|
|
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:07 | |
| Ik woon op een kwartiertje (maar eigenlijk langer want het is altijd file xD) van Antwerpen en de regenvlaag is net over, dus hopelijk bij jullie over een paar uurtjes ook c; ♡ |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:10 | |
| En ik woon in het midden van Utrecht ofzo, en er was hier een uur geleden?? regen maar nu is het zonnig c': |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:12 | |
| Volgens weerbericht gaat het hier heel de namiddag regenen, woohoo, my luck XD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:14 | |
| - Ik heb een obsessie XD:
Haha Bo serieus waarom woon je ook nog in Noord West vlaanderen xD kom toch naar het zuiden das veel zonniger xD Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:15 | |
| Volgens mijn weerbericht regent het nu in Utrecht. *kijkt naar buiten* hmm.. volgens mij klopt dat niet lmao |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:16 | |
| Mooie obsessie xD ♡ |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:19 | |
| Lol. heb gwn graag m'n privacy xD oh en die spin hangt er al een jaar hoor. Is gewoon om mn kleine broer weg te houden uit mn kamer xd Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:21 | |
| Omdat mijn ouders waren van hey, hier gaan we wonen nu :") Oh well over een maand ga ik wss mn rijbewijs hebben, yush~
Dan maar ff gaan leren als sporten er nie inzit <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:28 | |
| |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:29 | |
| Rose is overgenomen door Beer nu ghehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:32 | |
| OH, Loloo, ga jij ooit Hazel nog is actief maken?? want ik twijfel of ik Snowpaw gewoon de volgende ceremonie warrior laat worden, maar ik weet niet of Buns en jij het goed vinden haha :') |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:34 | |
| Ja ik wil Hazel echt nog actief hehe Ik heb nu alleen niet zoveel posttijd en inspiratie, al helemaal niet voor hem duss. Maar hij gaat wel actief worden weer hoor! En ik vind het prima als ze warrior wordt! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:35 | |
| Aye, naiiss. Dan wacht ik even tot Bunny online is en dan zal ik haar even aanmelden voor de volgende ceremonie. c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:37 | |
| - Snowpaw. schreef:
- OH, Loloo, ga jij ooit Hazel nog is actief maken?? want ik twijfel of ik Snowpaw gewoon de volgende ceremonie warrior laat worden, maar ik weet niet of Buns en jij het goed vinden haha :')
^ Goed voor mij ^^ Red blijft wel apprentice tot een maan of 15, oeps xD Also, goeiemiddag allemaal :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 12:40 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Snowpaw. schreef:
- OH, Loloo, ga jij ooit Hazel nog is actief maken?? want ik twijfel of ik Snowpaw gewoon de volgende ceremonie warrior laat worden, maar ik weet niet of Buns en jij het goed vinden haha :')
^ Goed voor mij ^^ Red blijft wel apprentice tot een maan of 15, oeps xD Also, goeiemiddag allemaal :') haha, arme red xD en goedemiddag!! c: |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:03 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:04 | |
| Roseburn en Snow zijn zo mooi <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 nov 2016 - 14:06 | |
| @Bo2; Die os is eigenlijk best wel schattig en zielig tegelijkertijd <33 en mooi natuurlijk!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|