We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Haha ja xD Maar stel je voor, Lurkingstar 8) Also ik wil posten met wind maar ik wil ook wachten op thorn en tall want anders laat ik hen zo achter en dat vind ik zelf ook nooit leuk xD
Haha ja xD Maar stel je voor, Lurkingstar 8) Also ik wil posten met wind maar ik wil ook wachten op thorn en tall want anders laat ik hen zo achter en dat vind ik zelf ook nooit leuk xD
rip iedereen
Rip Augurkielurkie
♥:
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Lurkingstar is echt wel een vet gave naam man Een ster, loerend vanuit het duister.. Gaat heel Shadowclan naar de vaantjes doen rip
ja en alle andere clans, want Lurk is yolo en houd nie van sharen is caren B(
Rip Augurkielurkie
♥:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik heb knallende koppijn maar kan de computer niet afsluiten want ik moet nog wachten totdat één gozer z'n stukje heeft opgestuurd AAAAAAAA en de ander heeft alles van een artikel gekopieerd.... Nice
Ik heb knallende koppijn maar kan de computer niet afsluiten want ik moet nog wachten totdat één gozer z'n stukje heeft opgestuurd AAAAAAAA en de ander heeft alles van een artikel gekopieerd.... Nice
Wat een sukkels...? XD
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Ik had tot deze module tot nu toe nog aardig geluk met projectgroepen, maar deze module kwam er eentje vrijwel altijd te laat/miste hij afspraken en plots kwam hij helemaal niet opdagen en tot vandaag hebben we er nog steeds geen reden voor gehad... Ik had ook nog een practicum met hem gedaan waarvan hij het verslag zou inleveren, heeft hij niet gedaan en nu heb ik dus 5 punten minder voor mijn tentamen...
Anyway, ik ga zo maar wat posten
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars