|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:26 | |
| @sann; heeeeel creatief hoor xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:27 | |
| - Snowpaw. schreef:
- @sann; heeeeel creatief hoor xD
thanks xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:28 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Ik wil de uitslag van lurk x rough weten hnnnng
De uitslag zal wss pas voor morgen zijn tho ^^" Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:31 | |
| @sann;erg prrrachtig. Maar zei je nou dat het tanden zijn? Bijzonder @bo2; ah, okay. (: take ur time hihi c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:32 | |
| - Snowpaw. schreef:
- @sann;erg prrrachtig. Maar zei je nou dat het tanden zijn? Bijzonder
eerste wel xD maar nu zijn het gewoon blokjes geworden ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:33 | |
| - Brat schreef:
- Snowpaw. schreef:
eerste wel xD maar nu zijn het gewoon blokjes geworden ;') i know, i know xD vind het alleen zo grappig tbh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:34 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Brat schreef:
- Snowpaw. schreef:
eerste wel xD maar nu zijn het gewoon blokjes geworden ;') i know, i know xD vind het alleen zo grappig tbh xD ik ook hoor, stel je voor. Echt zoon Kat als Brat loopt niet met tanden aan haar halsband maar zwarte blokjes xDD ik neem dingen te siri sorry ;'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:39 | |
| omg, alle bloodclanners hebben zwarte blokjes aan hun halsband, hoe fancy xD |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:40 | |
| Ik ga eten nu, ben straks weer terug c: |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:42 | |
| Heyy san and anouk ^^ Buns, ligt wss aan SAMSUNG XD (BOEM!!) Maar het onderschriftje laadt nie Ugh ik heb zo genoeg van dit oude wrak ik wil mn laptop terug D: Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:48 | |
| - Indi schreef:
- Heyy san and anouk ^^
Buns, ligt wss aan SAMSUNG XD (BOEM!!) Maar het onderschriftje laadt nie Ugh ik heb zo genoeg van dit oude wrak ik wil mn laptop terug D: SANNSSUUMMG Alles goed assie? ;3 ik ga eten bai guys hallo pasta <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:52 | |
| Heee, dat was mijn grap! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:53 | |
| Mn kat stinkt hahaha
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:55 | |
| Smakijk San :3 Meh ik w8 op mn vader zijn antwoord als ie nou morgen met me mee gaat naar de T-day in antwerpen. Alhoewel ik liever met iem anders was gegaan. M'n vader is nou niet de tofste persoon :3 Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 17:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 18:05 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Heee, dat was mijn grap!
Credits go to the amazing nynke uvu |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 18:09 | |
| Ik zie Hell het nog best doen in de hoop dat clankatten minder agressief tegen hem doen voor hij iets doet X"D Al die zwarte blokjes aan z'n halsband
Assie zit jij ook met een of ander tijdelijk ding tot je je laptop weer krijgt? Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 18:13 | |
| Anouk, samsung :') het is al maanden zo. Ik zaag al maanden aan mn pa zn oren om mn laptop in te dragen want ja, op een zwart of blauw scherm zitten staren gaat me ook niet ver helpen natuurlijk xD Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 18:23 | |
| OKE KLAAR IK GA DEZE OPPAKKEN IK HAK NU DE KNOOP DOOR.
xD |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 nov 2016 - 18:25 | |
| Ik ben der weer hehe ^^ @Endria; ja is goed! Maak ik? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|