|
|
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:10 | |
| Dunno xD
Btw, ik heb even hulp nodig. Waar is dat topic hier van een gids ofzo waar ze hulp geven voor het maken van je eigen forum? Of weten jullie het misschien, dit is mijn probleem: Dus ik maak een website en dus maak ik nu de subforums enzo. Maar ik wil zoals hier op wc, je hebt zo'n kopje thunderclan territory en dan daaronder camp en territory enzo en daarin dan nog een onderverdelingen en daarin heb je dan je topics. hoe doe ik dat? D: tis chineeeeees x.x |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:12 | |
| @Ravenpaw: Ws is Wolf Story :3 |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:22 | |
| Ik heb nog 2 weken vrij 8D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:23 | |
| - Wingpaw schreef:
- Dunno xD
Btw, ik heb even hulp nodig. Waar is dat topic hier van een gids ofzo waar ze hulp geven voor het maken van je eigen forum? Of weten jullie het misschien, dit is mijn probleem: Dus ik maak een website en dus maak ik nu de subforums enzo. Maar ik wil zoals hier op wc, je hebt zo'n kopje thunderclan territory en dan daaronder camp en territory enzo en daarin dan nog een onderverdelingen en daarin heb je dan je topics. hoe doe ik dat? D: tis chineeeeees x.x Eerst maak je een categorie aan van, ThunderClan. Dan maak je een forum aan genaamd ThunderClan camp en eentje genaamd ThunderClan territory. Dit doe je door op het plusje te klikken bij de categorie waar je ze wil plaatsen. Om er dan weer dingen in te zetten, klik je de plusjes aan bij camp en territory. Om het dan allemaal zo te krijgen dat je die dingen zoals zonnerotsen pas ziet als je op territory hebt geklikt moet je wat instellen bij Display.
Laatst aangepast door Fireheart op wo 24 aug 2011 - 12:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:25 | |
| @Fireheart: Super bedankt! :3 God, dat roleplaysite maken mag niet onderschat worden xD Het ziet er misschien makkelijk uit maar dat is het zoals je wss wel weet zeker niet! o-o |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:28 | |
| - Cindersoul schreef:
- @Ravenpaw: Ws is Wolf Story :3
Dat klinkt logiser @wing wat is de website om een forum te maken ? |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:30 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:31 | |
| @Dewkit: Nou dezelfde soort website als warrior cats hier op gemaakt is. (als je naar beneden scrollt en op free forum drukt dan kun je er ééntje aanmaken, als je dat bedoelt :p) |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 12:32 | |
| Okaaaj thanksss |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 14:18 | |
| Iemand zin in een topicje ?? -liefst bloodclan- |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:07 | |
| |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:15 | |
| Het is best grappig om een forum te maken :3 De eerste keer dacht ik echt van; Whut, waar kun je wel allemaal niet op klikken xD Maar het valt eigenlijk nog best mee, de basis dan :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:16 | |
| Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste, begonnen begin deze vakantie. Maar als ik de navigatie balk en het portal goed krijg, is hij denk ik klaar |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:30 | |
| Ik ben tevreden met Deathpaw's laatste post, ik hou echt van dat accountje <3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:36 | |
| Mijn eerste 8e uur en het valt gelukkig mee. Het is namelijk maar informaticaXD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:38 | |
| Ik ben 3 uur bezig geweest met het verwijderen van een virus. En nu kan ik ff geen computerscherm meer zien. ;.;
Laatst aangepast door Littlepaw op wo 24 aug 2011 - 15:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:39 | |
| Aww, lijkt me echt niet leuk D: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:40 | |
| Nee, is het ook niet echt. Achja hij is wel gemaakt nu. c: En het was 3, geen 5. Maar, het blijft toch lang. xD |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 15:42 | |
| - Littlepaw schreef:
- Nee, is het ook niet echt. Achja hij is wel gemaakt nu. c:
En het was 3, geen 5. Maar, het blijft toch lang. xD Wat voor virus was het? Buiten gewoon een k*t virus XD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 aug 2011 - 16:27 | |
| Virussen zijn echt ********** ;-;
Als ik er er een heb vraag ik gewoon mijn oom om hem weg te halen, Hij is zo'n computer freak :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|