|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:20 | |
| LIjkt me zo grappig, in rulez haat je elkaar, op de rpg ben je elkaars BFF's, en dan meet je zo xD |
|
| |
345
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:50 | |
| ik viel bijna in slaap in mn thee 0.0 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:09 | |
| Die discussie op Ws komt me m'n neusgaten uit nu.. -.- |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:09 | |
| |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:14 | |
| - Fireheart schreef:
- Die discussie op Ws komt me m'n neusgaten uit nu.. -.-
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:19 | |
| Ik koop geen kleren bij de h&m ook al zijn ze nog zo leuk. Meestal koop je iets, en dan zie je de volgende dag 10 mensen met de zelfde kleren ^^ Het is niet dat ik h&m haat, het is altijd mijn favoriete winkel geweest ;D |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:28 | |
| - Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:30 | |
| - Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Uhu, daar word je echt gek van. *zucht* Op naar bed, nog een episode Digimon kijken >D En dan verder in mijn boek <3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:31 | |
| - Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Gelijk heb je! I mean, het is geen vechtring waar je elkaar moet afmaken. Ja je kan verschillende meningen hebben, maar ze gaan allemaal dingen tevoorschijn trekken die helemaal omgedraaid worden enzo. |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:37 | |
| - Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Gelijk heb je! I mean, het is geen vechtring waar je elkaar moet afmaken. Ja je kan verschillende meningen hebben, maar ze gaan allemaal dingen tevoorschijn trekken die helemaal omgedraaid worden enzo. Inderdaad. T.T En mensen die nog een beetje normaal hun argumenten brengen, worden genegeerd :l |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:41 | |
| - Cindersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Gelijk heb je! I mean, het is geen vechtring waar je elkaar moet afmaken. Ja je kan verschillende meningen hebben, maar ze gaan allemaal dingen tevoorschijn trekken die helemaal omgedraaid worden enzo. Inderdaad. T.T En mensen die nog een beetje normaal hun argumenten brengen, worden genegeerd :l Idd, ik zei wat en mensen lezen er overheen en beginnen dezelfde beschuldigingen te geven terwijl ik daar wat over had gezegd. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:42 | |
| Zelfs ik ben die discussie zat. Ik vind het niet eens meer een discussie, maar meer gezeur etc. Hoe moeilijk is het voor mensen om zich bij dingen neer te leggen? En ik snap het niet; sommigen zeggen dat ze niet willen discussiëren.. Dan reageer je toch niet? Want een discussie is pas een discussie als de tegen partij ertegenin gaat, punt. Ughe. |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 22:43 | |
| - Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Gelijk heb je! I mean, het is geen vechtring waar je elkaar moet afmaken. Ja je kan verschillende meningen hebben, maar ze gaan allemaal dingen tevoorschijn trekken die helemaal omgedraaid worden enzo. Inderdaad. T.T En mensen die nog een beetje normaal hun argumenten brengen, worden genegeerd :l Idd, ik zei wat en mensen lezen er overheen en beginnen dezelfde beschuldigingen te geven terwijl ik daar wat over had gezegd. Uhu. Ik hou me d'r wel buiten :3 Ik doe gewoon gezellig mee in de RPG ^_^ Als je echt de Shadows wil redden, zou ik daar gaan posten ipv dat discussietopic.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 23:07 | |
| - Cindersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Cindersoul schreef:
- Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
Mij ook >< Ik haat het dat ik mijn mening niet zo duidelijk mag geven als Mod *zucht* ._. Same here. Sommige mensen reageren wel heel heftig :l Gelijk heb je! I mean, het is geen vechtring waar je elkaar moet afmaken. Ja je kan verschillende meningen hebben, maar ze gaan allemaal dingen tevoorschijn trekken die helemaal omgedraaid worden enzo. Inderdaad. T.T En mensen die nog een beetje normaal hun argumenten brengen, worden genegeerd :l Idd, ik zei wat en mensen lezen er overheen en beginnen dezelfde beschuldigingen te geven terwijl ik daar wat over had gezegd. Uhu. Ik hou me d'r wel buiten :3 Ik doe gewoon gezellig mee in de RPG ^_^ Als je echt de Shadows wil redden, zou ik daar gaan posten ipv dat discussietopic.. Dat is dus ook wat ik nu aan het doen ben, met wat andere mensen ^^ Beter dan elkaar meteen in de haren vliegen. |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 23:08 | |
| Maar, we moeten wel toegeven, WS is uitgegroeit tot een prachtig, populair forum.
Zo, punt achter de discussie :3 Ik help jullie wel even Cx |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 23:30 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 23:33 | |