We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 22:46
Vandaag weer geen posten van mij, jongens. Ik heb vandaag voor de laatste keer gewerkt en heb net een emotionele avond achter de rug vanwege omstandigheden met een goede vriend van me. Ik hoop morgen te kunnen posten en eventueel wat in te kunnen halen (:
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
CAT'S PROFILE Age: Ageless | Died at 17 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 22:53
Hij heeft niet echt genoeg contacten om een crush op te krijgen c': En ik vind dat vaak een beetje geforceerd. Ik dacht ook al aan hem gewond laten worden maar idk, heb het gevoel dat ik dan nog minder met hem kan :'I
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 23:30
Wanneer je je verveelt bij bezoek en iedereen negeert je dus je gaat maar op warrior cats maar je weet dat je niet kan posten met een tel en rotwifi :'D
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 0:34
Wat gaat er gebeuren ;-;
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 0:44
Snowdrop schreef:
Gos m'n arme meisje wat ga ik je aandoen maar yay inspi
oh god
cool setje tho
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 0:55
Lizardpath schreef:
DEMI
WOW JA
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 0:57
Quietstep schreef:
Lizardpath schreef:
DEMI
WOW JA
Kwilde even zeggen dat ik Lizardpath wat ouder heb gemaakt (aangezien Quiet eigenlijk 1moon jonger is dan haar). Kga haar nog één moon verouderen, naar 21 dus. Is dat goed voor jouw?
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.