We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 18:29
Lostpaw schreef:
"You'll see no mercy from me!" ~
Whoesh~ Binnen nu en een week, eindelijk, mijn Warrior Cats boeken binnen <3
Ik ga serie 2 bestellen want ik houd het niet meer uit 8D En en en ... Woosh, áls hij niet weer een maand uitloopt... *kuch* dan heb ik Boek 6. Vuur*kuchKUCH* binnen aanstaande maandag 8D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 18:32
Deathpaw schreef:
Lostpaw schreef:
"You'll see no mercy from me!" ~
Whoesh~ Binnen nu en een week, eindelijk, mijn Warrior Cats boeken binnen <3
Ik ga serie 2 bestellen want ik houd het niet meer uit 8D En en en ... Woosh, áls hij niet weer een maand uitloopt... *kuch* dan heb ik Boek 6. Vuur*kuchKUCH* binnen aanstaande maandag 8D
Ik heb twee weken moeten wachten, daarna bestelling geannuleerd. Nu hebben we ze bij Bol besteld <3 Moet alleen die 35 euro wel terugbetalen >< Dus dagdag zakgeld, maar goed :3
Silverwhisper
Member
Lizle 178
CAT'S PROFILE Age: 15 Moons, Young wild and free... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 18:44
bijna jarig D: ik weet niet wat ik moet vragen voor mn verlanglijstje D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 19:32
Deathpaw schreef:
Ja maar ik kan nog niet posten ;D En en en... ik heb honger!
Ja maar het eten is nog niet klaar! En ik heb honger!
Maar Deathpaw; Je bent toch geaccepteerd in TC; MAAK EEN TOPIC >U Ik wil wedden dat er vast wel katjes op afkomen ^w^ Desnoods kom ik U lastigvallen. *heeft twee TC Apprentices*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 19:34
Hollypaw schreef:
Deathpaw schreef:
Maar Deathpaw; Je bent toch geaccepteerd in TC; MAAK EEN TOPIC >U Ik wil wedden dat er vast wel katjes op afkomen ^w^ Desnoods kom ik U lastigvallen. *heeft twee TC Apprentices*
KOM DAN JONG >DD Maar maar... Deathpaw is een Poesiepoesje D: En moet Ashpaw of zo niet een ceremonie krijgen zo van: Heujj! Jullie worden Apprentice >D Of zo,,? ;o
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 aug 2011 - 19:36
Deathpaw schreef:
Hollypaw schreef:
Deathpaw schreef:
KOM DAN JONG >DD Maar maar... Deathpaw is een Poesiepoesje D: En moet Ashpaw of zo niet een ceremonie krijgen zo van: Heujj! Jullie worden Apprentice >D Of zo,,? ;o
Met Hollypaw was ik ook al begonnen met RPG'en voor de ceremonie (; En ze werd toch later lid van TC >D ? Je kunt toch eventjes vragen of je alvast wat mag doen; Anders zit jij ook maar uit je neus te vreten o3o