Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Moonstripe
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 17:56

*gaat zitten bij het vuur, als Wazzie verhalen vertelt* xD

Zoals je dat zegt, Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 17:56

Ik denk dat het voornamelijk komt omdat al die "oude" mensen er nog op zitten.
En die zijn dan erg hecht onder elkaar, en het is dus moeilijk om nog een plekje te vinden bij hun..
Niets persoonlijks ^^'..
En ik heb het ook niet over iedereen, maar een paar mensen; en ik ga geen namen noemen >U
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 17:59

*kijkt naar Moonstripe en Hollypaw*

Meer dan twee jaar geleden, waren er al groepjes, alleen daar kon je makkelijk bij komen als vreemdeling. Het zijn niet zo zeer de oude leden die nu groepen vormen, vooral ook de redelijk nieuw met beetje oud. Dat is mijn ervaring.
Toen ik op Tala zat, kwam je die oudjes ook gwn allemaal tegen. Al die belangrijke mensen van vroeger waren toen heel actief, dus ja.. *zegt wazzie met een oude oma stem*
*Alice haar kinderen hebben al kinderen duss. En die kregen ook al bijna weer kinderen*
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:02

*Luisterd naar de Oma~stem, en drinkt uit haar warme choco*

Van die Choco is wel echt waar ^^

Maar ik bedoel, als je iemand al kent, ga je daar op andere carc makkelijker mee verder, en als je dan nieuw bent, is dat moeilijker, maar ja, ik zit hier ook pas 4/5 maanden op en toch al wat mensen kennen mij ^^

Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:03

Warrior cats is nog kleinschaliger he, net als Ws ooit was.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:06

Ik voel me ook niet bepaald echt thuis op WS D:

Ik ken daar alleen Waz, verder niemand xD
En het is echt heel druk, in mijn geval negeerde alle oude ledjes me gewoon in het Onzin topic. 0.0'
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:12

Ik ken WS niet echt maar hier voel ik me zelfs niet echt thuis xD

Ik kheb hier alleen iemand van dd en dan een paar mensen van admin's ofzo maar écht kennen niet hoor D:
Ik moet gewoon wat socialer wezen hier, maar als niemand reageert op posts kan ik niet oefenen en sociaal zijn dusja xD
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:17

Ik ben hier ook niet bepaald bekend met iedereen :'D
In feiten ken ik alleen Wazoula en Demi en Quinty. De rest ken ik niet D:
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:20

Ik wel hoor, maar dat komt vooral door de chat, en gemeenschappelijke rpg's ;D
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:37

Ik was hier gelukkig al heel vroeg op dit forum, dus ik voel me hier ook wel thuis ^^
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:37

Fireheart schreef:
*kijkt naar Moonstripe en Hollypaw*

Meer dan twee jaar geleden, waren er al groepjes, alleen daar kon je makkelijk bij komen als vreemdeling. Het zijn niet zo zeer de oude leden die nu groepen vormen, vooral ook de redelijk nieuw met beetje oud. Dat is mijn ervaring.
Toen ik op Tala zat, kwam je die oudjes ook gwn allemaal tegen. Al die belangrijke mensen van vroeger waren toen heel actief, dus ja.. *zegt wazzie met een oude oma stem*
*Alice haar kinderen hebben al kinderen duss. En die kregen ook al bijna weer kinderen*

I totally agreed with ya Wazzie :3
Ik mis de oude tijden en mijn oude accounts D:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:39

Lolz, Rosalie die bij de Shadows wilde. Ion en White luna x'D Begin van mijn tijd, nog steeds geweldig.

En idunno, maar er zijn hier veel vaker mensen in de chat, dat helpt ook wel mee hoor.
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:40

Fireheart schreef:
Lolz, Rosalie die bij de Shadows wilde. Ion en White luna x'D Begin van mijn tijd, nog steeds geweldig.

Klopt xD
Dante die ruzie met iedereen had, Dark-Wolf die werd vermoord om onbekende redenen voor Dante ._.
Jammer dat ze beide dood zijn, Dante was een geweldig account xD
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 18:41

Ik blijf gewoon dapper door posten of zo.
Ik heb wel paar mensen waarmee ik goed ben in omgang x').. Denk ik.
Maar dat over de groepjes wist ik niet, ik ben en blijf jong ;p
+ een wannabe noob.
Want ik denk dat mijn posts wel degelijk zijn, maar al dat onregelde gedoe;
Over gebieden bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat ik in de war raak D:
I really need that map x')
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:01

Waarom sterven alle Warrior Cats die ik awesome vind? Erin Hunter is niet lief D:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:02

Deathpaw schreef:
Waarom sterven alle Warrior Cats die ik awesome vind? Erin Hunter is niet lief D:

You're completely right..
Longtail
Member
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:11

Zin in een krok mesjeu --> tosti xD
Thornpaw**
Member
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:23

Deathpaw schreef:
Vin dik ook --> yellowfang mag nie doood, silverstream ook nie Crying or Very sad
Spiritkit
Member
alexandra
146

CAT'S PROFILE
Spiritkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:37

Ik spoil mezelf echt heel erg door hier te zijn xD Boeiend :3

Ik ga Spiritkit's setje veranderen, ik heb een hekel aan deze o.0
Ravenpaw,,
StarClan
345

CAT'S PROFILE
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 19:42

Longtail schreef:
Zin in een krok mesjeu --> tosti xD
Nog steeds... xD ik lief deze smile---> Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: