|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:42 | |
| @Wingpaw, me to! Just tesame!
*High Five* |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:45 | |
| Jup ik ben een belg! EEN VLAAMING OOOOOH YEAH 8D @Moonstripe: YAAAA LEEFTIJDSGENOOTJEEEE! Hoe oud? Ik word 14 september, 13 jaar :DD Btw: Link naar de nieuwe zweinstein-online? |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:50 | |
| België jullie ook? O.O @Wingpaw, 13/11 word ik 13! En we zitten allebij op Latijn tweede secundair! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:51 | |
| Morgen weer een schooldag x'D Ik heb zin om kleine knipsels te schrijven over mijn schooldagen =W= Zou ik het doen?x'D
Tevens, ben ik weer begonnen op WS, maar mijn topics vallen de hele tijd dood :C |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:52 | |
| - Moonstripe schreef:
- België jullie ook? O.O
@Wingpaw, 13/11 word ik 13! En we zitten allebij op Latijn tweede secundair! ben jij dan ook een belg -ben een beetje hyper - |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:54 | |
| - Bluewave schreef:
Bovenste rij: Gélice (Syrinx), Mart (Blaze), Charlotte (Avril), Fien (Kiara), Eef (Izzie), Anne-Roos (Shula), Tom (Lightning), Tim (Farsan), Gijs (Glados), Anna (Susi) Onderste rij: Tiara (Tamaska), Pien (Silva), Maxime (Cindy), Sanne-Marijn (Mika), Laura (Raksha), Sharon (Blue)
Meeting foto D': De nige meeting waar ik ooit heen ben geweest. Dat ze in die tijd al camera's hadden ;3
Ik ben Pien/Silva daar, btw OMG IK KEN DIE MENSEN x'D |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:57 | |
| - Fireheart schreef:
- Bluewave schreef:
Bovenste rij: Gélice (Syrinx), Mart (Blaze), Charlotte (Avril), Fien (Kiara), Eef (Izzie), Anne-Roos (Shula), Tom (Lightning), Tim (Farsan), Gijs (Glados), Anna (Susi) Onderste rij: Tiara (Tamaska), Pien (Silva), Maxime (Cindy), Sanne-Marijn (Mika), Laura (Raksha), Sharon (Blue)
Meeting foto D': De nige meeting waar ik ooit heen ben geweest. Dat ze in die tijd al camera's hadden ;3
Ik ben Pien/Silva daar, btw OMG IK KEN DIE MENSEN x'D Ik ken de meeste namen, en sommige gezichten. Wat is Tom veranderd zeg o.0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 20:59 | |
| @Ravenpaw, ja ben ik ook, al is me moeder nl |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:05 | |
| yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay nog meer belgen -sorry ben nog steeds hyper- Maar ik vind Nederlanders socialer want op vakantie hadden we twee huizen: bij het eerst waren er nederlanders en daar werd ik direct vrienden mee in het tweede huis waren er belgen en pasw op de laatste dag begonnen we een fatsoenlijk gesprek te voeren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:06 | |
| Dat is wel waar, nederlanders zijn meestal spontaner, maar niet iedereen, maar de meerderheid wel ;D |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:08 | |
| ja das waar |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:09 | |
| Haha, als ik naast andere mensen sta die ik niet ken ga ik er zowiezo niet mee beginnen praten xD Mijn moeder altijd wel das grappig xD |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:11 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:12 | |
| - Spiritkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Bluewave schreef:
Ik ben Pien/Silva daar, btw OMG IK KEN DIE MENSEN x'D Ik ken de meeste namen, en sommige gezichten. Wat is Tom veranderd zeg o.0 Lol, Tom is idd zo klein en schattig daar x'D Hahahaha En ik ken zo'n beetje alle namen.. nu voel ik me raar x'D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:13 | |
| Is het eigenlijk al bekend wie de kittens van Fire x Ice worden? :3
I'm curious. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:14 | |
| Nope nog nie Mouse, we hebben nogal veel... aanmeldingen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:16 | |
| Gehe ^^'
Anders, is zo'n op welke school topic niet handig? Want dan meet je misschien mensen in jouw buurt, of op je school ^^ |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:18 | |
| Haha, iedereen wil de beroemde kitten zijn van fire en ice x'D
naaah volgens mij is de kans dat iemand op mijn school hier ook zit wel klein :p
|
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 21:19 | |
| Bij mij ook maar iniedergeval ik ga naar het ateneum boomgaarddinges naarschool |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|