|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:27 | |
| - Snowdrop schreef:
- Brat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Brat schreef:
- Roseburn schreef:
- Ja ze heeft even een verjongingskuur gekregen xD maar het was een te mooi plaatje om te laten liggen
Brat is ook mooi btw zo smexy donker Thanks <33 vindt dit ook meer bij haar karkater passen ;p darkk
ik wil nog iets met brat doen maar ehh... laat haar crushen op een clankat >D lurkkuchkuchrip omgg ik zie lurk al zo van; wtf man xD Lurk krijgt een wss een mentale inzinking en durft nooit meer het kamp uit. Dat terwijl Tallstar lekker aan zijn oren gaat zagen... Wat is de toekomst toch mooi voor mn augurkemans <3 Wacht even.. Tallstar?? Sinds wanneer? (A) |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:31 | |
| @Freedje; nou, amber is heel vrouwelijk hoor >D Maar ik vergeef je omdat ik ook altijd geslachten door elkaar haal xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:34 | |
| - Snowdrop schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Brat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Brat schreef:
- Roseburn schreef:
- Ja ze heeft even een verjongingskuur gekregen xD maar het was een te mooi plaatje om te laten liggen
Brat is ook mooi btw zo smexy donker Thanks <33 vindt dit ook meer bij haar karkater passen ;p darkk
ik wil nog iets met brat doen maar ehh... laat haar crushen op een clankat >D lurkkuchkuchrip omgg ik zie lurk al zo van; wtf man xD Lurk krijgt een wss een mentale inzinking en durft nooit meer het kamp uit. Dat terwijl Tallstar lekker aan zijn oren gaat zagen... Wat is de toekomst toch mooi voor mn augurkemans <3 Wacht even.. Tallstar?? Sinds wanneer? (A) Ja als tall tallstar word gaat lurk rip gaan, wss zal dat wel nog even duren maar wjw <3 Oh, ik dacht even dat Tallshadow al Tallstar was hahah xD |
|
| |
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
| |
| |
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:51 | |
| Hebben jullie ook geen Wi-Fi al de hele dag?
@ Bronzemask Aawh.. Jammer! Hopelijk komen er vervangers.. Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:56 | |
| - Moonkit,,, schreef:
- Hebben jullie ook geen Wi-Fi al de hele dag?
@ Bronzemask Aawh.. Jammer! Hopelijk komen er vervangers.. Ik hoop het wel maar met al die pietendrama de laatste drie jaar weet ik het niet... en niemand kan zonder paniekpiet... wat? paniek? PANIEK! PANIEK! PANIEK! Geen paniek, geen paniek. PANIEK! Sorry moest even, Jochem Meyer (spel je dat zo?) is geweldig. - :::
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 15:03 | |
| yess, ben tot acht uur nu alleen thuis |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 15:08 | |
| |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 15:20 | |
| K moet nogsteees spullen inpakken en gaan maar ugg bed
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 15:27 | |
| waarom heb ik jingle bells in mijn hoofd?!? het duurt nog 58 dagen voor kerst lmao |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 16:06 | |
| - Bronzemask schreef:
- Over drie dagen begint het sinterklaasjournaal weer MAAR: Hoofdpiet, huispiet, sorrypiet enzo hebben allemaal ontslag genomen. Mijn jeugd.
Heel jammer ja.. maar ergens beter ook. Anders hadden ze dus als roetpieten gemoeten, en sommige van die pieten komen net wat te vaak op de tv om ze ongeschminkt als piet te laten rondlopen en als kinderen dan ook nog eens die stem erbij horen van bijv Jochem Meijer... Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| |
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 16:24 | |
| - Bronzemask schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Bronzemask schreef:
- Over drie dagen begint het sinterklaasjournaal weer MAAR: Hoofdpiet, huispiet, sorrypiet enzo hebben allemaal ontslag genomen. Mijn jeugd.
Heel jammer ja.. maar ergens beter ook. Anders hadden ze dus als roetpieten gemoeten, en sommige van die pieten komen net wat te vaak op de tv om ze ongeschminkt als piet te laten rondlopen en als kinderen dan ook nog eens die stem erbij horen van bijv Jochem Meijer... Ja, je hebt gelijk. En ze kregen ook veel haat op social media van mensen die tegen zwarte piet zijn dus ik snap het opzich wel. Ik heb zelf eigenlijk nooit in Sinterklaas enzo gelooft maar de sfeer is gewoon gezellig (tegenwoordig niet meer helaas) en ik hou natuurlijk van chocoladeletters en pepernoten. Juist ja. Ik zou dan ook meteen stoppen hoor,. Pepernoten is echt de grootste reden waarom ik houd van Sinterklaas. Alleen volgens mijn moeder wordt ik dik dus ik mag niet meer snoepen -,- (Ik snoepte eigk ook bijna nooit maar oke) Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 16:42 | |
| Er komt een leuk nestje aan........................... |
|
| |
| |
| |
| |