Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Windflame
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 12:03

@Littlepaw
It is now =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbowpaw
StarClan
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 13:01

Congrats Maaike n_n
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 13:17

I'm Lord of tha Raccoons! Whoooooooo
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 15:01

OH NOEZ XD FLEE EVERYOOOONE, IT'S THA LOOORD~

----------------

Wil iemand mijn leger van pixelavatartjes zien? 8'D
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 15:04

Yaaah! Show meee!
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 15:10

Ik kan geen schoolboek of kaftpapier meer zienX_X
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 15:59

Argh ik ook niet, maar al mijn boeken zijn gekaft
en nu ga ik dood moe worden, ga tekenen denk ik xD
W8 ik was al doodmoe...
Thunderstrike
Member
Gabs
297

CAT'S PROFILE
Thunderstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:04

ik ga lekker mijn boeken niet kaften xD
ben ik te lui voor
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:11

Sommigen zeggen dat de wereld in vuur vergaat,
anderen zeggen in ijs.
Ik proefde meer van eens verlangen.
En hoor bij hen die vuur aanhangen.
Maar als er nog een verwoesting op stapel staat
dan weet ik volgens mij genoeg van haat.
Om te kunnen stellen
dat het met ijs ook heel goed gaat:
Meer is niet vereist...
Robert Frost

Ik kon het gewoon niet laten om die er op te zetten.
Hij inspireert me in mijn gedichten Razz
Rainbowpaw
StarClan
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:25

Spoiler:

Yeaah.
Be silently drawn ღ
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:34

Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Iaza12826231988500Algemene Onzin Topic - Pagina 20 XxredehthecatxxAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Whitestrike101Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Hollyleaf_pixel_avatar_by_breezebolt-d46dl9wAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Firestar_avatar_by_breezebolt-d3r852gAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Eveningbreeze_pixel_avatar_by_breezebolt-d46z5fqAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Art_trade___timeclocks_by_breezebolt-d3rb8fzAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Art_trade___allizia_by_breezebolt-d3rb6l4Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Leafpool_avatar_by_breezebolt-d3r83hdAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Icecloud_pixel_avatar_by_breezebolt-d3nvg5qAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Foxleap_avatar_by_breezebolt-d3nsjhxAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Poppyfrost_avatar_by_breezebolt-d3nk3yvAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Breezepelt_avatar_by_breezebolt-d3njcqaAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Sandstorm_avatar_by_breezebolt-d3niswqAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Longtail_avatar_by_breezebolt-d3nhr3mAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 50f5c1c8c29694c33f050f0557e57b84-d3nfsbvAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Dovewing_avatar_by_breezebolt-d3ndqr8Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Cinderheart_avatar_by_breezebolt-d3ndf79Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Bumblestripe-avatar-220637205?q=sort%3Atime%20gallery%3Abreezebolt&qo=31Algemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__bluestar_avatar_by_breezebolt-d3nav2gAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__ashfur_avatar_by_breezebolt-d3na7rdAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__wolf_and_moon_by_breezebolt-d3lq8bwAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Avatar___aylana_by_breezebolt-d3k1eytAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Commission___mystery_by_breezebolt-d3jy5edAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Mintfrost_pixel_avater_by_breezebolt-d3jxp92

MY PERSONAL ARMY
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:37

ze zijn echt cuteeeeee <3
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 17:13

Ik lieft die van Waz en die daar rechts naast, you're really good!
Ik wil een nieuw account aanmaken op dA, nieuwe start etc, maar kan niet uit de naam komen,
FramJoos
Joos
Jojo
Zoiets.. Anyone nog een leuke inbreng?
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 18:08

There sooo cuteeeee!
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 19:09

Waat is het hier stil zeg!

Wieh! Ik heb een comeback gemaakt op WS!
Yllin hiewr :3
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 19:14

Ow, ben jij daar Yllin c: ?
Ik vind die naam echt leuk «3
Ik weet niet of iemand het weet: maar ik ben daar Neara x')
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 19:35

Danke! Hij komt uit een boek :3

Windflame
Member
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 19:43

Strawberry schreef:
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Iaza12826231988500Algemene Onzin Topic - Pagina 20 XxredehthecatxxAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Whitestrike101Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Hollyleaf_pixel_avatar_by_breezebolt-d46dl9wAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Firestar_avatar_by_breezebolt-d3r852gAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Eveningbreeze_pixel_avatar_by_breezebolt-d46z5fqAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Art_trade___timeclocks_by_breezebolt-d3rb8fzAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Art_trade___allizia_by_breezebolt-d3rb6l4Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Leafpool_avatar_by_breezebolt-d3r83hdAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Icecloud_pixel_avatar_by_breezebolt-d3nvg5qAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Foxleap_avatar_by_breezebolt-d3nsjhxAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Poppyfrost_avatar_by_breezebolt-d3nk3yvAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Breezepelt_avatar_by_breezebolt-d3njcqaAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Sandstorm_avatar_by_breezebolt-d3niswqAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Longtail_avatar_by_breezebolt-d3nhr3mAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 50f5c1c8c29694c33f050f0557e57b84-d3nfsbvAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Dovewing_avatar_by_breezebolt-d3ndqr8Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Cinderheart_avatar_by_breezebolt-d3ndf79Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Bumblestripe-avatar-220637205?q=sort%3Atime%20gallery%3Abreezebolt&qo=31Algemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__bluestar_avatar_by_breezebolt-d3nav2gAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__ashfur_avatar_by_breezebolt-d3na7rdAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 _free_to_use__wolf_and_moon_by_breezebolt-d3lq8bwAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Avatar___aylana_by_breezebolt-d3k1eytAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Commission___mystery_by_breezebolt-d3jy5edAlgemene Onzin Topic - Pagina 20 Mintfrost_pixel_avater_by_breezebolt-d3jxp92

MY PERSONAL ARMY

How cute!!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 22:49

Omg ik heb mijn schoollaptop and it's awesome <3~
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 23:21

Nice. c:

Me lievelingsrestaurant is afgefikt. T.T
We wilden daar gaan eten, treffen we een zielig, verbrand gebouwtje aan. Hadden ze op z'n minst wel op de website kunnen zetten. xD
Maarja, voor de rest had ik een leuke dag. <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: