI IK BEN ZO BLIJ MET HET PLAATJE TNX TO BEERTJE!! Beertje heeft echt masterskills met plaatjes en jij hebt teveel masterskills met setjes rip all
omg Dieuw <3
IK VOEL JE ECHT YOOSUNG HNNNG FMML DIE FCKER true en ze haalt ze !!! gewoon van tumblr vandaan hoe doet 't kind het maar dat valt heel erg mee ik heb alleen het plaatje wat aangepast en er een naam op gepleurd :C ja maar simpel is best Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:47 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Sagebite schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Sagebite schreef:
- Quietstep schreef:
- Sagebite schreef:
- pretty girl <3
OH MY GOOOOOD HIHIHIHI IK BEN ZO BLIJ MET HET PLAATJE TNX TO BEERTJE!! Beertje heeft echt masterskills met plaatjes en jij hebt teveel masterskills met setjes rip all
omg Dieuw <3
IK VOEL JE ECHT YOOSUNG HNNNG FMML DIE FCKER true en ze haalt ze !!! gewoon van tumblr vandaan hoe doet 't kind het maar dat valt heel erg mee ik heb alleen het plaatje wat aangepast en er een naam op gepleurd :C ja maar simpel is best Hihi tnx <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:48 | |
| Hoe je doet idk man, want als ik iets simpel probeer te maken dan ist bleh :"( Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:48 | |
- Sagebite schreef:
- Quietstep schreef:
- Sagebite schreef:
- pretty girl <3
omg Dieuw <3
IK VOEL JE ECHT YOOSUNG HNNNG FMML DIE FCKER CRIES I FOUND MY PEOPLE HIJ IS ZO STEREOTYPICAL IK KOTS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:49 | |
| - Brokenecho schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Sagebite schreef:
- Quietstep schreef:
- Sagebite schreef:
- pretty girl <3
omg Dieuw <3
IK VOEL JE ECHT YOOSUNG HNNNG FMML DIE FCKER CRIES I FOUND MY PEOPLE HIJ IS ZO STEREOTYPICAL IK KOTS THANK U SO MUCH Ik was eerst van okay hij is okay nu ben ik van fml ik ga wel naar zen en seven bye Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:51 | |
| Maar ik doe echt niks wacht!! lemme show u -> Ik heb er als eerst een filter overheen gepleurd, toen wat gespeeld met Brightness/Contrast, Curves en Exposure, toen d'r oogjes aangepast (was nog een pieswerk, is altijd om ambere oogjes te krijgen :c), toen verscherpt, maar niet de oogjes want dat werd te scherp, en hij de size hoefde ik niet eens aan te passen want hij paste precies mooi in zowel het osje als de ava! En de tekst heb ik gewoon van dafont, en toen op overlay gezet c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:53 | |
| Gimp heeft al die fancy opties nie eens, dus ik doe wat en dan ist meestal van oh okay tis nie afzichtelijk wow >.> Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Sanne 39
| |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:55 | |
| LurKINGshade
oml no kill me
eerst heb ik een wilde lurk en nu maakt ie zo'n opmerkingen, wat gebeurd er Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:56 | |
- Gimp heeft al die fancy opties nie eens, dus ik doe wat en dan ist meestal van oh okay tis nie afzichtelijk wow >.>
Ah. Je gebruikt Gimp. HAHAHA nee als jij dat chill vind werken! Maar ik had eerst photofilter studio x, toen kreeg ik een Mac van school en daar kon dat niet meer op. Ik heb ongeveer 10 minuten max Gimp gehad, en het toen uit pure frustratie weer verwijderd c':. Toen Photoshop 'verkregen' ergens lmao, en mijn eerste creaties daarmee waren ook de hel HAHAH wacht Zo zag het er eerst uit bij mij :') Dus het was allemaal nog uitproberen ook.. Njeh. Idk wat voor optie's je allemaal bij Gimp hebt maar ik vond het irritant xD ((en even jouw setjes zijn ook gewoon supermooi???)) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:59 | |
| Even tbh ik heb echt lang geoefend met gimp en ik kan er best veel mee maar het heeft echt z'n limieten hoor vaak. en ik vind het tbh leuker om getekende dingen om te zettten in setjes, like anime chars, like omg de vrijheid daarin =^= Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:06 | |
| Maar dat kan je ook gewoon zien? Want jouw setjes zijn ook echt heel mooi <3 Maar ff ik ben ook jaloers op Beertje haar setjes, ik denk dat iedereen wel vind dat iemand anders beter is dan hij xD
Kudos naar Mim voor deze ontzettend snelle acceptatie wow |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:11 | |
| Ja beertje heeft idd echt skills man ;w; <3 en das idd wel waar denk ik zo haha xD
en oh wauw, tis alweer laat ._. Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:14 | |
| Goodnight dearies
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:25 | |
| Omg ik zat net van: "Shit ik heb echt te lang het leadershoekje niet gecheckt, ik moet snel even inloggen op Zir- oh." HAHAHA |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:27 | |
| - Sagebite schreef:
- Omg ik zat net van: "Shit ik heb echt te lang het leadershoekje niet gecheckt, ik moet snel even inloggen op Zir- oh." HAHAHA
omg, dit voel ik maar dan van een andere site HAHA <\3 also lurk heeft bijna 800 rpg posts, eig is dat echt close bij de 1000 YAAA <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:37 | |
- Sagebite schreef:
- Omg ik zat net van: "Shit ik heb echt te lang het leadershoekje niet gecheckt, ik moet snel even inloggen op Zir- oh." HAHAHA
omg, dit voel ik maar dan van een andere site HAHA <\3
also lurk heeft bijna 800 rpg posts, eig is dat echt close bij de 1000 YAAA <3 xDD OMG CONGRATS!!!!! JE ZIT OOK IN DE 20 ACTIEFSTE ACCS OOIT LIJST OMG Iemand nog zin in een topic met Sage? C: |
|
| |
Sanne 39
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 23:43 | |
| - Sagebite schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Sagebite schreef:
omg, dit voel ik maar dan van een andere site HAHA <\3
also lurk heeft bijna 800 rpg posts, eig is dat echt close bij de 1000 YAAA <3 xDD
OMG CONGRATS!!!!! JE ZIT OOK IN DE 20 ACTIEFSTE ACCS OOIT LIJST OMG
Iemand nog zin in een topic met Sage? C: Ahaha i know, zit erin met lurk en never nu, yay <3 nu alleen nog snow maar idk of dat nog gaat lukken lmaoik wil wel c: Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|