San 728 Actief
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:10
Damien 524 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:13 Jullie zijn de eersten die het juist zeggen :')
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:37 iemand nog een topic want ik verveel me xD
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me CAT'S PROFILE Age :
I've been hitting children for 89 moons Gender :
She-cat ♀ Rank :
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:41 Rosepaw'' schreef: iemand nog een topic want ik verveel me xD Ik wil stiekem nog eentje met BratxVitani <3
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:41 *rolls around* meeeeh ik ben moe maar ik heb 20min om te posten en dat wil ik eigenlijk ook wel doen maar... zo moe
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:42 Sweetheart schreef: Rosepaw'' schreef: iemand nog een topic want ik verveel me xD Ik wil stiekem nog eentje met BratxVitani <3 Ik heb eigenlijk te veel topics met brat.... ;') maar omdat jij het bent... maak jij hem maar xD
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me CAT'S PROFILE Age :
I've been hitting children for 89 moons Gender :
She-cat ♀ Rank :
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:43 Rosepaw'' schreef: Sweetheart schreef: Rosepaw'' schreef: iemand nog een topic want ik verveel me xD Ik wil stiekem nog eentje met BratxVitani <3 Ik heb eigenlijk te veel topics met brat.... ;') maar omdat jij het bent... maak jij hem maar xD yashhh vamavond/morgen staat die online B)
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:49 @Assie, als Damian of Damiën, wisselend xD. (Btw ik kan amper op mn fb pagina komen) OMG Ik hou zoveel van mijn nieuwe trui *u* ben weer helemaal Toothless fan!
M again 55 Actief To be soft is to be powerful
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:50 Cyber schreef: @Assie, als Damian of Damiën, wisselend xD. (Btw ik kan amper op mn fb pagina komen) OMG Ik hou zoveel van mijn nieuwe trui *u* ben weer helemaal Toothless fan! Is die van de large?
the scent of the rose was like a drug to him
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:52 Rosefield schreef: Cyber schreef: @Assie, als Damian of Damiën, wisselend xD. (Btw ik kan amper op mn fb pagina komen) OMG Ik hou zoveel van mijn nieuwe trui *u* ben weer helemaal Toothless fan! Is die van de large? JAAAA *u*
M again 55 Actief To be soft is to be powerful
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:53 Cyber schreef: Rosefield schreef: Cyber schreef: @Assie, als Damian of Damiën, wisselend xD. (Btw ik kan amper op mn fb pagina komen) OMG Ik hou zoveel van mijn nieuwe trui *u* ben weer helemaal Toothless fan! Is die van de large? JAAAA *u* Haha awesome! had m laatst zien langskomen ^^
the scent of the rose was like a drug to him
Damien 524 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:53 M'n pa wilt niet dat ik mn naam verander naar Da-mie-en (op zn frans xD) oh God ik zou nooit een franse of mederlandse naam aannemen xd En heeft niets hoor dear ^^
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:55 Jinx schreef: Tinypic doet raar :/ yupp :c
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:56 Quietstep schreef: Ligt het aan mij, of doen er ineens heel veel foto's het niet? o_o Tinypic heeft het opgegeven dus iedereen is aan het wachten tot hij het weer doet omdat we te lui zijn om het via een andere site te uploaden
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:57 Hellhound schreef: Quietstep schreef: Ligt het aan mij, of doen er ineens heel veel foto's het niet? o_o Tinypic heeft het opgegeven dus iedereen is aan het wachten tot hij het weer doet omdat we te lui zijn om het via een andere site te uploaden preciess
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 20:57 Imgur heeft dit probleem gelukkig niet. Mist d'r setjes doet het B)
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic