Sick of it all!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Sick of it all!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thora
Member
Sick of it all! QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Sick of it all!   Sick of it all! Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 22:41

Het was avond, het was donker het iedereen lag te slapen. Whifflepaw niet. Zij had een nachtmerrie gehad over haar moeder, Brightspots. Ze had gevoeld dat ze van haar moeder hield. Ze had líéfde gevoeld. Walgelijk en zo intens pijnlijk en dat maakte het walgelijk. Haar moeder was slecht. Dat had Claw haar geleerd toen ze een kitten was. Haar moeder was een leugenaar en een bedrieger, een zwakkeling en totaal nutteloos. Dat was de poes geweest die haar had gebaart. Whifflepaw zette het op een rennen buiten het kamp terwijl tranen over haar wangen rolde. Elke keer als ze een sprank van verdriet voelde, veranderde dat in woede en haat. Dat was hoe ze in elkaar was gaan steken, want al die pijnlijke gevoelen waren te moeilijk om te handelen. Zeker na hoe ze had geleefd sinds de dood van haar moeder, sinds de komst van Claw. Bij de twoleg place aangekomen veegde ze haar tranen weg en was ze gaan zitten, starend naar de massieve dennen waar de twolegs in leefde. Echt in het twoleg gebied was ze nog nooit geweest, maar alleen zou ze nog niet durven. Er was niet echt meer iets te zien van haar verdriet, behalve dat haar gelaatsuitdrukking boosheid uitstraalde.

Eerste post voor Shark
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sick of it all! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sick of it all!   Sick of it all! Icon_minitimema 14 nov 2016 - 20:08

Het was avond en normaal gezien was hij rond deze tijd naar zijn barn gegaan, maar hij kon niet slapen. Hij wist dat het geen zin had om in zijn nest te gaan liggen en te wachten tot hij in slaap zou vallen en dus was hij gewoon naar buiten gegaan zodat hij een paar rondjes kon wandelen en dan hopelijk moe werd en in slaap zou vallen. Hij opende zijn bek om de verschillende geuren in te drinken en rook de geur van muis. Niet veel later hoorde hij het hard kloppende hartje van het diertje en dook hij naar de grond. Hij opende zijn bek om de geur te bepalen en zijn richtingsgevoel nam het van hem over. Hij zag het diertje zitten en sloop dichterbij. Hij sprong en doodde het voor het de kans had een geluid uit te brengen. Hij pakte het levenloze diertje op in zijn bek en liep vervolgens in de richting van de Twoleg Place. Hij had inmiddels alweer honger gekregen, maar in tegenstelling tot de Clans waren dit geen moeilijke tijden voor hem omdat hij enkel zichzelf moest voeden. Het jagen voor de queens en de kittens liet hij over aan de young one’s; zij konden daar meer uit leren dan hijzelf. Het duurde niet lang voordat hij de hoge hekken van de Twoleg Place in het vizier kreeg en hij wilde net gaan zitten om te eten toen een andere geur, nog bovenop de geur van de muis die hij in zijn bek droeg, zijn neusgaten binnen kwam dringen. Een ThunderClan geur. Meer geïnteresseerd dan alert zijnde liep Shark in de richting van de ThunderClan geur op en zag een she-cat zitten. Haar geur rook echter niet volledig naar ThunderClan, maar rook eerder alsof ze hier al eerder was geweest. Alsof dit de eerste keer was dat ze zich niet al te ver van de grens van de Elite bevond. ‘Wel wel,’ sprak hij met een kille stem. ‘Wat hebben we hier?’ Hij liet de muis voor haar op de grond vallen en keek haar strak aan. ‘Zijn we niet een beetje ver van huis gegaan, ThunderClanner? Of zit je er misschien over na te denken om de Elite te joinen?’ Hij kende haar immers wel. Claw had al genoeg dingen over haar verteld.
Thora
Member
Sick of it all! QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Sick of it all!   Sick of it all! Icon_minitimevr 25 nov 2016 - 18:37

Whifflepaw zat nog diep in gedachten tot een stem haar aansprak en een cyperse kater in beeld kwam. Whifflepaw vergrootte haar ogen wat toen ze opmerkte dat hij ook van de Bloodclan was. Vrijwel meteen neeg ze haar kop in respect naar de kater toe en luisterde naar de woorden van de kater. "Claw traint mij," vertelde ze, na de woorden van de kater. "Mijn naam is Whifflepaw en ik woon nu nog inderdaad in de Thunderclan, maar daar ligt mijn loyaliteit niet," vertelde ze. "Voor mij is Claw altijd de ware leider geweest, ook toen Thunderclan nog van hem was," vervolgde ze. "Wie bent u, als ik vragen mag?" Vroeg ze daarna. Whifflepaw sloeg haar staart over haar poten en wachtte af.
Shark
Member
Sick of it all! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sick of it all!   Sick of it all! Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 15:59

Toen de she-cat haar kopje in respect naar hem boog, bewoog Shark slechts een paar seconden verrast met zijn snorharen. Wel wel. Het bleek zo te zijn dat een ThunderClanner meer respect naar hem kon tonen dat een Elite cat. Hm. Dat zou misschien nog wel komen, maar zo te zien had Claw deze she-cat aardig wat respect bijgebracht. Hij wilde dat zijn eigen kittens ook zo op hem konden reageren. En hij hoopte natuurlijk dat zijn enige dochter in ThunderClan de Elite ook snel kwam joinen, maar voor nu was het het belangrijkste dat hij haar kon beïnvloeden. Net zoals Claw deze she-cat beïnvloed had. Toen de ThunderClanner het over haar training had, gaf Shark een kort goedkeurend knikje. Hij had er natuurlijk al van gehoord. Hij hoopte dat deze she-cat de Clan snel zou joinen. Dat zou een grote shock voor haar Clan zijn en daar konden ze gebruik van maken. Shark vond het leuk dat deze she-cat haar voorkeur voor de Elite niet bepaald onder stoelen of banken stak. Misschien wist haar Clan zelfs al een paar dingen van haar plannen. Haar geheimen zouden in ieder geval geheim zijn bij hem. ‘Zo mag ik het horen,’ sprak hij goedkeurend tegen de she-cat. ‘Claw is bovendien een veel beter leader dan die idioot van een Silverstar ooit zal zijn.’ Het irriteerde hem nog steeds mateloos dat Silverstar had weten te ontsnappen en dat die stomme Zealspark Claw had weten te verslaan. Maar goed, op een dag zouden ze wraak nemen. En ThunderClan zou er niet goed van zijn. ‘Ik ben Shark,’ sprak hij tegen de she-cat. ‘Ik ben recent geleden de nieuwe deputy van de Elite geworden nadat Zira was gestorven.’ Hoe close was deze she-cat naar Zira toe? Of had ze vooral banden met Claw? Hij keek de she-cat weer aan. ‘Claw is trouwens heel tevreden over je, weet je dat?’ Hij glimlachte naar de ThunderClanner. ‘Als hij over je spreek tegen mij, gebruikt hij vooral lovende woorden. Ik denk dat jij op een dag een prima Elite cat wordt, Whifflepaw.’
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sick of it all!   Sick of it all! Icon_minitime

Sick of it all!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: