|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 13:58 | |
| He Emma ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 13:59 | |
| Fine I guess, niet echt zo blij door gister :") Maar goed, hoe gaat het met toi? c: Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:03 | |
| Mijn I dare you setje is verstuurd >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Daar had ik je nog over geappt ~
Hier prima, atm nog even huiswerk doen en zo paardrijden ^^ Trouwens, erg evil dat jullie de keuze weten maar morgen pas bekend willen maken xD Ik ben een beetje triggered door de stuff die is gebeurd. Tis elk jaar gwn hetzelfde hoor :") Ik heb echt een soort haat voor mn eigen verjaardag ontwikkeld hierdoor, maar dat krijg je met zo'n ouders als de mijn I guess... Oh well, I don't really care tho :") En nice <3 alvast veel plezier en yeah we zijn heel aardig <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:05 | |
| - Dovefeather schreef:
- Mijn I dare you setje is verstuurd >D
Ik ben niet 100% zeker hoor maar dacht dat dat de 26e pas moest Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
xx 76 Afwezig Love
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:08 | |
| true maar t neemt wel de spanning beetje weg als je t al dezelfde dag nog verstuurd ^^
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:11 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Tallshadow schreef:
- Daar had ik je nog over geappt ~
Hier prima, atm nog even huiswerk doen en zo paardrijden ^^ Trouwens, erg evil dat jullie de keuze weten maar morgen pas bekend willen maken xD Ik ben een beetje triggered door de stuff die is gebeurd. Tis elk jaar gwn hetzelfde hoor :") Ik heb echt een soort haat voor mn eigen verjaardag ontwikkeld hierdoor, maar dat krijg je met zo'n ouders als de mijn I guess... Oh well, I don't really care tho :") En nice <3 alvast veel plezier en yeah we zijn heel aardig <3 Dat is echt niet nice... Moeten we je verjaardag maar eens vieren met de mensen van hier, kijken of dat het beter maakt >3 Thanks ^^ en well, yes I guess xD Over IDY, ieder kan 't ook gewoon voor zichzelf weten, vandaag of volgende week of over twee weken, uiteindelijk moet iedereen gewoon een setje hebben op de 26ste en dat is 't belangrijkste (: - #Awesome:
|
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:12 | |
| daarom hou ik mijn subject nog lekker in spanning en stuur ik nog niets >D Moet er toch een beetje spanning in houden hee, ze weet al dat ik der heb :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:14 | |
| Als iedereen zijn eigen regels over IDY gaat maken komen we ook nergens denk ik zo, dat iedereen zo gwn zijn ding doet en 26 de laatste dag is dat setjes mogen opgestuurt worden, lijkt me wel het beste :"))) maar ik denk dat we het beste voor een echte beslissing naar Nynke kijken, aangezien ze het hele evnt opgezet heeft deze keer ^^
Emma, yah, nja, ik vier tbh nie graag m'n bday (a) Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:15 | |
| Ja sure~~ Also bo, je bent echt gemeen om zo ons zo in spanning te houden >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:16 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Ja sure~~
Also bo, je bent echt gemeen om zo ons zo in spanning te houden >D Geduld is een mooi iets <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:17 | |
| Ik zou ook ùaar es moeten kijken wat ik kan fixen aan m'n persoon, ik denk wel dat ik iets moois kan maken :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:19 | |
| - Tornado schreef:
- Mag ik dan weten aan wie ze mijn lootje hebben gegeven want ik heb best wel veel karakters
degene waarmee je je inschrijft ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 nov 2016 - 14:36 | |
| Eh dat moment wanneer je moeder je haar doet en je het er echt niet vindt uitzien maar zij vind het echt 'super leuk' :''') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|