|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:00 | |
| - Lizardpath schreef:
- Quietstep schreef:
- Lizardpath schreef:
- DEMI
WOW JA Kwilde even zeggen dat ik Lizardpath wat ouder heb gemaakt (aangezien Quiet eigenlijk 1moon jonger is dan haar). Kga haar nog één moon verouderen, naar 21 dus. Is dat goed voor jouw? Ohja, is wel goed. Ben hem al een tijdje vergeten te verouderen c': en Mouse veroudert toch niet meer dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden ;w; i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:04 | |
| Kwas het ook even vergeten x'D
Dan zet ik Lizard op 21moons c; |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:13 | |
| - Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Maak je geen zorgen Kip, enkel mijn hart die ik zelf in duizend stukken ga gooien als het zo ver is <3 fml :"D
Thanks Demi <3 Je gaat Snowdrop niet vermoorden toch.. TOCH? :')
tuurlijk joch, yolo right? :""") Wat je ook gaat doen ik heb medelijden met Snowdrop :')Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:14 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Maak je geen zorgen Kip, enkel mijn hart die ik zelf in duizend stukken ga gooien als het zo ver is <3 fml :"D
tuurlijk joch, yolo right? :""")
Wat je ook gaat doen ik heb medelijden met Snowdrop :') Ik heb altijd medelijden met der gehad, ik geef haar te zwakke karaktertje teveel om te handelen lmao :""")Morgen ff met der bijposten~ Sleep Tight Snowdrop ♥ |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:18 | |
| - Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
Wat je ook gaat doen ik heb medelijden met Snowdrop :') Ik heb altijd medelijden met der gehad, ik geef haar te zwakke karaktertje teveel om te handelen lmao :""") Morgen ff met der bijposten~ Wat nee, hoe bedoel je? Ze heeft een driehoeksliefde met Thunderclan en Riverclan, je maakt haar slechtziend, vermoord 1 van haar kittens, en dat is alleen al wat ik heb gezien in de korte tijd dat ik hier meekijk :') Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 1:24 | |
| Eeehhh hegegehegge m innocent and have nothing to do with all that
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
| |
| |
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:26 | |
| hallo iedereen :3 ik heb morgen het eerste lesuur spreekbeurt Engels :c tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:30 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
Wat je ook gaat doen ik heb medelijden met Snowdrop :') Ik heb altijd medelijden met der gehad, ik geef haar te zwakke karaktertje teveel om te handelen lmao :""") Morgen ff met der bijposten~ Wat nee, hoe bedoel je? Ze heeft een driehoeksliefde met Thunderclan en Riverclan, je maakt haar slechtziend, vermoord 1 van haar kittens, en dat is alleen al wat ik heb gezien in de korte tijd dat ik hier meekijk :') Ik gaf haar eerst een crush op haar eigen broer, die haar eigen ouders voor haar ogen vermoorde, dan werd ze helemaal depri, werd opeens beter, begon een soort beschermer te worden. Werd in elkaar gemept door katten, Whitelion werd verliefd op haar rip, zij werd verliefd op Silverstar, Dogdance wilde haar dood. Ze werd dep, was verschrikkelijk onzeker en wist nie wat te doen, meer Dog-hate :"D En natuurlijk is de wanhoop van geen kits kunnen krijgen er ook heel de weg nog yaaaaa xD Ik hou zoveel van m'n chars <3Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:31 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:36 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Snowdrop schreef:
Wat je ook gaat doen ik heb medelijden met Snowdrop :') Ik heb altijd medelijden met der gehad, ik geef haar te zwakke karaktertje teveel om te handelen lmao :""") Morgen ff met der bijposten~ Wat nee, hoe bedoel je? Ze heeft een driehoeksliefde met Thunderclan en Riverclan, je maakt haar slechtziend, vermoord 1 van haar kittens, en dat is alleen al wat ik heb gezien in de korte tijd dat ik hier meekijk :') Ik gaf haar eerst een crush op haar eigen broer, die haar eigen ouders voor haar ogen vermoorde, dan werd ze helemaal depri, werd opeens beter, begon een soort beschermer te worden. Werd in elkaar gemept door katten, Whitelion werd verliefd op haar rip, zij werd verliefd op Silverstar, Dogdance wilde haar dood. Ze werd dep, was verschrikkelijk onzeker en wist nie wat te doen, meer Dog-hate :"D En natuurlijk is de wanhoop van geen kits kunnen krijgen er ook heel de weg nog yaaaaa xD
Ik hou zoveel van m'n chars <3 Wauw...... En Oceans geschiedenis zou ik ook eens uit mogen schrijven. Houd ook van haar... Maar dat blijkt ook niet altijd... Als kan ik denk ik nog lang niet aan jou tippen hahha. |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:38 | |
| - Quietstep schreef:
- Lizardpath schreef:
- Quietstep schreef:
- Lizardpath schreef:
- DEMI
WOW JA Kwilde even zeggen dat ik Lizardpath wat ouder heb gemaakt (aangezien Quiet eigenlijk 1moon jonger is dan haar). Kga haar nog één moon verouderen, naar 21 dus. Is dat goed voor jouw? Ohja, is wel goed. Ben hem al een tijdje vergeten te verouderen c': en Mouse veroudert toch niet meer dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden ;w;
Wacht moet ik haar leeftijd nog even veranderen naar iets van 19 moons? Zodat ze nu in de RPG een moon dood is c': |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 10:43 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 11:09 | |
| Morniiin
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 11:16 | |
| goedemorgen<3! - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 11:35 | |
| hnng, ik wil Snowpaw iets meer drama krijgen maar ik weet niet wat fml c': |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 11:36 | |
| - Snowpaw. schreef:
- hnng, ik wil Snowpaw iets meer drama krijgen maar ik weet niet wat fml c':
Doe zoals ik, denk gwn aan hetgeen wat het meest hun hart breekt en bam, daar gaat ja karakter en hart in duizend stukken <\3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|