Bo~ 199 Actief I lost my way inside the truth
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:43 Snowdrop schreef: Bo1 is VIDEO Ja
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:44 Oog ze dwingen gwn een kater hen te bespringen en dan zeggen ze dat Bitter/Snow de vader is lmao (a)
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:46 Snowdrop schreef: Snowpaw. schreef: Oog ze dwingen gwn een kater hen te bespringen en dan zeggen ze dat Bitter/Snow de vader is lmao (a) of de katten leren klonen en zhisss en dan gaan ze daardoor hele mooie butterxsnow kits krijgen yay <3 Ah yes <3 would be nice
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:46
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:47 Shiit, ik denk dat ik vandaag 14 Posts niet meer ga halen lmao
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:48 Tornado schreef: Wow voor het eerst vind Tor het 'eventjes' niet erg om Torrie genoemd te worden :') Mijn kleine hartje breekt umg
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Sanne (: 2461 Be balanced
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:49 Im so excited oeeehh and I just cant hide it oeeeeh <3
Jacqueline 636 Actief look what you've done
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:50 Snowdrop schreef: Hahaha de struggles van niet genoeg kunnen spammen Ja hahaha ergens lach ik mezelf heel hard uit
Freedje 478 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:50 Acorndust schreef: Ik heb mijn haar gisteren korter laten knippen dan ik het in jaren heb gehad en nu is het wennenxD Ha, iets anders dan kittens!!
IK EIS EEN FOTO XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:51 Snowpaw. schreef: Snowdrop schreef: Hahaha de struggles van niet genoeg kunnen spammen Ja hahaha ergens lach ik mezelf heel hard uit Ik voel je pijn, arme ziel
en de resultaten van de kits zijn er ook nog steeds niet haha rip
Sleep Tight Snowdrop ♥
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 21:54 Snowdrop schreef: Snowpaw. schreef: Snowdrop schreef: Hahaha de struggles van niet genoeg kunnen spammen Ja hahaha ergens lach ik mezelf heel hard uit Ik voel je pijn, arme ziel en de resultaten van de kits zijn er ook nog steeds niet haha rip Ja nath doet er erg lang over zeg. :')
En shii mijn telefoon heeft nog maar 4%
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic