We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 12:36
Youtube denk ik, als je de titel ingeeft
Winterstorm
StarClan
Cynthia 936
CAT'S PROFILE Age: I have no age anymore Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 12:55
Ik heb nu al een hekel aan tussenurenX_X, dit is mijn 3e tussenuur al voor vandaag. Er is gelukkig één troost, ik heb tenminste een laptop bij me en kan gewoon op internet.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 12:59
Mweh, ik had vorig jaar 9/10 tussenuren per week. Dit jaar worden het er wss weer zo veel of zelfs meer -.-'
Winterstorm
StarClan
Cynthia 936
CAT'S PROFILE Age: I have no age anymore Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 13:02
Bij mij valt het in totaal gelukkig mee, ook al ben ik niet blij met maandag, want dan heb ik weer drie tussenuren en morgen heb ik waarschijnlijk weer twee achter elkaar aan en die twee uren zitten precies tussen de twee pauzes inX_X, dus dat betekend nog meer wachten, want ik kan ook niet naar huis, want ik woon 10 kilometer van school en ben op de fiets.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 aug 2011 - 14:02
een belangrijk ding: Als je chocolademousse maakt (zoals wat ik net samen met mijn oma ging doen) smelt dan nooit pure EN melkchocola. ALLEEN PUUR. anders krijg je een grote brok chocola die niet wil smelten.